FOK!forum / Gaming / [Cube] Legend of Zelda: Twilight Princess (2)
Notorious_Roywoensdag 8 juni 2005 @ 17:11
Magicswoensdag 8 juni 2005 @ 17:37
uhm... ja.. Zelda is leuk maar een beetje meer tekst in de OP zou wel mogen.
Notorious_Roywoensdag 8 juni 2005 @ 17:53
Vooruit Magics:
quote:
Link, a young man raised as a wrangler in a small, rural village, is ordered by the mayor to attend the Hyrule Summit. He sets off, oblivious to the dark fate that has descended upon the kingdom. When he enters the Twilight Realm that has covered Hyrule, he transforms into a wolf and is captured. A mysterious figure named Midna helps him break free, and with the aid of her magic, they set off to free the land from the shadows. Link must explore the vast land of Hyrule and uncover the mystery behind its plunge into darkness. As he does, he'll have to enlist the aid of friendly folk, solve puzzles and battle his way through dangerous dungeons. In the Twilight Realm, he’ll have to use his wolf abilities and Midna’s magic to bring light to the land. Besides his trusty sword and shield, Link will use his bow and arrows, fight while on horseback and use a wealth of other items, both new and old.
Screens:









Zo dan?
TC03woensdag 8 juni 2005 @ 18:56
Het wachten duurt echt te lang .
SlimShadywoensdag 8 juni 2005 @ 21:00
De screens zien er top uit
Hier zie je het verschil goed tussen de N64 en de Cube.
Mr. Orangewoensdag 8 juni 2005 @ 21:02
Cant wait
King_of_cubeswoensdag 8 juni 2005 @ 21:15
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef SlimShady het volgende:
Hier zie je het verschil goed tussen de N64 en de Cube.
Had je dat nog niet eerder gezien dan?
SlimShadywoensdag 8 juni 2005 @ 21:49
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Had je dat nog niet eerder gezien dan?
jawel. ik game niet zoveel maar de verbetering bedoel ik eigenlijk.
Alle ongewenste hoeken zijn verdwenen. Ik had met m'n broertje de Mario Party games vergeleken.
Daar zie je de verbeteringen ook.
Notorious_Roydonderdag 9 juni 2005 @ 15:43
Een aantal Photoshops van Zelda: http://new.ga-forum.com/showpost.php?p=1488409&postcount=109

Sommige zijn erg flauw en niet leuk, maar een aantal zijn wel de moeite
the_legend_killerdonderdag 9 juni 2005 @ 17:24
We hadden het er toch laatst over of Link recht of links handig vroeger was.

In de TV serie's was hij rechtshandig ( als ik het goed zag )
Dus dat hij dan inderdaad sinds Oot linkshandig is.
TopStyledonderdag 9 juni 2005 @ 19:26
Ik weet het niet met deze Zelda.

De gameplay zal zondermeer dik in orde wezen en ook het vermoedelijke verhaal staat me aan, maar toch schort er iets...

Het komt eerlijk gezegd allemaal wat mat op me over.

Ik weet het, ik weet het, grafisch is het fraai en het zal perfect afgewerkt zijn maar het lijkt wel alsof het design wat zoutloos is.

Misschien ben ik gewoon raar en slaat dit nergens op, maar een lichte zweem van teleurstelling kan ik niet inderdrukken.
Xrenitydonderdag 9 juni 2005 @ 19:30
Ik kan juist echt niet wachten op die geweldige Zelda feel

Ik hoop eigenlijk ook stiekem dat de soundtrack op een of andere manier gelekt wordt
Fokkedopdonderdag 9 juni 2005 @ 19:42
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:30 schreef Xrenity het volgende:
Ik kan juist echt niet wachten op die geweldige Zelda feel

Ik hoop eigenlijk ook stiekem dat de soundtrack op een of andere manier gelekt wordt
eyy GNL user! jij ook hier
ik ben ®3®0 op GNL
Ruzbehdonderdag 9 juni 2005 @ 19:55
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef TopStyle het volgende:
Ik weet het, ik weet het, grafisch is het fraai en het zal perfect afgewerkt zijn maar het lijkt wel alsof het design wat zoutloos is.
Raar, dat gevoel krijg ik soms ook.

Maar dat komt doordat ik gewoon zomaar geen zin heb in de games van tegenwoordig.

Nu helemaal niet. Want ik krijg me geluid niet aan de praat in Linux!!!

Jezus, wat een afgekapte TVP zeg.
Strolie75donderdag 9 juni 2005 @ 19:55
Heerlijk spel wordt dit, ik kan niet wachten
the_legend_killermaandag 13 juni 2005 @ 19:37
Niemand kan hier wachten
Ruzbehmaandag 13 juni 2005 @ 19:45
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Niemand kan hier wachten
Lekkere BUMP.
SlimShadymaandag 13 juni 2005 @ 19:51
Echt zwaar cool spel.
Elke keer weer roep ik 'wow' als ik de screens zie.
inkie1010maandag 13 juni 2005 @ 21:39
* inkie1010 wacht ook vol ongeduld op deze titel!!!

Zelda
Ruzbehdinsdag 12 juli 2005 @ 17:13
Nog steeds geen vaste release datum.

Ik kan echt niet wachten. Ik heb nu al genoeg geld voor Gamecube + Zelda.

edit: Weet iemand hoe lang TP gaat worden? Even lang als OOT? Langer?
Xrenitydinsdag 12 juli 2005 @ 17:19
Zo'n 70 uur is de max Ruzbeh

Jullie hadden toch zeker wel al de trailermuziek in MP3 vorm he? Prach-tig
Ruzbehdinsdag 12 juli 2005 @ 17:32
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Xrenity het volgende:
Zo'n 70 uur is de max Ruzbeh

Jullie hadden toch zeker wel al de trailermuziek in MP3 vorm he? Prach-tig
70 uur. Hoeveel was OoT?

En die muziek valt wel mee. De muziek van die andere trailer vond ik beter.
Xrenitydinsdag 12 juli 2005 @ 17:34
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

70 uur. Hoeveel was OoT?
Dunno, maar wel wat minder En die 70 uur is denk ik met sidequests inbegrepen.
Hij wordt in ieder geval GROOT.
MMaRsudinsdag 12 juli 2005 @ 17:48
Volgens mij was Oot de helft van TTP
BMHdinsdag 12 juli 2005 @ 18:20
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij was Oot de helft van TTP
1/3 werd zelfs gezegd. Ben ik overigens wel blij mee. Ik vond Minish Cap & Majora's Mask minder door het backtracken dat je krijgt dankzij de kleine spelwereld. In een grotere wereld hoeft je niet zo veel te backtracken.

Backtracken vind ik in games als Metroid daarentegen wel weer leuk
Ruzbehvrijdag 15 juli 2005 @ 17:30
Nieuws:

Meer info over Zelda van Zweedse gamemagazine Reset

- When a project grows continuously, you have to split it to pieces. I was the director for Wind Waker, but I let different people be responsible for different parts of the production. I had control how things we're going for them, but at the end of the production we fought against the clock and there were parts that I was forced to approve even though it didn't feel complete. I apologize that we didn't fix the triforce hunt at the end of the game. It was slow and dull.

- During the Twilight Princess development, I refuse to repeat the misstakes, it means more responsibility for me, but this time we can't let things to go wrong. ( )

- The parts you were able to play at E3 reminds you much of the precursors if you look at the control and outlay, but the new game contains much more than so. The E3 visitors has only seen a small fraction what the full adventure has to offer says Miyamoto.

- Twilight Princess circles around a long and pretty complex story says Aounuma.

- I have absorbed the criticism we got from Wind Waker that the sea was too big and the number of dungeons and caves were too few says Miyamoto. The new game will have more dungeons. Many more.


- To make the game dark is only one of our goals. This is a more serious story, but when you walk around in Toaru Village it's almost like another game. The atmosphere is not serious at all. We want Twilight Princess to contain all sides of what people think of Legend of Zelda says Aounuma
quote:
Aounuma also says that he played Resident Evil 4 a lot and he really liked it. He says that he has learned things from Shinji Mikami and Hiroyuki Kobayashi.
Wordt dit het? Gaat dit OoT overtreffen??!?!?!?!
SlimShadyvrijdag 15 juli 2005 @ 18:23
Geil!
OnaNiavrijdag 15 juli 2005 @ 18:25
quote:
I have absorbed the criticism we got from Wind Waker that the sea was too big and the number of dungeons and caves were too few says Miyamoto. The new game will have more dungeons. Many more.
Excellent.
NvMvrijdag 15 juli 2005 @ 19:13
Alsof The Wind Waker zo'n slecht spel was?!
OnaNiavrijdag 15 juli 2005 @ 19:16
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef NvM het volgende:
Alsof The Wind Waker zo'n slecht spel was?!
SlimShadyvrijdag 15 juli 2005 @ 19:17
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef NvM het volgende:
Alsof The Wind Waker zo'n slecht spel was?!
hij was langdradig
en naar de stukjes landkaart zoeken was gewoon saai.
Ruzbehvrijdag 15 juli 2005 @ 19:18
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:16 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Ik hoor van mensen dat Wind Waker wel goed was, vooral de graphics, maar dat de zee veels te groot was en dat je te lang moest varen enzo. En zoals Miyamoto ook zei dat er te weinig dungeons waren en het einde schijnt behoorlijk bagger te zijn.
Xrenitymaandag 18 juli 2005 @ 16:39
Voor mij nieuwe screens




/edit
en interviewtje met Eji:
quote:
Club Nintendo (CN): Good Morning, Mr. Eiji! Thanks for the interview. Before we start talking about the game, tell us: What does the Legend of Zelda, and its character Link, represent in your life?

Eiji Aonuma (EA): A lot; it is definitely very important to me. Actually, I think that I can only work on Zelda games now because everything I really want to do, I can only do and accomplish with the [Zelda] franchise. I'm really excited about working and developing games like this.

CN: What is the reason of the change of image in this new game, instead of using the style in The Legend of Zelda: The Wind Waker?

EA: Well, in Wind Waker, the story is based on a young Link -- actually a child Link -- and we used the cel-shading technique. With this game, you will now see a new Link. A more mature and detailed Link, in terms of graphics, which makes the game look very realistic. But this doesn't mean that I don't like the style we used [in Wind Waker]. In fact, I liked it a lot.

CN: So you went back to the first Zelda that was showed at Spaceworld 2000 for GameCube?

EA: Those images that were presented at the Spaceworld show were designed by one of the guys who worked with me on Majora's Mask, Mr. Kuisumi, who was in charge of making that video for the show. What we are showing now is totally different.

CN: We know you can't disclose any details of the game, but could you give us a sneak peek at the story and gameplay elements?

EA: We are focusing more on giving the game a very realistic tone, as you could see in the video we showed [at E3], and it's heavily influenced by Ocarina of Time. As development goes on, we will be adding new details that have worked in other titles, so we can come up with a very complete game. I'm sorry I can't tell you more, but be sure that it will be sensational.

CN: We have received several emails in which our readers ask: Will Zelda and Link ever be involved [romantically]? [laughs] I'm sorry, but we had to ask.

EA: [laughs] Good question. Well, as you already know, we are now dealing with a teenage Link, and as you know, teenagers are very emotional beings, so there are definitely possibilities of seeing Link showing his feelings towards the princess. But honestly, we don't know what the future holds.

CN: What are the similarities of this game, and the N64 games?

EA: Well, in terms of story elements, you can probably imagine what the story will be like, although I can't tell you any details. In terms of graphics, they will be totally different, and -- as I told you before -- heavily influenced by Ocarina of Time, but with a unique style. You'll have to be patient and wait for the end result.

CN: Any Zelda game for the DS planned?

EA: The Zelda team is already planning Four Swords for the Nintendo DS. This game will have a lot of connectivity and feature a lot of interaction between both screens. It will be interesting.

CN: Any plans for an Online Zelda in the future?

EA: We would probably have to think what to do in terms of an online Zelda game, what could we make in an online world, and how could we make it a fresh experience. But to tell you the truth, I don't have time to think about a project like that right now. I think that the new generation of gamers is the one that's interested in this kind of game because for them it's normal to play online; but I don't know, I would really have to think of something "different" to do with Zelda.

CN: We watched the Zelda video (several times, in fact) and we could see that Link has a horse again, which looks incredible. Is the attention to detail something very important for you?

EA: Definitely, that's something that Miyamoto always focuses on, and [that] encourages us to keep making better games. I mean, you could see the scenes in the N64 versions and watch the [Zelda] video, and you can see the difference. And graphics are a good way of showing innovation in new games.

CN: What's your favorite Zelda game, and why?

EA: The Legend of Zelda: A Link to the Past because it was the first Zelda game I played, and the one that got me involved with the franchise.

CN: Will this new Zelda game push the GameCube to its limits?

EA: Like I said, we are working hard to add a lot more details to the graphical engine. In fact, working with this realistic Zelda title is far easier than what we did with Wind Waker, which was harder to do. Believe it or not!

CN: How long have you worked with the Zelda franchise?

EA: Eight years.

CN: Is there a solid release date for the title?

EA: [laughs] People are already making preorders for it! But for the moment there isn't a release date because we will take all the time necessary to develop an excellent title, no doubt about it. And as soon as we have more news, we will let you know.

CN: Thanks for your time, Eiji.
/edit2
en deze vid had ik nog niet eerder gezien met dank aan hyrule.net

[ Bericht 43% gewijzigd door Xrenity op 18-07-2005 16:47:54 ]
Ruzbehmaandag 18 juli 2005 @ 17:22
Ja, dag. Ik hoef geen filmpjes meer te zien.

De graphics in die screens zijn echt &*(#$)(@*!#(^&#%@ supergoed zeg. Tering!
Xrenitydinsdag 19 juli 2005 @ 09:37
Amazon zet de game trouwens op 14 november Dan zou hij mooi tegenover de X360 launch komen te staan
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 13:02
Vanavond om 20:00 krijgen we nieuwe Zelda beelden te zien.
Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 13:27
Ik hoop in ieder geval dat je niet deze bedoelt want die zijn oud.
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 13:28
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat je niet deze bedoelt want die zijn oud.
Wat denk je zelf?
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 13:29
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Vanavond om 20:00 krijgen we nieuwe Zelda beelden te zien.
wat dan?

Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 13:31
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 13:33
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

wat dan?

Nieuwe beelden.
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 14:32
Ja maar waar vandaan?
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 14:41
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar waar vandaan?
Hyrule.
Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 14:42
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar waar vandaan?
Uit BMH's aars. Nou goed.

Kan mij niet schelen zolang ik maar de nieuwe beelden krijg!
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 15:16
Young_Davidvrijdag 22 juli 2005 @ 15:25
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 15:59
OOT in 1024x768





MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 16:09
Euh ja en?

Kun je met emulator allang doen toch .
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 16:10
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Euh ja en?

Kun je met emulator allang doen toch .
En ik maar denken dat Wallpapers altijd cool waren
Cheironvrijdag 22 juli 2005 @ 16:13
De screens zien er toch wel erg goed uit hoor. Ben vreselijk benieuwd naar deze game!
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 16:14
Ik gebruik altijd 1280x1024, dus dan vind ik het niet mooi genoeg .

Maar wel lief van je hoor
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 17:29
Ik heb net de persoon gesproken die het zelda filmpje gaat verspreiden.

Het zijn meerdere apparte stukjes, die samen ongeveer 20 minuten duren.
Hij noemt de beelden:
quote:
uniek video materiaal
.
Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 17:35
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Ik heb net de persoon gesproken die het zelda filmpje gaat verspreiden.

Het zijn meerdere apparte stukjes, die samen ongeveer 20 minuten duren.
Hij noemt de beelden:
[..]

.
Is het een Nederlander? Ik wil geen filmpje. Ik wil screens. Screens die niks spoilen.
SlimShadyvrijdag 22 juli 2005 @ 17:39
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Ik heb net de persoon gesproken die het zelda filmpje gaat verspreiden.

Het zijn meerdere apparte stukjes, die samen ongeveer 20 minuten duren.
Hij noemt de beelden:
[..]

.
Stoer. Keep us posted
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 18:12
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Ik heb net de persoon gesproken die het zelda filmpje gaat verspreiden.

Het zijn meerdere apparte stukjes, die samen ongeveer 20 minuten duren.
Hij noemt de beelden:
[..]

.
Toch niet van de E3demo hoop ik, die ken ik onderhand wel . Maarre nieuwe video's vind ik altijd
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 19:54
Almost people!
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:01
Men is bang dat de server er uit zal vallen. Hang on!
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 20:01
Maar waarom 8 uur?
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:01 schreef BMH het volgende:
Men is bang dat de server er uit zal vallen. Hang on!
hyper
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:03
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
Maar waarom 8 uur?
[..]

hyper
Allemaal de gordijntjes van de bus voor de ramen doen! Dan zien de ouders ons niet!

Bijna tijd.
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:16
quote:
The video's are coming your way in a few minutes. Just a little more patience please.


[ Bericht 85% gewijzigd door BMH op 22-07-2005 20:25:26 ]
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 20:33
* MMaRsu pompelt wat over geen geduld hebben...
Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 20:38
SlimShadyvrijdag 22 juli 2005 @ 20:41
StarGazervrijdag 22 juli 2005 @ 20:41
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef NvM het volgende:
Alsof The Wind Waker zo'n slecht spel was?!
Hmmz... kheb mij uitstekend vermaakt met de wind waker. Alleen was het idd zo dat de zee op een gegeven moment wel erg langdradig werd en dat er te weinig dungeons waren. Maar qua sfeer , characters en verhaal vond ik het echt wel een goede Zelda.
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:45
Mhhhh.. De filmpjes blijken langere "en verbeterde" versies de zijn van filmpjes van de E3 demo.....
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:46
Hier zijn er wat

(onder ingame demo)
quote:
Uh oh
this is what i feared
server crashed
well, the site is still standing but the media aint workin
*runs*

going of to fix it
Ruzbehvrijdag 22 juli 2005 @ 20:50
Zucht.

Chibi Megaton.
BMHvrijdag 22 juli 2005 @ 20:51
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Zucht.

Chibi Megaton.
Meer een chibi E305. De teleurstelling!
-Marjo-vrijdag 22 juli 2005 @ 20:55
* -Marjo- is ongeduldig...
MMaRsuvrijdag 22 juli 2005 @ 21:27
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:45 schreef BMH het volgende:
Mhhhh.. De filmpjes blijken langere "en verbeterde" versies de zijn van filmpjes van de E3 demo.....
Hoezo langer en verbeterd, heb die e3 demo al helemaal gezien .
BMHdinsdag 26 juli 2005 @ 11:09
Camp Hyrule registratie is begonnen
-Marjo-dinsdag 26 juli 2005 @ 11:23
quote:
Daar moet je inwoner van USA voor zijn toch??
BMHdinsdag 26 juli 2005 @ 11:24
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Daar moet je inwoner van USA voor zijn toch??
Je moet een adres invullen.
Okseldinsdag 26 juli 2005 @ 11:24
Wie gaan er naar dat Camp Hyrule?
Young_Daviddinsdag 26 juli 2005 @ 11:26
quote:
Alleen amerikanen en canadezen kunnen zich registreren
-Marjo-dinsdag 26 juli 2005 @ 11:27
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef BMH het volgende:

[..]

Je moet een adres invullen.
Help eens??
Okseldinsdag 26 juli 2005 @ 11:32
En waar blijven die filmpjes?
BMHdinsdag 26 juli 2005 @ 11:54
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Help eens??
JACKSONVILLE RD
OCALA, FL 34475
USA

Dat is een voorbeeld
Young_Daviddinsdag 26 juli 2005 @ 12:07
Ge-up-signed
-Marjo-dinsdag 26 juli 2005 @ 12:09
Asjemenou, het werkt!!!
Thanx...
mordradeaddinsdag 26 juli 2005 @ 13:04
en wat hebben we eraan
Ruzbehdinsdag 26 juli 2005 @ 13:27
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef mordradead het volgende:
en wat hebben we eraan
quote:
Each and every registered camper is assigned to a virtual cabin, where he or she can meet other gamers and interact with Nintendo's gameplay experts in exclusive Camp Hyrule chat rooms and bulletin boards.

Daily events include live chat shows, games, art activities and a bus-load of surprises from the Nintendo universe. This year campers can participate in cool activities based on exciting Nintendo GameCube, Nintendo DS and Game Boy Advance games like The Legend of Zelda: Twilight Princess, Nintendogs, Mario Kart DS, Pokémon XD: Gale of Darkness and lots more!
Wat hebben we eraan? Nou, LOTS MORE!!!
Okseldinsdag 26 juli 2005 @ 19:43
Klinkt geweldig..
mordradeaddinsdag 26 juli 2005 @ 19:45
ik ben helemaal geen camper
MMaRsuwoensdag 27 juli 2005 @ 00:08
http://zelda.nintendo-europe.com/nlNL/index.php



En wat een movie

http://www.hyrule.net/med(...)llage-vil-cut_03.wmv

De gezichtsuitdrukkingen in dit spel zijn echt veel beter dan wat ik dacht gezien te hebben .

[ Bericht 29% gewijzigd door MMaRsu op 27-07-2005 00:36:22 ]
MMaRsuwoensdag 27 juli 2005 @ 00:41
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Meer een chibi E305. De teleurstelling!
Die movie in de post hiervoor is imo geen teleurstelling. Er zit voor mij nieuw materiaal tussen van de E3demo, en ik dacht dat ik alles al had gezien van die demo . verder verandert Nintendo die levels toch, dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor spoilers .
MMaRsuzondag 7 augustus 2005 @ 20:22


Boxart?
Ruzbehzondag 7 augustus 2005 @ 21:12
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]

Boxart?
Hmmm. Neuh. In de url staat amazon.com maar als ik ga kijken bij .com en .co.uk staat er gewoon zo'n plaatje en niet die boxart.

Nep. Maar ik hoop dat Nintendo met zo'n boxart komt want dies wel heel mooi.

Edit: Hijs alleen wel een beetje erg blauw.
MMaRsuzondag 7 augustus 2005 @ 21:20
wtf..ik had hem net daar ergens weg..met die boxart -_-


-edit

http://www.amazon.fr/exec(...)/402-0603729-8336950

Staat voor 25 november op de planning..aannemelijk .

Verder staat de Revolution te koop voor 299 euro ( cube launchprijs of niet? ).

Launchdatum 15 Juni 2006

[ Bericht 50% gewijzigd door MMaRsu op 07-08-2005 21:26:02 ]
Ruzbehzondag 7 augustus 2005 @ 21:49
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Launchdatum 15 Juni 2006
Ja das volgens mij een soort standaarddatum van weinig betekenis. Juni = midden in het jaar, 15 = midden in de maand.
MMaRsuzondag 7 augustus 2005 @ 21:58
Ja okay, maar vind het frappant dat Amazon.fr het daar wel heeft staan en de rest niet
Ruzbehzondag 7 augustus 2005 @ 22:00
Kutfransozen.
Notorious_Royzondag 7 augustus 2005 @ 22:39
299 is een pijs die ik er zo voor zou betalen, ik wacht echter nog steeds op een volledige, officiële lijst met te downloaden games
mordradeadzondag 7 augustus 2005 @ 22:41
cube launcheprijs was geloof ik 229 euro
Ruzbehmaandag 8 augustus 2005 @ 10:47
Rev launch prijs wordt 200 euro. Wedden.
MMaRsumaandag 8 augustus 2005 @ 15:15
299 lijkt mij toch aannemelijker hoor
Ruzbehmaandag 8 augustus 2005 @ 15:23
Ik zet deze discussie voort @ Revolution topic.

Nu weer ontopic.
Cerbiemaandag 8 augustus 2005 @ 18:41
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:41 schreef mordradead het volgende:
cube launcheprijs was geloof ik 229 euro
Iets in die richting ja. Wat was er toen, dat de winkeliers er 20¤ bovenop deden omdat ze anders niet genoeg winst maakten of deden ze er juist 20¤ van de adviesprijs af
Er was iig wel iets mee toen
Keileweg-ethicusdinsdag 31 januari 2006 @ 14:33
Je moet maar denken: OoT werd ook een jaar (of was het langer?) uitgesteld. En dat is volgens velen nog steeds de beste game ooit. Ik heb goede hoop! Aonuma maakt onder toezicht van Myamoto van deze game een afscheidsknaller, dat weet ik zeker.
Hellrazordinsdag 31 januari 2006 @ 18:26
zeker!
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 00:33
quote:
Je hebt speculaties en Speculaties. Degene die vandaag bovengronds gekomen is valt met recht in de tweede categorie. Online retailer BestBuy heeft gamers die The Legend of Zelda: Twilight Princess gepre-ordered hebben, laten weten dat het spel niet in april uit zal komen, maar pas eind 2006. Men noemt november als nieuwe releasemaand. Nintendo heeft tot op heden nog niets van zich laten horen.

Mocht het uitstel waar zijn dan is dit al de tweede keer dat Zelda: Twilight Princess uitgesteld wordt en komt de releasedatum bijna een jaar na de allereerste datum te liggen. Boze tongen beweren dat Nintendo het spel tegelijkertijd met de Revolution uit wil brengen, om zo de multi-functionele console gelijk een 'killer-app' mee te geven.

Een huidige game als pijler voor een nieuwe console, het klinkt enigszins vreemd. Kijkende vanaf Nintendo is het echter niet eens zo'n slecht idee. Een langverwachte game die je in een bundel met de Revolution kunt kopen, dat is twee vliegen in één klap slaan.
Kutzooi .
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 00:41
Gelul.
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 00:42
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
En dat weet je zeker want......?
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 00:45
Omdat er één retailer de datum veranderd heeft krijg je dit gezeik. IGN heeft m nog steeds voor april staan, dat vind ik een betrouwbaardere bron dan BestBuy, de bol.com van de USA
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 00:53
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er één retailer de datum veranderd heeft krijg je dit gezeik. IGN heeft m nog steeds voor april staan, dat vind ik een betrouwbaardere bron dan BestBuy, de bol.com van de USA
Laten we het hopen..... Als ik nog langer moet wachten word ik gek.
Deze Zelda staat bij mij heel hoog in m'n meest veelbelovende games lijstje. Ik wil um nou wel eens spelen. Hopelijk spoelt ie de bittere smaak weg die het debacle genaamd Wind Wanker achterliet.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 00:59
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
Volgens mij helemaal niet..
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 01:02
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal niet..
Hoewel de bron van het gerucht alles behalve betrouwbaar is, is het marketing-technisch gezien een meesterzet. En dus niet geheel ondenkbaar.
Alleen naai je je klanten op een manier die echt zum kotsen is. Ik zou um dan uit principe niet kopen.
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 01:05
Op zich is het niet heel gek nee, Cube gamers kunnen de game immers gewoon op de Cube gamen, ze moeten alleen lang(er?) wachten. Potentiele nieuwe klanten kunnen meteen de game gaan spelen op de Revolution.

Het zal mij overigens worst wezen of ie nou uitkomt rond de revo launch, ik koop ze allebei toch wel... Ik zou niet weten waarom ik m nou ineens niet zou moeten kopen Principes bestaan niet.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 01:07
Jullie zijn echt elkaars uitersten . Maargoed, ik verwacht dat Nintendo Zelda ongeveer een maand voor de Revo uitbrengt, en goed kenbaar maakt dat de Revo BW compatible is, en er extra features in de nieuwe Zelda zitten die je alleen op je Revo kan gebruiken

En ach, wat maakt die extra paar maanden nou uit, zolang hij maar dicht bij perfectie zit
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 01:08
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn echt elkaars uitersten
En toch is er respect, begrip en liefde
Fliepkewoensdag 15 februari 2006 @ 01:08
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik .

Vooral een screen als dit


Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul .
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...

Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 01:11
Nou ja, als de game ook in April uit zou kunnen komen maar ze wachten tot November, dan zou ik dat iig een zeer kwalijke zaak vinden.
Dat is gewoon naaien.. Of je het erg vindt is een tweede.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 01:11
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik .

Vooral een screen als dit
[afbeelding]

Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul .
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...

Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
Is een beetje een oude screen. En je moet Zelda in beweging zien, dan is het allemaal veel netter . En wat denk je dat ze al die maanden aan het doen zijn? Ik verwacht dat tegen de tijd er een nieuwe trailer is het spel er nog wat mooier uit ziet, en dat de puntjes op de i worden gezet .

En imo kan het spel best nog meekomen met de next gen titels van het eerst kaliber!
Overigens gaat het waarschijnlijk maar 1 disc worden

Dit vind ik overigens nog steeds een best mooie screen
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 01:12
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En toch is er respect, begrip en liefde
.
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 01:12
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik .

Vooral een screen als dit
[afbeelding]

Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul .
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...

Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
Misschien moet je een nieuwe monitor nemen, op mijn PC ziet het er fantastisch uit
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 01:15
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie. .
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 01:15
Laat ik dan ook ff eerlijk zijn en zeggen dat op die screen van Fliepke de textures echt zijn.
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 01:16
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie. .
Hahaha, ja man Zo, disc 1 gedaan, nog 3 te gaan, dan zit ik ongeveer op 25%. Pfoe, ff pauze nemen. Op je gemakkie wat ranja inschenken, ff poepen en dan weer verder gaan.
Dr.Dagglawoensdag 15 februari 2006 @ 01:18
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hahaha, ja man Zo, disc 1 gedaan, nog 3 te gaan, dan zit ik ongeveer op 25%. Pfoe, ff pauze nemen. Op je gemakkie wat ranja inschenken, ff poepen en dan weer verder gaan.
Whehehe.
Fliepkewoensdag 15 februari 2006 @ 01:19
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
En imo kan het spel best nog meekomen met de next gen titels van het eerst kaliber!
Overigens gaat het waarschijnlijk maar 1 disc worden

Dit vind ik overigens nog steeds een best mooie screen
[afbeelding]
Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.

Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Notorious_Roywoensdag 15 februari 2006 @ 01:21
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.

Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Het eerste klopt (maar 360 vs Cube is geen eerlijke strijd ) en het tweede klopt ook. Maar zoals ik al zei:

[01:13] <Roy> ff rekenen
[01:13] <Roy> ja, 2 jaar klopt ongeveer wel
[01:13] <Roy> sowieso zijn er te weinig cube games geweest van het GIGA kaliber
[01:13] <Fliepke> ja deze komt gewoon veel te laat in de levenscyclus van zo'n apparaat
[01:15] <Roy> ik zit op het punt dat ik denk dat ik die cube backlog op de revo wel ga wegwerken, in de post launch dip

Volgende week Chibi Robo ga ik wel in ene gamen, maar Baten Kaitos en Paper Mario 2 bijv laat ik gewoon lekker liggen.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 01:22
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.

Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Laten we het dan niet over Kameo hebben



Fliepkewoensdag 15 februari 2006 @ 01:25
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Laten we het dan niet over Kameo hebben

[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.
Een mario die zou komen, maar niet kwam en een zelda die veeeeel te laat komt.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 01:27
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.
Een mario die zou komen, maar niet kwam en een zelda die veeeeel te laat komt.
Ik geef je gelijk . Ssbm was voor mij de enige toptitel die ik de hele cube generatie ben blijven spelen .

Ik hoop echt dat ze het met de Revolution anders aanpakken onder de leiding van Iwata
Fliepkewoensdag 15 februari 2006 @ 01:28
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk . Ssbm was voor mij de enige toptitel die ik de hele cube generatie ben blijven spelen .

Ik hoop echt dat ze het met de Revolution anders aanpakken onder de leiding van Iwata
Ja, ik ook.
Kom gewoon snel met goede titels
Een langere ontwikkeltijd maakt games in negen van de tien gevallen namelijk niet beter.
disjfawoensdag 15 februari 2006 @ 01:37
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een langere ontwikkeltijd maakt games in negen van de tien gevallen namelijk niet beter.
Als je slechte games lang ontwikkeld is dat vaak wel slacht ja. Als je goede games meer tijd geeft is dat vaak alleen maar beter.

Het is net als je jenever drinkt. Het blijft niet te zuipen. Maar pak je een wiskey die al wat langer staat dan bedank je de makers toch echt even

En zelda komt als zelda komt
Fliepkewoensdag 15 februari 2006 @ 09:41
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je slechte games lang ontwikkeld is dat vaak wel slacht ja. Als je goede games meer tijd geeft is dat vaak alleen maar beter.

Het is net als je jenever drinkt. Het blijft niet te zuipen. Maar pak je een wiskey die al wat langer staat dan bedank je de makers toch echt even

En zelda komt als zelda komt
Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Een lange ontwikkeltijd betekent bijna altijd dat je game achter gaat lopen op het gebied van graphics en geluid. Daarnaast heeft je concurrentie in die lange tijd dat jij nodig had een hele hoop verbeteringen aangebracht in het genre waar dat spel moet uitkomen en zal jou spel bij de release vaak erg gedateerd aan voelen.

Noem trouwens eens een paar games die een hele lange ontwikkeltijd hebben gehad en echt super waren. Je zult niet zo heel ver komen
Cheironwoensdag 15 februari 2006 @ 13:17
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Een lange ontwikkeltijd betekent bijna altijd dat je game achter gaat lopen op het gebied van graphics en geluid. Daarnaast heeft je concurrentie in die lange tijd dat jij nodig had een hele hoop verbeteringen aangebracht in het genre waar dat spel moet uitkomen en zal jou spel bij de release vaak erg gedateerd aan voelen.

Noem trouwens eens een paar games die een hele lange ontwikkeltijd hebben gehad en echt super waren. Je zult niet zo heel ver komen
Ocarina of Time is toch ook 5 jaar in ontwikkeling geweest?
disjfawoensdag 15 februari 2006 @ 13:22
Final Fantasy
Bijsmaakwoensdag 15 februari 2006 @ 15:59
Ik neem dat Gannon weer de eindbaas is?

Ik vond het zo verfrissend dat het verhaal van Majora's Mask eindelijk een keer niet om een Princess Zelda en Gannon ging.
MMaRsuwoensdag 15 februari 2006 @ 16:05
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik neem dat Gannon weer de eindbaas is?

Ik vond het zo verfrissend dat het verhaal van Majora's Mask eindelijk een keer niet om een Princess Zelda en Gannon ging.
Is verder nog weinig over bekend . Behalve dat Ganon wel een rol speelt in de nieuwe game, en dat de eindbazen in het spel moeilijker worden
Thomperzondag 19 februari 2006 @ 10:34
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?

MMaRsuzondag 19 februari 2006 @ 12:31
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?

Hoe bedoel je "ook voor de Revolution is?". Als je denkt dat het een exclusive word heb je het zeker mis, als je denkt dat er features inkomen voor de Revolution heb je het goed
Okselzondag 19 februari 2006 @ 12:32
Mooi kut. Ik hoop dat de graphics geen GC graphics zijn..

Wel goede launchgame. Dikke hit, gegarandeerd..
Xrenityzondag 19 februari 2006 @ 12:33
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef Oksel het volgende:
Mooi kut. Ik hoop dat de graphics geen GC graphics zijn..

Wel goede launchgame. Dikke hit, gegarandeerd..
ik wil SSB, Mario en Metroid spelen met Rev launch
Hellrazorzondag 19 februari 2006 @ 13:05
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Xrenity het volgende:

[..]

ik wil SSB, Mario en Metroid spelen met Rev launch
dat zou echt een top launch zijn
Xrenitymaandag 20 februari 2006 @ 13:42
Van de UK NOM dude:
quote:
I'm not trying to tease anyone, I'm just saying the reason why nothing is being shown is because an AWFUL LOT of work has gone in since we all saw screens last year and when NCL finally decides to show it you'll see what I mean.

As for us having new stuff, we're STILL waiting for NCL to give the green light and deadline is fast approaching. At this stage I'm going to ere on safe side and say it's looking doubtful we'll be able to print anyting in issue 2 either
Celda 2?
H.Flickmaandag 20 februari 2006 @ 13:50
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie. .
Juist ja! Dat zeg ik ook altijd!
Strolie75maandag 20 februari 2006 @ 14:00
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:42 schreef Xrenity het volgende:
Van de UK NOM dude:
[..]

Celda 2?
FPS met revo controller.
Xrenitymaandag 20 februari 2006 @ 14:03
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

FPS met revo controller.
Hij had het over het grafische aspect geloof ik
Keileweg-ethicusmaandag 20 februari 2006 @ 16:06
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?

Je kunt het gewoon spelen op de Revolution, maar hij komt voor de Gamecube. Ze zijn al jaren bezig het spel voor de GC te ontwikkelen, dan stappen ze niet ineens over op een heel andere besturing hè. Er zullen vast wel extra Revo-functies komen, daarentegen.

Reggie-interview.
HomerJmaandag 20 februari 2006 @ 17:11
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
Keileweg-ethicusmaandag 20 februari 2006 @ 17:44
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
Jongen toch, wat zonde!
Bijsmaakdinsdag 21 februari 2006 @ 16:20
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
Ik heb geen cube, maar ik zou het ook alleen kopen voor die zelda spellen.
Herr.Flickdinsdag 21 februari 2006 @ 17:27


* Herr.Flick monty python flying circus humor!
chibibowoensdag 22 februari 2006 @ 09:33
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:27 schreef Herr.Flick het volgende:
[afbeelding]
BMHwoensdag 22 februari 2006 @ 09:58
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
You sir... do not have friends.

Mijn Gamecube gaat wekelijks aan.. Super Smash Brothers, Four Swords, Resident Evil 4 & Rebel strike co-op.
Strolie75donderdag 23 februari 2006 @ 09:02
De subtiele reclamecampagne van Nintendo gaat door...

Fliepkedonderdag 23 februari 2006 @ 09:18
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
De subtiele reclamecampagne van Nintendo gslaat door...

[afbeelding] [afbeelding]
ImmovableMinddonderdag 23 februari 2006 @ 11:25
IMO is de cube zeker geen flop, er hadden idd wat meer goede titels op uit kunnen komen, maar er is zeker wel genoeg goeds op uitgekomen. En zeker ook in de afgelopen twee jaar, dat sommige cube's veel stof hebben lopen vergaren betekend alleen dat veel van jullie een paar super titels hebben misgelopen, like:

Metroid Prime
Resident Evil 4
Wind Waker
Paper Mario
Pikmin 2
Viewtiful Joe
Metriod Prime2
Supr Monkey Ball2
Ikaruga
Harvest Moon
Mario Kart
Killer7

Toch een aardig imposant lijstje. Ik ben geen zware Nintendo fan, maar waardeer goede games als ze uitkomen. En die screenshots van de nieuwe Zelda zijn amazing, de sfeer in Kameo is goed maar trust me het gaat het nooit trekken bij de nieuwe Zelda. Kameo had goed kunnen worden met het originele rare team, maar daar is helaas niks meer van over. De nieuwe Zelda gaat ownen, en zwaar. De game wordt groter, moeilijker en zal meer secrets bevatten dan ooit tevoren!

Zelda vergelijken met Kameo is hetzelfde als Raiders met Twix vergelijken.....Twix ziet er lekkerder en groter uit........maar Raiders is en blijft de bom
the_legend_killerdonderdag 23 februari 2006 @ 12:18
Ik wil niet meer wachten