Natuurlijk, hoe kon ik zo dom zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lucius ff uitgeschakeld --> psv minder --> schaal op Zuid![]()
Dat gevoel is bij mij ook nog niet helemaal weg en ik ben dan ook benieuwd hoe dit elftal met een verlies om gaat. Het zou volgens mij ook wel goed zijn om met 3-0 een jas van Tsjechië te krijgen. Dat tempert de verwachtingen en maakt de groep misschien wat sterker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef fransie102 het volgende:
Ik ben hier overig wel blij mee (beter dit dan die Ajax-mentaliteit van "liever mooi spelen en verliezen dan met slecht spel alles winnen), al blijft dat voorgevoel voor een totale instorting van Oranje me dwars zitten.
in het wonderschone Teplicequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lekkere wijven op de tribune bij Tsjechië.
Van mij mag van Basten op deze manier doorgaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gevoel is bij mij ook nog niet helemaal weg en ik ben dan ook benieuwd hoe dit elftal met een verlies om gaat. Het zou volgens mij ook wel goed zijn om met 3-0 een jas van Tsjechië te krijgen. Dat tempert de verwachtingen en maakt de groep misschien wat sterker.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Tali-banaan het volgende:
ik vond de voor-en nabeschouwing bijzonder amusant
eeeh we zijn op dit moment nummer 1 hoor in de poule, maar zijn we bij 1 maal verlies + een gelijk spel nog beste 2e??quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad Vaduz...
Op dit moment is Nederland de beste nr.2, ook als we verliezen van Tsjechie...dus winst op Macedonie lijkt cruciaal voor rechtstreekse kwalificatie..
PS: We winnen echter gewoon in Praag... maar das nog geheim
www.oranje.nl zendt nog wat streams uit...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef ASSpirine het volgende:
Zijn er toevallig al beelden online van de wedstrijd?
Behoorlijke High res streams zelfsquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
www.oranje.nl zendt nog wat streams uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |