Ook al heb ik geen ervaring met relaties, ik neem wel aan dat dit waar is. Je moet jezelf wel weten te verkopen. Ik kan dat niet, dus boek ik ook geen voortgang.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om wat je ander wijsmaakt dat je bent, dus om je presentatie. Uiterlijk is een meewegende factor, maar komt niet op de eerste plaats
Ow ja bijkomen van je "afgelopen nacht slapen" zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
stelling doe ik later wel... eerst ff pitten
Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die je leuk vind om wie ze is, niet om wie ze je wijsmaakt dat ze is, en de andere kant op geld dat natuurlijk ook. Een heel handige strategie lijkt het me dus niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Tranceptor het volgende:
Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om wat je ander wijsmaakt dat je bent, dus om je presentatie. Uiterlijk is een meewegende factor, maar komt niet op de eerste plaats
idd half 4 gaan slapen half 6 weer op....quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow ja bijkomen van je "afgelopen nacht slapen" zeker
Ben ook weer thuis en de goede tunnel gegokt om doorheen te rijden
Nouja, de eerste indruk telt. Hoe ik echt ben komt later wel, niet in de kroeg, dat werkt toch niet. En ook niet tijdens de eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die je leuk vind om wie ze is, niet om wie ze je wijsmaakt dat ze is, en de andere kant op geld dat natuurlijk ook. Een heel handige strategie lijkt het me dus niet.
Precies wat ik dacht. Anders blijk je opeens een kat in de zakquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je toch op zoek naar iemand die je leuk vind om wie ze is, niet om wie ze je wijsmaakt dat ze is, en de andere kant op geld dat natuurlijk ook. Een heel handige strategie lijkt het me dus niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd half 4 gaan slapen half 6 weer op....
Het is geen strategie, maar je bent voor je eerste indruk wel afhankelijk van je presentatie. Ik denk dat een ietwat overgeinteresseerde houding geen kwaad doet al ben je niet per sé zo. En dit is een klein simpel voorbeeldje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tuurlijk, je presenteert jezelf gewoon vooral en eenzijdig van de goede kant meestal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef Ripley het volgende:
Alhoewel je je natuurlijk in het begin wel vooral van je beste kant laat zien.
Wietgebruik, jij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Je presenteert uiteraard eerst de goede dingen en pas later de wat mindere kanten. Al vind ik dat bij mezelf reuze meevallen op het moment. Het enige wat ik dr niet vertel is mn weed gebruik, is niet veel, maar goed...zij houdt daar niet zo van en ik ga er niet nu al over discussieren, boeie.
Goh, je bent er nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, met af en toe blowen kan ik wel leven, maar geen zware heroïne natuurlijk
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef warboel het volgende:
[..]
Goh, je bent er nog![]()
Ik begon al te denken: die is ineens haar vrijgezellen-status kwijtgeraakt![]()
jij geeft nogal snel de hoop omtrent iemand op, een bezette vent is toch geen hindernis ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Helaas
De hoop is helemaal vervlogen
Maar er komt wel weer nieuwe hoop.
Ja CherryLips ik weet nog wel een vent die veel in het buitenland schijnt te zijn en hij heeft iets met een van de users die hier post. Laat je toch niet tegen houden, een bezette vent is geen hindernis.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij geeft nogal snel de hoop omtrent iemand op, een bezette vent is toch geen hindernis ...
vechten zal je![]()
![]()
Hij is (nog) niet bezet, maar hij begeert een ander, zogezegdquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij geeft nogal snel de hoop omtrent iemand op, een bezette vent is toch geen hindernis ...
vechten zal je![]()
![]()
Gij zult niet begeren wat een ander toehoort.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is (nog) niet bezet, maar hij begeert een ander, zogezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |