Zo is hetquote:Op maandag 31 juli 2006 15:01 schreef Dos37 het volgende:
ze willen hem gewoon niet verkopen en gelijk hebben ze. Juventus staat volledig in zijn recht om zulke bedragen te vragen het wordt buigen of barsten.
Als een speler het niet eens is met het aan hem gehangen prijskaartje kan hij naar een arbitragecommissie, die vervolgens beoordeelt of het prijskaartje wel overeenkomt de daadwerkelijke marktwaarde van de speler. Als Zlatan echt weg wilt, kan hij die stap dus nog zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef twi het volgende:
Ik vind niet dat ze in hun recht staan. Zie het al gebeuren dat spelers vanaf nu een omkopings-clausule in hun contract moeten zetten om dit soort zaken te voorkomen.
Het is niet de verantwoordelijkheid van de spelers, die eenvoudigweg voor Juventus hebben gekozen omdat het een topclub is die op het hoogste niveau speelt, zowel in Italie als in Europa.
Nu dat door die bewezen mafia-praktijken niet meer is, moeten de spelers daar niet voor opdraaien vind ik.
Tering, Zlatan naar AC Milan? Juve en Milan zijn toch zowat aardsvijanden, a la Barca en Madrid?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
De website van de Gazzetta meldt dat Milan rond is met Zlatan en er nu nog met Juve moet zien uit te komen...
Winnen van Inter doet me meer plezier,dan van AC Milan..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tering, Zlatan naar AC Milan? Juve en Milan zijn toch zowat aardsvijanden, a la Barca en Madrid?
Jammer dat je nog minimaal een jaartje moet wachten tot je die kans weer krijgt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:38 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Winnen van Inter doet me meer plezier,dan van AC Milan..
Jammer dat Torino nou in de Serie A zit..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer dat je nog minimaal een jaartje moet wachten tot je die kans weer krijgt.
Ben overigens wel meer voor Juve dan voor Inter ().
![]()
Juist andersomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat m alsjeblieft naar AC gaan en niet naar Inter.
Laat hem lekker naar Barca gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat m alsjeblieft naar AC gaan en niet naar Inter.
en Juve vangt er nu 25 (!) miljoen voor waar ze hem voor 16 kochten van ajax met een betalingstermijn van 5 jaar oid..?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef Radegast het volgende:
Internazionale dus.
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Juve vangt er nu 25 (!) miljoen voor waar ze hem voor 16 kochten van ajax met een betalingstermijn van 5 jaar oid..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |