Wie?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, die deden het idd vrij aardig allemaak. Gilles de Bilde scoorde ook aardig veel, vooral in zn 1e seizoen, toen liep hij meer dan 1 op 2 geloof ik![]()
Maar herinneren jullie je Addo ( eigenlijk een halve belg ) , Oyen en Degryse ook nog?![]()

Degryse heeft vreemd genoeg weinig kansen gehad, want in Belgie werd Degryse altijd aanzien als een betere voetballer dan Nilis. Op De wk's van 90 en 94 speelde hij ook zeer sterk.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef johannes1986 het volgende:
Hm, die deden het idd vrij aardig allemaak. Gilles de Bilde scoorde ook aardig veel, vooral in zn 1e seizoen, toen liep hij meer dan 1 op 2 geloof ik![]()
Maar herinneren jullie je Addo ( eigenlijk een halve belg ) , Oyen en Degryse ook nog?![]()

ik heb later wel gelezen (2 psv-spelers zeiden dit, de namen ontsnappen mij wel) dat Degryse op de trainingen 1 vd betere spelers was, maar dat hij vaak in stokken kwam met de trainer en daarom weinig speelkansen kreeg . wat er van waar is weet ik niet, maar het waren wel 2 nederlandse ploegmaats die dit zeiden.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:17 schreef johannes1986 het volgende:
Ja daarom juist...hij stond te boek als een soort superster...voor België iig..echt een dikke vette aanwinst voor PSV, maar een paar wedstrijden uitgezonderd heeft hij het helaas niet waar kunnen maken...

Park gaat gewoon naar Manchester voor 5,8 miljoen...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef johannes1986 het volgende:
OMG! Laat Voetbalzone voor één keer gelijk hebben...! Volgens hen wil Chelsea Park nu ook...en laat PSV hem niet gaan voor minder dan 15 miljoen euro! Als Chelsea hem écht wil, krijgen ze dat zo denk ik...die lui maakt t toch geen flikker uit hoe duur iets kost!

Chelsea wil meer gaan scouten op jonge leeftijd. Daarom heeft Ramon Arnesen aangetrokken. Ik betwijfel ook dat Chelsea 15 miljoen Euro betaald voor iemand met nog 1 contractjaar te gaan. Als PSV 5 of 6 miljoen Euro vangt voor Park dan is dat mooi meegenomen. Let wel deze jongen heeft 1 goed seizoen gedraait en wie zegt ons dat hij komend jaar weer zo geweldig speelt?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef johannes1986 het volgende:
OMG! Laat Voetbalzone voor één keer gelijk hebben...! Volgens hen wil Chelsea Park nu ook...en laat PSV hem niet gaan voor minder dan 15 miljoen euro! Als Chelsea hem écht wil, krijgen ze dat zo denk ik...die lui maakt t toch geen flikker uit hoe duur iets kost!

En daar wrikt de schoen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan moet Man U wel met meer op tafel komen !

FC Den Bosch?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
Man,de halve voetbalwereld wordt gelinkt aan die blauwe schijtclub,reken je nou eens niet zo rijk

wel volgens Zapperquote:Op zondag 12 juni 2005 23:45 schreef johannes1986 het volgende:
De halve wereld wordt gelinkt aan FC Den Bosch?![]()

Nee hoor maar volgens mij hebben wij geen 100en miljoenen te besteden.....quote:Op zondag 12 juni 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
jullie trappen hem op zijn teentjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |