Dus zeker ook een ideetje voor mij. Ik heb ook last van uitgroei, maar een hekel aan de kapper of er zelf verf in te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef imago het volgende:
Arabian Bright is het haarmasker waar ik laatst ook over vertelde. Voor mijn haarlengte had ik echter al een halve pot nodig, dus dat is wel zonde. Maar het is lekker spul, ruikt heerlijk, en m'n haar is er echt van gaan glanzen en er zit een rode gloed over. Ik merk vooral dat het iets met m'n haarkleur doet omdat de overgang van uitgroei (bruinig) naar geverfd haar (donkerbruin met een hint rood) nu bijna niet meer opvalt!
Voor mij is scrubben uit den boze. Ik heb een heel fijne en dunne huid, volgens mij beschadig ik het dan enorm.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Sanne het volgende:
Nope.
Het probleem zit hier in de scrubbende factor. Iedere dag scrubben is niet goed voor de meeste huidjes. Misschien voor jou wel, maar voor de meesten echt niet.
Twee á drie keer in de week gebruik ik het. Aquamarina gebruik ik 2 x per dag. Zonder problemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef cloarie het volgende:
Sanne, hoe vaak 'mag' je AOBS dan gebruiken? Ben ik wel benieuwd naar dan! En AquaMarina ernaast werkt dus goed? Moet ik weer naar de Lush![]()
Wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Maeghan het volgende:
Meestal mag je peelings (die ongeveer even hard scrubben als AOBS) zo'n twee à drie keer per week gebruiken. Dat zal dan voor AOBS ook zoiets zijn.
Daar zit ook wat inquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef heaven7 het volgende:
Nee, we zijn juist allemaal erg gelukkig, dat is goed voor de economie en voor de algemene sfeer in het land![]()
Ik was het die dat vroeg en idd, ik dacht ook dat het niet goed was om dagelijks te scrubben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Sanne het volgende:
Nope.
Het probleem zit hier in de scrubbende factor. Iedere dag scrubben is niet goed voor de meeste huidjes. Misschien voor jou wel, maar voor de meesten echt niet.
Ik studeerde daar. Volgens mij legde ik dezelfde route af als jou dan, maar Amsterdam is niet zo ver van Utrechtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet het. Ik woon bij Rotterdam en studeer in Utrecht. Dan is het toch erg dat er allebei geen Lush zit. Echt heel vervelend. Maar goed, ik moet maandag een pakje ophalen in Hoofddorp =D
weekend en koopavond zijn uitgesloten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Over die meeting.. Volgens mij heeft Sanne in het begin van de plannen voor de eerste meeting ergens gemeld (nadat ze 't in de winkel had gevraagd) dat weekend en koopavond niet konden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |