abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35097695
quote:
Je hebt speculaties en Speculaties. Degene die vandaag bovengronds gekomen is valt met recht in de tweede categorie. Online retailer BestBuy heeft gamers die The Legend of Zelda: Twilight Princess gepre-ordered hebben, laten weten dat het spel niet in april uit zal komen, maar pas eind 2006. Men noemt november als nieuwe releasemaand. Nintendo heeft tot op heden nog niets van zich laten horen.

Mocht het uitstel waar zijn dan is dit al de tweede keer dat Zelda: Twilight Princess uitgesteld wordt en komt de releasedatum bijna een jaar na de allereerste datum te liggen. Boze tongen beweren dat Nintendo het spel tegelijkertijd met de Revolution uit wil brengen, om zo de multi-functionele console gelijk een 'killer-app' mee te geven.

Een huidige game als pijler voor een nieuwe console, het klinkt enigszins vreemd. Kijkende vanaf Nintendo is het echter niet eens zo'n slecht idee. Een langverwachte game die je in een bundel met de Revolution kunt kopen, dat is twee vliegen in één klap slaan.
Kutzooi .
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:41:50 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35097925
Gelul.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35097953
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
En dat weet je zeker want......?
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:45:06 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098009
Omdat er één retailer de datum veranderd heeft krijg je dit gezeik. IGN heeft m nog steeds voor april staan, dat vind ik een betrouwbaardere bron dan BestBuy, de bol.com van de USA
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_35098220
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er één retailer de datum veranderd heeft krijg je dit gezeik. IGN heeft m nog steeds voor april staan, dat vind ik een betrouwbaardere bron dan BestBuy, de bol.com van de USA
Laten we het hopen..... Als ik nog langer moet wachten word ik gek.
Deze Zelda staat bij mij heel hoog in m'n meest veelbelovende games lijstje. Ik wil um nou wel eens spelen. Hopelijk spoelt ie de bittere smaak weg die het debacle genaamd Wind Wanker achterliet.
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:59:21 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098359
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
Volgens mij helemaal niet..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35098448
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal niet..
Hoewel de bron van het gerucht alles behalve betrouwbaar is, is het marketing-technisch gezien een meesterzet. En dus niet geheel ondenkbaar.
Alleen naai je je klanten op een manier die echt zum kotsen is. Ik zou um dan uit principe niet kopen.
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:05:00 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098494
Op zich is het niet heel gek nee, Cube gamers kunnen de game immers gewoon op de Cube gamen, ze moeten alleen lang(er?) wachten. Potentiele nieuwe klanten kunnen meteen de game gaan spelen op de Revolution.

Het zal mij overigens worst wezen of ie nou uitkomt rond de revo launch, ik koop ze allebei toch wel... Ik zou niet weten waarom ik m nou ineens niet zou moeten kopen Principes bestaan niet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:07:27 #109
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098545
Jullie zijn echt elkaars uitersten . Maargoed, ik verwacht dat Nintendo Zelda ongeveer een maand voor de Revo uitbrengt, en goed kenbaar maakt dat de Revo BW compatible is, en er extra features in de nieuwe Zelda zitten die je alleen op je Revo kan gebruiken

En ach, wat maakt die extra paar maanden nou uit, zolang hij maar dicht bij perfectie zit
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:08:48 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098564
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn echt elkaars uitersten
En toch is er respect, begrip en liefde
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:08:54 #111
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35098566
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik .

Vooral een screen als dit

Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul .
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...

Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
pi_35098609
Nou ja, als de game ook in April uit zou kunnen komen maar ze wachten tot November, dan zou ik dat iig een zeer kwalijke zaak vinden.
Dat is gewoon naaien.. Of je het erg vindt is een tweede.
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:11:57 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098616
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik .

[afbeelding]

Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
Is een beetje een oude screen. En je moet Zelda in beweging zien, dan is het allemaal veel netter . En wat denk je dat ze al die maanden aan het doen zijn? Ik verwacht dat tegen de tijd er een nieuwe trailer is het spel er nog wat mooier uit ziet, en dat de puntjes op de i worden gezet .

En imo kan het spel best nog meekomen met de next gen titels van het eerst kaliber!
Overigens gaat het waarschijnlijk maar 1 disc worden

Dit vind ik overigens nog steeds een best mooie screen
pi_35098627
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En toch is er respect, begrip en liefde
.
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:12:43 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098634
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:

[afbeelding]

Misschien moet je een nieuwe monitor nemen, op mijn PC ziet het er fantastisch uit
pi_35098670
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie. .
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:15:31 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098675
Laat ik dan ook ff eerlijk zijn en zeggen dat op die screen van Fliepke de textures echt zijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:16:09 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098684
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie. .
Hahaha, ja man Zo, disc 1 gedaan, nog 3 te gaan, dan zit ik ongeveer op 25%. Pfoe, ff pauze nemen. Op je gemakkie wat ranja inschenken, ff poepen en dan weer verder gaan.
pi_35098714
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hahaha, ja man Zo, disc 1 gedaan, nog 3 te gaan, dan zit ik ongeveer op 25%. Pfoe, ff pauze nemen. Op je gemakkie wat ranja inschenken, ff poepen en dan weer verder gaan.
Whehehe.
-
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:19:04 #120
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35098730
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
En imo kan het spel best nog meekomen met de next gen titels van het eerst kaliber!
Overigens gaat het waarschijnlijk maar 1 disc worden

Dit vind ik overigens nog steeds een best mooie screen
[afbeelding]
Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.

Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:21:37 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35098766
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.

Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Het eerste klopt (maar 360 vs Cube is geen eerlijke strijd ) en het tweede klopt ook. Maar zoals ik al zei:

[01:13] <Roy> ff rekenen
[01:13] <Roy> ja, 2 jaar klopt ongeveer wel
[01:13] <Roy> sowieso zijn er te weinig cube games geweest van het GIGA kaliber
[01:13] <Fliepke> ja deze komt gewoon veel te laat in de levenscyclus van zo'n apparaat
[01:15] <Roy> ik zit op het punt dat ik denk dat ik die cube backlog op de revo wel ga wegwerken, in de post launch dip

Volgende week Chibi Robo ga ik wel in ene gamen, maar Baten Kaitos en Paper Mario 2 bijv laat ik gewoon lekker liggen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:22:07 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098773
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Laten we het dan niet over Kameo hebben

woensdag 15 februari 2006 @ 01:25:06 #123
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35098820
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Laten we het dan niet over Kameo hebben

[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.
Een mario die zou komen, maar niet kwam en een zelda die veeeeel te laat komt.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:27:14 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35098846
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.
Een mario die zou komen, maar niet kwam en een zelda die veeeeel te laat komt.
Ik geef je gelijk . Ssbm was voor mij de enige toptitel die ik de hele cube generatie ben blijven spelen .

Ik hoop echt dat ze het met de Revolution anders aanpakken onder de leiding van Iwata
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:28:28 #125
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35098871
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk . Ssbm was voor mij de enige toptitel die ik de hele cube generatie ben blijven spelen .

Ik hoop echt dat ze het met de Revolution anders aanpakken onder de leiding van Iwata
Ja, ik ook.
Kom gewoon snel met goede titels
Een langere ontwikkeltijd maakt games in negen van de tien gevallen namelijk niet beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')