auties zijn coolquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef badgirl18 het volgende:
Ik loop stage bij stichting de eik oldenzaal als begeleidster op een groep met autistische jongeren
neophyte is wel erg lonsdalequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef Cart_man het volgende:
Gabber omdat ik naar die muziek luister? Bullshit, is niet het enige wat ik luister. Mijn smaak (als je het al smaak kan noemen) is vrij divers...
halloquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef badgirl18 het volgende:
Ik loop stage bij stichting de eik oldenzaal als begeleidster op een groep met autistische jongeren
Dom gewauwel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neophyte is wel erg lonsdale
Veel welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dom gewauwel.![]()
Alsof iedereen die naar dit soort muziek luistert, Lonsdale draagt.![]()
ik omdat ze met autisten werktquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss stelletje aso's zijn jij en fisher. alleen maar aardig doen omdat het een vrouw is![]()
dat zeg ik niet. ik zeg dat het wel erg lonsdale is.... ken alleen oude nummers en die waren wel erg uuuuh lonsdalequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dom gewauwel.![]()
Alsof iedereen die naar dit soort muziek luistert, Lonsdale draagt.![]()
jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss stelletje aso's zijn jij en fisher. alleen maar aardig doen omdat het een vrouw is![]()
en omdat ze een vrouw is en jullie weer steeeeeeeds om foto's kunnen vragenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik omdat ze met autisten werkt
sinds wanneer doe ik aardig omdat 't een vrouw is... en maar zeggen dat je elkaar leert kennen na tig topics
btw je demoniseert onsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:23 schreef LieveRupsGrubby het volgende:
Op dinsdag ben ik ook altijd een goth. Mensen plagen mij weleens door mij 'nepgoth' te noemen of ze zeggen dat ik wispelturig ben, maar daar trek ik me lekker niets van aan.
godverdomme zeg, lekker aan 't generaliseren... vraag ik om een foto? 't enige wat ik zeg is dat autisten cool zijn.. nou lekker hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en omdat ze een vrouw is en jullie weer steeeeeeeds om foto's kunnen vragen
ja, jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaloers![]()
![]()
![]()
tegen jou was ik toch ook meteen aardig? toen heb ik je ook niet horen zeuren![]()
Wat definieer je als lonsdale...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. ik zeg dat het wel erg lonsdale is.... ken alleen oude nummers en die waren wel erg uuuuh lonsdale
tsss als ik echt ene foto had willen zien had ik wel op dr fotboeklinkje gekliktquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en omdat ze een vrouw is en jullie weer steeeeeeeds om foto's kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |