.quote:uniek video materiaal
Is het een Nederlander?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Ik heb net de persoon gesproken die het zelda filmpje gaat verspreiden.
Het zijn meerdere apparte stukjes, die samen ongeveer 20 minuten duren.
Hij noemt de beelden:
[..]
.
Stoer. Keep us postedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Hij noemt de beelden:
[..]
.
Toch niet van de E3demo hoop ik, die ken ik onderhand welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:29 schreef BMH het volgende:
Hij noemt de beelden:
[..]
.
hyperquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:01 schreef BMH het volgende:
Men is bang dat de server er uit zal vallen. Hang on!
Allemaal de gordijntjes van de bus voor de ramen doen! Dan zien de ouders ons niet!quote:
quote:The video's are coming your way in a few minutes. Just a little more patience please.
Hmmz... kheb mij uitstekend vermaakt met de wind waker. Alleen was het idd zo dat de zee op een gegeven moment wel erg langdradig werd en dat er te weinig dungeons waren. Maar qua sfeer , characters en verhaal vond ik het echt wel een goede Zelda.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:13 schreef NvM het volgende:
Alsof The Wind Waker zo'n slecht spel was?!
quote:Uh oh
this is what i feared
server crashed
well, the site is still standing but the media aint workin
*runs*
going of to fix it
Hoezo langer en verbeterd, heb die e3 demo al helemaal gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:45 schreef BMH het volgende:
Mhhhh.. De filmpjes blijken langere "en verbeterde" versies de zijn van filmpjes van de E3 demo.....
Je moet een adres invullen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar moet je inwoner van USA voor zijn toch??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |