Ik ook welquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik vind het prettig dat er gehoor wordt gegeven aan sommige zaken
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef MutZ het volgende:
Mogguh Troel, Bengeltje en Roosje
Zusje is gisteren weer opgenomen in ziekenhuis
een temperatuur die gisteren elk half uur met zo'n beetje 0,3 graden steeg...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat is er gebeurd.
Sorry Troel had je even over het hoofd gezien![]()
Klere het zit jullie maar niet meequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
een temperatuur die gisteren elk half uur met zo'n beetje 0,3 graden steeg...
Ik vertrouwde het gisteren op een gegeven moment niet helemaal, dus ik ben toen een temperatuurcurve gaan maken... (automatisme, komt waarschijnlijk door m'n ervaring als verpleegkundige) Elk half uur temperaturen... Na 1,5 uur ben ik het ziekenhuis gaan bellen, want ze had toen 39,2... M'n moeder was een dag weg, m'n vader aan het werk... Een vriend en ik zijn toen met haar naar het ziekenhuis gegaan... Waarschijnlijk een virus of bacterie ofzo...
*knufsmiley*quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het gisteren op een gegeven moment niet helemaal, dus ik ben toen een temperatuurcurve gaan maken... (automatisme, komt waarschijnlijk door m'n ervaring als verpleegkundige) Elk half uur temperaturen... Na 1,5 uur ben ik het ziekenhuis gaan bellen, want ze had toen 39,2... M'n moeder was een dag weg, m'n vader aan het werk... Een vriend en ik zijn toen met haar naar het ziekenhuis gegaan... Waarschijnlijk een virus of bacterie ofzo...
getver, het zit ook echt niet mee he ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan moet je ook in de zon gaan zittenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook welIs ook wel eens fijn om te zien
![]()
Ik heb het koud en de zon schijnt
dankquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik vind het prettig dat er gehoor wordt gegeven aan sommige zaken
damn, dat zuigtquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef MutZ het volgende:
Mogguh Troel, Bengeltje en Roosje
Zusje is gisteren weer opgenomen in ziekenhuis
De zon is nog niet achter in de tuin, kan moeilijk naakt voor het raam gaan staan, geeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je ook in de zon gaan zitten
en als je klaar bent met wat je gaat doen weer je kleren aantrekken
DUs dat topic is nu op slot door mijn bericht van gisterquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan doe je dat maar in de badkamerquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zon is nog niet achter in de tuin, kan moeilijk naakt voor het raam gaan staan, geeft
ook zo'n raar beeld
In de badkamer voor het raam gaan staan ? Wat heeft dat voor een zinquote:
Ze ligt idd nu weer in het ziekenhuis... Dachten we eindelijk in een stijgende lijn te zitten, gebeurt dit weer... Ik ben inmiddels ook echt helemaal aan m'n eind...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klere het zit jullie maar niet mee![]()
Ligt ze dus weer daarbah man dat is balen .
min of meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
DUs dat topic is nu op slot door mijn bericht van gister?
Ze krijgt nu anti-biotica en haar temp lijkt iets te zakken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:10 schreef Troel het volgende:
[..]
*knufsmiley*
Gaat het alweer wat beter met haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |