abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:40:47 #26
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_27761144
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Jij snapt mijn punt niet, het gaat me niet om het geloof, maar dat er met 2 maten gemeten wordt in Nederland. Christenen mag je alles over zeggen (afbeelden in dit geval) maar een Ayaan Hirsi Ali wordt bijna neergeschoten vanwege haar toch vrijwel onschuldige film submission. En dan zeggen veel politici ook nog dat ze eigenlijk wel iets '' te ver'' is gegaan. Als hetzelfde programma een naakte vrouw in een moskee had geplaatst, of de profeet mohammed aangelijnd als een sm-slaaf had afgebeeld was het hek van de dam af geweest. Vele mensen hadden het dan in een keer kwetsend gevonden en dan waren en de politieke moorden waren waarschijnlijk niet meer op een hand te tellen.
Volgens mij moet die 3e pic Mohammed voorstellen hoor.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_27761186
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mensen belachelijk maken behoort inderdaad tot vrijheid van meningsuiting zeker.
Jep, ongelovigen, homo's minderwaardig noemen ook, ongetrouwde vrouwen hoereerders noemen ook, homofilie gelijkstellen aan moord ook.

Mag ALLEMAAL gezegd worden, is ALLEMAAL kwetsend.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27761214
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Volgens mij moet die 3e pic Mohammed voorstellen hoor.
Nee hoor
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:44:30 #29
106776 Nickthedick
pi_27761264
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Nee hoor
Heb je het programma uberhaupt gezien? ALLE religies kwamen aan bod hoor.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:46:56 #30
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_27761324
Ze noemde Mohammed een lijder aan temporale kwab-epilepsie

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:48:04 #31
106776 Nickthedick
pi_27761357
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:44 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb je het programma uberhaupt gezien? ALLE religies kwamen aan bod hoor.
Btw lijkt me dat er sowieso een begrijpelijke overweging van de programma makers achter zit, als je een naakte vrouw in een moskee zet krijg je dit 1. erg moeilijk voor elkaar en 2. word je waarschijnlijk neergeknald.
pi_27765978
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Btw lijkt me dat er sowieso een begrijpelijke overweging van de programma makers achter zit, als je een naakte vrouw in een moskee zet krijg je dit 1. erg moeilijk voor elkaar en 2. word je waarschijnlijk neergeknald.
En deze kerk had ze onder het motto van 'vrijheid van meningsuiting' toegelaten als ze vantevoren hadden geweten wat er gedaan werd. Tuurlijk.

Aangezien voor Moslims Jesus een profeet was zullen die deze uitzending ook niet grappig vinden. Maar dit keer zijn het de Gristenextremisten die zeiken, en niet Moslims. Aangezien de SGP tegen de wettelijke vastgelegde gelijkheid tussen man en vrouw is zou die partij zowieso verboden moeten worden. Laat ze maar integreren of opzouten naar een religieus achtergesteld 3e wereldland zoals Italie.
pi_27766226
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef milagro het volgende:
Jep, ongelovigen, homo's minderwaardig noemen ook, ongetrouwde vrouwen hoereerders noemen ook, homofilie gelijkstellen aan moord ook. Mag ALLEMAAL gezegd worden, is ALLEMAAL kwetsend.
Precies. Of vrouwen uitsluiten, mag ook. Gelovigen hebben in dit land het recht om zich aan discriminatie, haatzaaierij en grove belediging schuldig te maken. Als ik die afbeeldingen zo zie, vind ik de RVU-uitzending ook tamelijk smakeloos, maar wie kaatst kan de bal verwachten. Ongelovigen hebben niet minder rechten dan gelovigen!
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef Skyclad het volgende:
... Aangezien voor Moslims Jesus een profeet was zullen die deze uitzending ook niet grappig vinden. Maar dit keer zijn het de Gristenextremisten die zeiken, en niet Moslims. Aangezien de SGP tegen de wettelijke vastgelegde gelijkheid tussen man en vrouw is zou die partij zowieso verboden moeten worden. Laat ze maar integreren of opzouten naar een religieus achtergesteld 3e wereldland zoals Italie.
... of de Verenigde Staten

PS: Het leukste aan dit alles vind ik nog dat een CU- of SGP-politicus zich door deze uitzending heen heeft moeten worstelen. De arme stakker...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2005 09:53:28 ]
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:33:38 #34
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_27769067
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef IPdaily het volgende:

Verrek, Akk(k)ersloot is Rob Muntz! Nu hebben we het ontdekt!

Overigens, wat een onzin van die grefo's. Dan zetten ze de TV maar op een andere zender. Bovendien mogen ze al helemaal geen TV hebben, de snoodaards.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_27769323
Waar mensen zich druk om maken. Nog meer babes aan het kruis
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:53:23 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27769601
En toch ben ik het met deze gelovigen eens. Het moet toch niet gekker worden, het is toch van de zotte dat de ongelovigen geen respect tonen voor gelovigen terwijl dit eigenlijk andersom zou moeten zijn? Wat een arrogantie straalt de naam van het programma overigens uit. In 1 zin schakelen ze de Schepper uit en ontkennen ze de Schepping.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_27769689
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Geen probleem wat mij betreft, zeker niet als de RVU het lef heeft een soortgelijk programma over Allah en de islam te maken .
Mwaaa, Theo van Gogh heeft ooit eens lichte kritiek op de Islam geleverd. En als je ziet hoe dat is afgelopen twijfel ik of er ooit een programma "Allah bestaat niet" zal worden gemaakt.

Maar goed, tegen christenen aanschoppen is natuurlijk altijd makkelijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:57:55 #38
13462 BansheeBoy
pi_27769747
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef IPdaily het volgende:

Akkersloot De laagste der levensvormen op FoK! Is "het" dus toch een vrouw Akkersloot is nl. de enige die hiermee te koop liep, wat een rare gast zeg. Zolang hij/zij iets maar lang genoeg blijft herhalen wordt het vanzelf een (waargebeurd feit) argument dacht hij/zij.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_27769926
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mwaaa, Theo van Gogh heeft ooit eens lichte kritiek op de Islam geleverd. En als je ziet hoe dat is afgelopen twijfel ik of er ooit een programma "Allah bestaat niet" zal worden gemaakt.

Maar goed, tegen christenen aanschoppen is natuurlijk altijd makkelijk.
Uit de eerste uitzending begreep ik dat het om het hele concept "god" te doen is, dus allah mag zichzelf ook aangesproken voelen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:08:19 #40
106776 Nickthedick
pi_27770034
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch ben ik het met deze gelovigen eens. Het moet toch niet gekker worden, het is toch van de zotte dat de ongelovigen geen respect tonen voor gelovigen terwijl dit eigenlijk andersom zou moeten zijn? Wat een arrogantie straalt de naam van het programma overigens uit. In 1 zin schakelen ze de Schepper uit en ontkennen ze de Schepping.

²
Tsja, het is voor mensen die niet geloven net zo onbegrijpelijk dat mensen wel geloven als vice versa. Ik ben van mening dat het programma wel zonder de (voor gelovigen) schokkende tussenstukjes had gekund - ook al zie ik als atheist er de humor wel van in. Wat betreft jouw 'respect-argument' vind ik totaal nergens op slaan; respect moet je verdienen en kun je niet aangemeten krijgen door bij 1 of ander groepje te horen.
pi_27770343
quote:

²
De meeste geloven stralen eenzelfde arrogantie uit met de gedachte dat er maar 1 juiste god is.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_27770369
Ach, het programma wordt op een tijdstip uitgezonden waarop christenen allang op bed horen te liggen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:21:15 #43
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_27770405
quote:

²
Dit is wel erg veelzeggend, BSB
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:24:56 #44
106776 Nickthedick
pi_27770512
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dit is wel erg veelzeggend, BSB
Ja... bedoelt 'ie nu eigenlijk dat ongelovigen respect moeten hebben voor gelovigen, of dat gelovigen geen respect voor obgelovigen zouden moeten hebben.

Hmmm, gezien BSB's gewarpte wereldbeeld, ben ik geneigd voor de 2e optie te kiezen.
pi_27770531
kan SGP niet tegen vrijheid van mening ???
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:26:09 #46
106776 Nickthedick
pi_27770546
Nee, en ook niet tegen vrouwen.
pi_27770736
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
.... Zolang hij/zij iets maar lang genoeg blijft herhalen wordt het vanzelf een (waargebeurd feit) argument dacht hij/zij. ²
Je had het over je eigen 'hoogstaande' essays, neem ik aan?
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:40:06 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27770874
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Kijk dat is het hele punt natuurlijk, dit soort programma's waarin er een naakte dame aan het kruis hangt en Jezus als een hond wordt afgebeeld zullen nooit over de Islam kunnen worden gemaakt zonder iedereen zwaar verontwaardigd is en er een ware politieke rel komt (met eventuele moorden e.d). Hier komt dan ook meteen de huichelachtigheid van de linkse medemens (Moslim) tevoorschijn, bij Moslims mag het niet want dan valt het onder 'kwetsen' maar bij christenen valt het dan onder 'vrijheid van meningsuiting' en dit de normaalste zaak van de wereld.
Volgens mij heeft dit topic dezelfde reacties als topics waarin moslims klagen over bepaalde programma's. Meki uitgezonderd wrs.

Ik heb het programma zelf overigens niet gezien. Ik kan meestal die zwarte schoppende humor wel waarderen, en SGP/CU zorgen nu eigenlijk alleen maar voor meer aandacht.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:51:13 #49
13462 BansheeBoy
pi_27771196
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mwaaa, Theo van Gogh heeft ooit eens lichte kritiek op de Islam geleverd.
Dit is zo'n heerlijke troll-zin Lichte kritiek zegt ie Jongen, wijlen Theo van G. heeft dingen gezegd die whay whay beyond "lichte kritiek" gaat, dat was gewoon keihard beledigen en op de zieltjes trappen van de nobele Moslims

²
pi_27771255
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is zo'n heerlijke troll-zin Lichte kritiek zegt ie Jongen, wijlen Theo van G. heeft dingen gezegd die whay whay beyond "lichte kritiek" gaat, dat was gewoon keihard beledigen en op de zieltjes trappen van de nobele Moslims
Maar gelukkig is dat varken voor zijn mening geslacht hé?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')