Ja, die tweede had ik ook al gezien op bol.com, voor 129 euro. Maar heeft die internet dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Klonk het volgende:
www.pdashop.nl of anders tweedehandse ?
pda shop heeft deze voor 139 euro/
Als hij WiFi heeft kun je er toch skype op zetten en met oordopjes+mic praten? Of mis ik nu ietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat je een pda met Wifi voor 170 euro kunt shaken
Als je een PDA zoekt waarmee je ook kunt bellen: Palm Tungsten W. Deze zag ik laatst nog voor 199 euro
Nee, ik bedoel als die pda met WiFi niet kan bellen (die van ¤170), dan zou ik er toch Skype op moeten zetten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Skype werkt d8 ik alleen met Windows Mobile telefoons
En waarom wil je skypen op een PDA die ook een telefoonfunctie heeft?
Goedkoper denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Skype werkt d8 ik alleen met Windows Mobile telefoons
En waarom wil je skypen op een PDA die ook een telefoonfunctie heeft?
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goedkoper denk ik.
Maar Skype werkt pas met 400Mhz+ en WiFi natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)
Voipbuster, gratis naar vast bellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)
Wat is dan het minimum?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef Geqxon het volgende:
NopeDan zul je toch echt je budget moeten vergroten
Daarnaast heeft * Geqxon een hekel aan skype
En als ik nou een PDA wil zonder WiFi, maar met SD-cards(zodat ik toch programma's erop kan zetten) oid, is dat dan wel goedkoper?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=pda&q2=%5Bfld_wireless%5D%3D%22wi-fi%22%26%5BPRICECOMP%5D%3D1&pcode=pda&sort=2
Dit is een redelijk compleet lijstje met PDA's met wifi
Nou ja, voor mij niet meer eigenlijkquote:
Zit daar een ingebouwde gps ontvanger in? En wat is het merk, ik kan niet echt ergens info vinden over deze pdaquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Excile het volgende:
tijdje terug de MDA Compact gehaald:
http://www.handit.de/_gif/bilder/T-Mobile_compact_b240c.gif
geflashed met een Imate bios,
mobile 2003 SE erop.
2 megapixel camera
1GB flash
PXA 272 Intel proc. 520Mhz
telefoon, MP3, PDA, mediaplayer, navigatie![]()
Zit geen ingebouwde GPS ontavanger op helaas,quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Zit daar een ingebouwde gps ontvanger in? En wat is het merk, ik kan niet echt ergens info vinden over deze pda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |