die zijn al net zo moeilijk te vinden bij die kleine hompie'squote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Slarioux het volgende:
Tel gewoon de tepeltjes?
Ja dat had je gedacht hequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:39 schreef moussy het volgende:
een leuk iets is ook dat de driekleurtjes altijd een poes zijn
dus cypers met rood en wit =poes
Rooje poesjes in een nest zijn toch altijd katers tenzij de moederpoes rood is/heeft op dr kop ? (ik dacht dat ergens gelezen te hebben in F&F)quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja dat had je gedacht he
Net zoals rooitjes ook niet altijd katers zijn, maar soms poezen. Zo bleek het zusje broertje van Tardis ook ineens een kater toen zij hij bij de dierenarts was vanwege castratie
dat van die rooie weet ik, maar heb je ooit een makkelijke lap of schildpad gezien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja dat had je gedacht he
Net zoals rooitjes ook niet altijd katers zijn, maar soms poezen. Zo bleek het zusje broertje van Tardis ook ineens een kater toen zij hij bij de dierenarts was vanwege castratie
Makkelijk als in makkelijk hanteerbaar bedoel je? Of makkelijk in de geslachtsbepaling? Wat bedoel u?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef moussy het volgende:
dat van die rooie weet ik, maar heb je ooit een makkelijke lap of schildpad gezien?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:01 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Makkelijk als in makkelijk hanteerbaar bedoel je? Of makkelijk in de geslachtsbepaling? Wat bedoel u?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:02 schreef moussy het volgende:
[..]mannelijk
![]()
![]()
ik kan fuckerdefuck maar niet wennen aan het toetsenbord van een laptop
quote:Schildpad kat, (Tortie Tabby)
Schildpadden zijn vrijwel altijd poezen hoewel er heel soms ook een schildpad kater voorkomt, maar deze zijn vrijwel altijd steriel. De vacht van deze katten bestaat uit drie kleuren, zwart, lichtrood en donkerrood
en de lap
Schildpad met wit, (Tortie Tabby White)
Een schildpad mag geen enkel spoor van wit hebben. Als dit wel het geval is hebben we het over . Schildpad met wit'. Schildpadden worden erg donker geboren en de tekening wordt tijdens het volwassen worden steeds duidelijker. In de volksmond heet dit een . lapjeskat".
Schildpad met wit zijn uitsluitend poezen. Het is genetisch onmogelijk een schildpad met witte kater te zijn.
Voor rode poezen heb je inderdaad zowel een vader als een moeder nodig die rood in zich hebben. Dus bijv. een rode kater en een lapjespoes kunnen rode poezen voortbrengen. Daarom komt het minder vaak voor dan rode katers, want voor rode katers kan de moederpoes alle kleuren hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Rooje poesjes in een nest zijn toch altijd katers tenzij de moederpoes rood is/heeft op dr kop ? (ik dacht dat ergens gelezen te hebben in F&F)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |