quote:
Dat is dat weer een nadeel als ik het doe (denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:21 schreef Xante het volgende:
[..]
Waarom kan ik m'n post niet meer wijzigen, wilde er nog wat bijzetten.
Ook voor vragen, opmerkingen en meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is dat weer een nadeel als ik het doe (denk ik). Wat wilde je erbij zetten? Dan doe ik dat nog even
Ik heb een ipaq 3715. Hele rapporten zou ik er niet op gaan typen maar voor kleine stukjes gaat het prima. Met zo'n stylus (dat pennetje) is ongeveer hetzelfde als met één vinger typen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ga binnenkort ook een PDA kopen maar twijfel nog tussen 3.
Hoe zijn de ervaringen met de PalmOne Tungsten T5, HP iPAQ hx2110 en HP iPAQ rx3715.
Kan je een beetje tekst verwerken met deze 3?
Misschien een hele stomme vraag maar kan ik zo´n PDA ook gewoon aansluiten op mn PC? Volgens mij heeft mijn computer geen Bluetooth? (zoals jullie merken ben ik hier niet zo in thuis
Bedanktquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Xante het volgende:
TomTom werkt prima op de rx3715 hoor. Er zijn natuurlijk wel gevallen met problemen, maar niet meer dan bij andere PDA's.
Heb ik er inmiddels opstaanquote:
De IE plugin, Today plugin en File Explorer plugin zijn ook erg okay (zitten allemaal bij SPB Pocket Plus btw).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Heb ik er inmiddels opstaan
Wel een handig programma...vooral dat het afsluiten ook echt afsluiten word vind ik een geweldige functie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |