abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:31:19 #251
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_29614208
Er was net een item overde terugkeer van Keizer Karel bij Nova
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_29614314
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:31 schreef Pistol_Pete het volgende:
Er was net een item overde terugkeer van Keizer Karel bij Nova
Hopelijk steken een aantal mensen hier op dit forum er wat van op. In ieder geval dat wat Jan Terlouw ervan zegt.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:45:37 #253
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_29614637
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Hopelijk steken een aantal mensen hier op dit forum er wat van op. In ieder geval dat wat Jan Terlouw ervan zegt.
Jan Terlouw zit zijn hele leven al veren in de aars van Aalbers te duwen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_29617553
Tering wat was het warm in dat Gelredome zeg - gaat het dak altijd zo snel dicht?

Aardige wedstrijd, vooral de 2e helft, beide ploegen nog niet echt op scherp, terechte eindstand.
pi_29621617
Inderdaad alsof je in een tropische kas stond, niet normaal. Naja 2-2 ben ik tevreden mee.

Nog ff in het Vitesse supportershome geweest met graties bier bedankt sv van Vitesse
pi_29624651
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:45 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Jan Terlouw zit zijn hele leven al veren in de aars van Aalbers te duwen
Dat is nieuw voor mij. Maar ook dat neemt niet weg dat die beweringen van hem wel kloppen.

Voor de geïnteresseerden: www.novatv.nl
pi_29624705
Nou - lekker napraten over de wedstrijd hier
pi_29625310
Tja Talpa is laat en dan is de PC meestal wel uit..

Ik moet het met samenvattingen doen en radio verslagen via internet. Ik kreeg wel het idee dat de 2-2 terecht was. De goal van Esajas was heerlijk ingeschoten en ook die van Theo was niet verkeerd. De gooals werden iets te makkelijk weg gegeven had ik het idee. Van Knol kan ik me het nog enigszis voorstellen naar 2 jaar bijna niet gespeeld te hebben. die moet er echt weer inkomen.
pi_29625378
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Nou - lekker napraten over de wedstrijd hier
Vitesse heeft iets te weinig gekregen. Maakte ook een iets betere indruk. Prachtige doelpunten tegenover 2 doelpunten van Heerenveen die uit individuele fouten kwamen van de defensie.
Esajas maakte een goede indruk op links. Leuk om Bosvelt weer terug te zien op de Nederlandse velden. Boy Waterman moet ik nog zien of dat wel zo'n goede keeper is om dit moment voor een subtopper. Knol gelukkig weer z'n rentree gemaakt. Benieuwd hoe we gaan presteren tegen Psv en Az, de 2 komende wedstrijden. Met 3 punten na deze 3 wedstrijden mag je tevreden zijn.
pi_29627586
PSV zit in een moeilijke positie, die zijn nou echt niet blij om tegen een moeilijke club als Vitesse te spelen. Daar liggen dus zeker mogelijkheden voor drie volle punten. Jammer trouwens dat Vreven alweer z'n eerste kaart heeft te pakken. Anyway, ik ben er in ieder geval bij tegen AZ.
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:21:37 #261
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_29627848
Zag Theo er een beetje afgetraind uit? Volgens mij gaat hij namelijk nog voor een verrassing zorgen op transfergebied.
Vitesse heeft een behoorlijk pittig programma moet ik zeggen ! Maar goed 1e punt tegen Heerenveen is al binnen.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_29629163
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Vitesse heeft iets te weinig gekregen. Maakte ook een iets betere indruk. Prachtige doelpunten tegenover 2 doelpunten van Heerenveen die uit individuele fouten kwamen van de defensie.
Heerenveen had toch echt de meeste kansen hoor maar beide ploegen waren nog wat onevenwichtig. De Vitesse doelpunten kwamen ook voort uit fouten van de defensie. Ik ben erg blij met dit begin, in een uitwedstrijd zo beginnen, 2 x scoren en gelijk, het is wel eens minder gegaan.
pi_29630769
Is het dak eigenlijk altijd dicht? Ben nu zo'n 3 a 4 keer in het Gelredome geweest maar altijd met een dicht dak. Terwijl daar niet altijd reden toe was. Niet bevorderlijk voor astmapatienten om daar elke 2 weken te zitten lijkt me.
pi_29632096
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Compleet onverwacht voor mij kwam Aalbers en Vitesse nog uitgebreid aan bod bij Nova deze avond. Herhaling komt vannacht.

Inhoudelijk niet veel nieuws, meer een update voor de mensen die het niet zo nauw volgen.

MM, op het Vitesse forum zijn ze iig erg positief over je stukje:
http://p080.ezboard.com/f(...)e?topicID=8495.topic
Helaas kan ik het niet lezen! Even registreren dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29632645
Gelezen en gereageerd. Erg leuk!
www.thuisuiteten.nl
pi_29671433
Mooie stukken kunnen we zeker waarderen Methodmich. Je mag wel vaker over Vitesse schrijven
pi_29693641
Wie zijn jullie daar op het forum?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:01:33 #268
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_29695234
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Ik schrijf daar heel spaarzaam onder de naam Haasman.
Vind het niveau van de onderwerpen en de discusies er vaak wat laag liggen.

Heb door vakantie Vitesse - Heerenveen via internet moeten volgen.
Op voorhand was ik niet ontevreden geweest met een punt.
Maar omdat ik in de rust keek en daarna pas na afloop, was 2-2 wel jammer.

Ben benieuwd of Vitesse wat kan aanrichten zondag in Eindhoven, vorig jaar heeft Vitesse zich alleen maar in negatieve zin getoond tegen PSV, dus hopen dat we dit jaar voor een stunt kunnen zorgen!
pi_29695383
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Gewoon dezelfde naam, maar mij zul je daar niet zoveel zien posten. Ik lees vooral veel en af en toe post ik iets.
pi_29698858
Ik heb ook dezelfde naam. Ik post daar regelmatig, alhoewel het de laatste tijd wat minder is.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:38:56 #271
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29707558
mij noemt men daar mierlo
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_29711227
De mul verlengt contract bij Ajax, maar wordt dit jaar verhuurd aan Vitesse.
pi_29712422
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
De mul verlengt contract bij Ajax, maar wordt dit jaar verhuurd aan Vitesse.
Goed nieuws.
pi_29717044
Vitesse maakt zondag gewoon een goede kans op minstens een punt in Eindhoven vrees ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29717558
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Vitesse maakt zondag gewoon een goede kans op minstens een punt in Eindhoven vrees ik.
Dan hebben we beide 2 punten na 2 wedstrijden maar dat zou dan wel een slechte start voor Psv betekenen en een goede start voor Vitesse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')