Kutzooiquote:Je hebt speculaties en Speculaties. Degene die vandaag bovengronds gekomen is valt met recht in de tweede categorie. Online retailer BestBuy heeft gamers die The Legend of Zelda: Twilight Princess gepre-ordered hebben, laten weten dat het spel niet in april uit zal komen, maar pas eind 2006. Men noemt november als nieuwe releasemaand. Nintendo heeft tot op heden nog niets van zich laten horen.
Mocht het uitstel waar zijn dan is dit al de tweede keer dat Zelda: Twilight Princess uitgesteld wordt en komt de releasedatum bijna een jaar na de allereerste datum te liggen. Boze tongen beweren dat Nintendo het spel tegelijkertijd met de Revolution uit wil brengen, om zo de multi-functionele console gelijk een 'killer-app' mee te geven.
Een huidige game als pijler voor een nieuwe console, het klinkt enigszins vreemd. Kijkende vanaf Nintendo is het echter niet eens zo'n slecht idee. Een langverwachte game die je in een bundel met de Revolution kunt kopen, dat is twee vliegen in één klap slaan.
En dat weet je zeker want......?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
Laten we het hopen..... Als ik nog langer moet wachten word ik gek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er één retailer de datum veranderd heeft krijg je dit gezeik. IGN heeft m nog steeds voor april staan, dat vind ik een betrouwbaardere bron dan BestBuy, de bol.com van de USA
Volgens mij helemaal niet..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelul.
Hoewel de bron van het gerucht alles behalve betrouwbaar is, is het marketing-technisch gezien een meesterzet. En dus niet geheel ondenkbaar.quote:
En toch is er respect, begrip en liefdequote:
Is een beetje een oude screen. En je moet Zelda in beweging zien, dan is het allemaal veel netterquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik.
Vooral een screen als dit
[afbeelding]
Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul.
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...
Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En toch is er respect, begrip en liefde
Misschien moet je een nieuwe monitor nemen, op mijn PC ziet het er fantastisch uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:08 schreef Fliepke het volgende:
Nu ik weer eens naar de screens kijk vind ik het eigenlijk allemaal een beetje zouteloos en sfeerloos. Ik mis belichting die het allemaal net wat sfeervoller maakt, het doet wat flets aan vind ik.
Vooral een screen als dit
[afbeelding]
Of ben ik nu gewoon te verwend door al het next-gen spul.
Het lijkt me echt een geweldige titel hoor, maar grafisch... tja
Ikzie het nog niet helemaal denk ik ...
Oh hoeveel van die schijfjes gaat dit spel worden? Ik heb het niet zo op wisselen
Hahaha, ja manquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie..
Whehehe.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja manZo, disc 1 gedaan, nog 3 te gaan, dan zit ik ongeveer op 25%. Pfoe, ff pauze nemen. Op je gemakkie wat ranja inschenken, ff poepen en dan weer verder gaan.
Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
En imo kan het spel best nog meekomen met de next gen titels van het eerst kaliber!
Overigens gaat het waarschijnlijk maar 1 disc worden
Dit vind ik overigens nog steeds een best mooie screen
[afbeelding]
Het eerste klopt (maar 360 vs Cube is geen eerlijke strijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.
Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Laten we het dan niet over Kameo hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is best een aardige screen, maar Kameo walst er toch echt heel zwaar overheen qua grafische pracht. Ik vind dus niet dat het kan mee komen.
Ik vind het gewoon zonde dat hij deze game nu pas een keertje komt. Als je kijkt naar de levenscyclus van de gamecube komt deze game zo'n 2 jaar te laat en dat is gewoon zonde.
Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laten we het dan niet over Kameo hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik geef je gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in de levenscyclus van de cube. Dat ding staat bijna bij iedereen al bijna een jaar stof te happen en dan komt er op het allerlaatste moment nog een titel voor uit. Een beetje mosterd na de maaltijd. Gewoon erg jammer en ook een van de redenen dat de Gamecube redelijk "geflopt" is imo.
Een mario die zou komen, maar niet kwam en een zelda die veeeeel te laat komt.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Ssbm was voor mij de enige toptitel die ik de hele cube generatie ben blijven spelen
.
Ik hoop echt dat ze het met de Revolution anders aanpakken onder de leiding van Iwata
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |