Hij heeft echter diensten ontvangen, en kon dus weten dat het abonnement was overgenomen, en dat hij hiervoor diende te betalen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:50 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Maar die bereidheid heeft hij getoond, toen dat abonnement werd overgenomen door UPC. Alleen, UPC heeft hem er nooit voor gefactureerd of zelfs maar het bestaan ervan erkend. Op dat gebied is TS volgens mij dus niets te verwijten.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Punt is natuurlijk dat gas- en elektraverbruik gewoon kan worden aangetoond via de meterstanden. Dat kan met kabelTV niet. TS kan rustig volhouden al die tijd geen gebruik te hebben gemaakt van de kabel.
quote:TS schreef
Ik heb toendertijd gebeld dat ik interesse had in een UPC kabel internet abbonement (what was I thinking..)
Hou even in de gaten dat het om twee verschillende dingen gaat hier. Hij heeft internet aangevraagd, maar de vraag van de TS betreft de kabelTV.quote:
En als je dat probeert, alleen de wederpartij voortdurend in gebreke blijft, tsja dan zou ik me persoonlijk op rechtsverwerking beroepen; immers is het gerechtvaardigd vertrouwen gewekt dat wederpartij zijn aanspraak niet meer zou doen gelden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft echter diensten ontvangen, en kon dus weten dat het abonnement was overgenomen, en dat hij hiervoor diende te betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |