quote:
Wat hebben we eraan? Nou, LOTS MORE!!!quote:Each and every registered camper is assigned to a virtual cabin, where he or she can meet other gamers and interact with Nintendo's gameplay experts in exclusive Camp Hyrule chat rooms and bulletin boards.
Daily events include live chat shows, games, art activities and a bus-load of surprises from the Nintendo universe. This year campers can participate in cool activities based on exciting Nintendo GameCube, Nintendo DS and Game Boy Advance games like The Legend of Zelda: Twilight Princess, Nintendogs, Mario Kart DS, Pokémon XD: Gale of Darkness and lots more!
Die movie in de post hiervoor is imo geen teleurstelling. Er zit voor mij nieuw materiaal tussen van de E3demo, en ik dacht dat ik alles al had gezien van die demoquote:
Hmmm. Neuh. In de url staat amazon.com maar als ik ga kijken bij .com en .co.uk staat er gewoon zo'n plaatje en niet die boxart.quote:
Ja das volgens mij een soort standaarddatum van weinig betekenis. Juni = midden in het jaar, 15 = midden in de maand.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
Launchdatum 15 Juni 2006
Iets in die richting ja. Wat was er toen, dat de winkeliers er 20¤ bovenop deden omdat ze anders niet genoeg winst maakten of deden ze er juist 20¤ van de adviesprijs afquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:41 schreef mordradead het volgende:
cube launcheprijs was geloof ik 229 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |