lezen blijft moeilijk, de wedstrijden tegen de nummers laatst worden eraf gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef kamstra het volgende:
er klopt alleen helemaal niks van
NL heeft bv. 8 gespeeld 22 punten, maar goed
JIJ KAN NIET LEZEN...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef kamstra het volgende:
er klopt alleen helemaal niks van
NL heeft bv. 8 gespeeld 22 punten, maar goed
Ja? wat zou daar niet aan kloppen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef BaggerUser het volgende:
Nederland moeten nog 1x tegen Andorra en 1x tegen Armenie en Tsjechie nog 1x tegen Armenie (die uitslagen tellen dus niet mee)
Programma
03/09 Roemenie - Tsjechie
08/10 Tsjechie - Nederland
12/10 Nederland - Macedonie
12/10 Finland - Tsjechie
klopt dit ?..
Het hangt er ook vanaf wat Armenië en Andorra doen en wie er dus laatste wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef BaggerUser het volgende:
Nederland moeten nog 1x tegen Andorra en 1x tegen Armenie en Tsjechie nog 1x tegen Armenie (die uitslagen tellen dus niet mee)
Programma
03/09 Roemenie - Tsjechie
08/10 Tsjechie - Nederland
12/10 Nederland - Macedonie
12/10 Finland - Tsjechie
klopt dit ?..
Nee, in een poule van 7 vervallen de uitslagen tegen de nr's 6 en 7quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het hangt er ook vanaf wat Armenië en Andorra doen en wie er dus laatste wordt...
Als Nederland thuis wint van Macedonië dan is het volgens mij echt enkel nog poule 6 en poule 8. Zweden en Kroatië moeten overigens beiden nog uit tegen de nummer 3 van die groep; Hongarije. Engeland en Polen hebben het wat makkelijker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Frutsel het volgende:
thx Golfer.
Kozzmic, inderdaad... tenzij er een nr.1 van dit moment ineens terugvalt, bijv. Portugal die 2x verrassend onderuit gaat en ineens 2e wordt...
Ja, na vanavond zijn we nagenoeg gekwalificeerd voor het WK. Je kan veel zeggen over Van Basten, maar zelden heeft een bondscoach zich zo makkelijk (en zo snel) gekwalificeerd voor een toernooi.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef Kopstoot het volgende:
Nederland is er dus gewoon vrijwel zeker bij in Duitsland. Het moet raar lopen, wil dat niet lukken.
Maar het blijft een spel.
Toch blijf ik het een klote coach vinden, met weinig aantrekkelijk voetbal en te veel AZ spelers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, na vanavond zijn we nagenoeg gekwalificeerd voor het WK. Je kan veel zeggen over Van Basten, maar zelden heeft een bondscoach zich zo makkelijk (en zo snel) gekwalificeerd voor een toernooi.
Hier klopt dus al geen drol van. In de poules van 7 worden alleen de resultaten tegen de nummer laatst geschrapt, kom op zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef Frutsel het volgende:
In Poules met 7 landen vervalt de uitslag tegen de nr's 6 en 7 van de poules
In Poules met 6 landen vervalt de uitslag tegen de nr 6 van de poule
Is niet echt duidelijk aangezien er in poules met 7 teams ALLEEN de uitslagen tegen de nr laatst vervallenquote:
Hmm..mja het geeft een overzichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is niet echt duidelijk aangezien er in poules met 7 teams ALLEEN de uitslagen tegen de nr laatst vervallen
Net Liverpool als ze niet doorkomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Griekenland zal wel play-off's moeten spelen...
Fantastisch joh..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hier klopt dus al geen drol van. In de poules van 7 worden alleen de resultaten tegen de nummer laatst geschrapt, kom op zeg.De resultaten tegen de nummers zes schrappen, guess again...
Hier de officiële reglementen, te vinden op de FIFA site:
http://fifaworldcup.yahoo(...)minary_format_en.pdf
even overgetypt:quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Fantastisch joh..
Maar d'r staat niets over in, of ik lees er over heen. Geef eens aan waar het precies staat voor je een oordeel velt. Hoe willen ze anders de nr's twee gaan vergelijken als de ene 4 wedstrijden speelt of de ander 5?
Het laatste dus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef Frutsel het volgende:
Maar d'r staat niets over in, of ik lees er over heen.
Sinds wanneer moeten we Nickelodeon daarin serieus nemen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op Nickelodeon voorbeschouwing hadden ze het toch echt over de uitslagen tegen Andorra EN Armenie die niet telden...
da's ook wat ik lees op vi.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:32 schreef Keijs het volgende:
[..]
even overgetypt:
"To determine the 2 best 2nd placed teams, the results against the teams of the same group in 1st, 3rd, 4th, 5th and 6th place will be taken into consideration"
Dus alleen resulaat tegen Andorra vervalt.
Is dit een grap?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Sidekick het volgende:
Nu moeten we dus gaan hopen dat Macedonie 7de of 8ste wordt in de poule.
Wordt dat gelijkspel tenminste niet meegeteld.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Sidekick het volgende:
Nu moeten we dus gaan hopen dat Macedonie 7de of 8ste wordt in de poule.
Wordt dat gelijkspel tenminste niet meegeteld.
Dank, dank,quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef BramK het volgende:
fantastische coach Van Basten, heb als belg zowaar respect gekregen voor het team van oranje. Voor niet-nederlanders, een vrijwel onbekend team met jonge kerels dat de mouwen opstroopt en mooie resultaten haalt, dat verdient chapeau ! Van Basten durfde het toch maar om alle 'vedetten' thuis te laten !
Het is een gewoon een heel handig schema geworden, waarvoor mijn complimenten. Het is en blijft natuurlijk nog steeds interessant (omdat Oranje natuurlijk nog steeds uitstekend op koers ligt). Ik zal dit topic in de gaten blijven houden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef Frutsel het volgende:
ok, ben overtuigd![]()
Kon ut nergens vinden , maar de regels zijn dan duidelijk
heb ut aangepast in het schema... maar tis nu minder interessant lijkt me
Sorry voor ut ongemak
De play off wedstrijden van het WK 2006 worden als volgt bepaald:quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:03 schreef Frutsel het volgende:
Nee hoor, Engeland en Polen zijn al beide geplaatst, want ze horen minimaal bij de beste twee nummers 2.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er gaat 1 plaats sowieso naar Engeland of Polen voor rechtstreekse plaatsing..
Mijn inziens gaat de ander dan naar Roemenie of Tsjechie. De rest dus play-offs.
...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, Engeland en Polen zijn al beide geplaatst, want ze horen minimaal bij de beste twee nummers 2.
Ok, verkeerd opgevat, je bedoelde dat dus één plekje voor de beste nummers 2 al gereserveerd is voor de groep met Engeland en Polskaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
...
Dat is toch wat ik zeg? Er zijn twee beste #2 plaatsen voor directe plaatsing. Een hebben of Engeland of Polen, de andere gaat dan mijn inziens naar Roemenie of Tsjechie.
Alle andere nummer 2's van de andere groepen zullen playoff's moeten spelen.
wel jammerquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is pas in vergelijking met andere nummers 2 van andere poules. Niet in de poule zelf natuurlijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Europe - Best Second Place Table Pts P W D L GF GA +/- 1 England 22 9 7 1 1 15 4 11 2 Sweden 21 9 6 2 1 20 6 14 3 Romania 21 10 7 0 3 16 9 7 4 Switzerland 17 9 4 5 0 18 7 11 5 Spain 17 9 4 5 0 13 3 10 6 Slovakia 16 9 4 4 1 17 7 10 7 Norway 15 9 4 3 2 11 7 3 8 Turkey 14 9 3 5 1 12 9 3 |
Spanje doet het nooit goed op eindtoernooienquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef Ixnay het volgende:
Dalijk moet Tsjechië tegen Spanje een playoff spelen, het had ook de finale kunnen zijn.
quote:Good to note: as per the regulations, away goals are not taken into consideration at all in the 'league system' group stage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |