Hopelijk steken een aantal mensen hier op dit forum er wat van op. In ieder geval dat wat Jan Terlouw ervan zegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:31 schreef Pistol_Pete het volgende:
Er was net een item overde terugkeer van Keizer Karel bij Nova![]()
Jan Terlouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hopelijk steken een aantal mensen hier op dit forum er wat van op. In ieder geval dat wat Jan Terlouw ervan zegt.
Dat is nieuw voor mij. Maar ook dat neemt niet weg dat die beweringen van hem wel kloppen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:45 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Jan Terlouwzit zijn hele leven al veren in de aars van Aalbers te duwen
![]()
Vitesse heeft iets te weinig gekregen. Maakte ook een iets betere indruk. Prachtige doelpunten tegenover 2 doelpunten van Heerenveen die uit individuele fouten kwamen van de defensie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Nou - lekker napraten over de wedstrijd hier
Heerenveen had toch echt de meeste kansen hoor maar beide ploegen waren nog wat onevenwichtig. De Vitesse doelpunten kwamen ook voort uit fouten van de defensie. Ik ben erg blij met dit begin, in een uitwedstrijd zo beginnen, 2 x scoren en gelijk, het is wel eens minder gegaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Vitesse heeft iets te weinig gekregen. Maakte ook een iets betere indruk. Prachtige doelpunten tegenover 2 doelpunten van Heerenveen die uit individuele fouten kwamen van de defensie.
Helaas kan ik het niet lezen! Even registreren dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Compleet onverwacht voor mij kwam Aalbers en Vitesse nog uitgebreid aan bod bij Nova deze avond. Herhaling komt vannacht.
Inhoudelijk niet veel nieuws, meer een update voor de mensen die het niet zo nauw volgen.
MM, op het Vitesse forum zijn ze iig erg positief over je stukje:
http://p080.ezboard.com/f(...)e?topicID=8495.topic
Ik schrijf daar heel spaarzaam onder de naam Haasman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Wie zijn jullie daar op het forum?
Gewoon dezelfde naam, maar mij zul je daar niet zoveel zien posten. Ik lees vooral veel en af en toe post ik iets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Wie zijn jullie daar op het forum?
Goed nieuws.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
De mul verlengt contract bij Ajax, maar wordt dit jaar verhuurd aan Vitesse.
Dan hebben we beide 2 punten na 2 wedstrijden maar dat zou dan wel een slechte start voor Psv betekenen en een goede start voor Vitesse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Vitesse maakt zondag gewoon een goede kans op minstens een punt in Eindhoven vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |