IK geloof idd dat NL volledig is uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef AgeEll het volgende:
is alles van nederland nou uitverkocht. kan nergens kaartjes vinden. op ticketbox.nl staat er niks over.
jammer dat de nos niet meer uitzend. Nederland, 2 kwartfinales, de halve finales en de finale. als ik me niet vergis.
kijk er erg naar uit. hoop dat nederland ver komt.
sooow das mooi op tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:06 schreef yurko het volgende:
[..]
IK geloof idd dat NL volledig is uitverkocht.
Ik ga nu langzaam aan richting Kerkrade.
Vincken ole ole!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Alle ballen op Ryan en Quincy, dan komt het wel goed.
Die zit niet bij de selectie volgens mij.quote:
Wat een jood die Foppe!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Die zit niet bij de selectie volgens mij.
Volgens mij moet die Biseswar eerst nog een training afwerken op doel doenquote:
Doet hij al, hij oefent met de Admiralsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Volgens mij moet die Biseswar eerst nog een training afwerken op doel doen![]()
quote:Nederland-Australië niet uitverkocht
Van onze speciale verslaggever
OISTERWIJK, maandag
Ondanks het indrukwekkende spel in de openingswedstrijd tegen Japan, is het tweede groepsduel van Oranje onder 20 nog niet uitverkocht. Voor Nederland- Australië, woensdag in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade, zijn volgens KNVB-woordvoerder Rob de Leede nog honderden kaarten beschikbaar. ,,Mensen denken ten onrechte dat het stadion al vol zit, maar kunnen gewoon nog toegangsbewijzen kopen bij Ticketbox.” De laatste groepswedstrijd – in Tilburg tegen Benin – is wel uitverkocht.
Het was mij niet opgevallen...quote:Oranje Affelay-shirt wordt collectorsitem (VI)
Vrijdag kon Ibrahim Afellay er de humor nog wel van inzien, maar toch hoopt de Marokkaanse Nederlander dat de fout komende woensdag, als Oranje speelt tegen Australië, is verholpen.
Menigeen heeft moeite met de juiste schrijfwijze van de naam Ibrahim Afellay, en afgelopen vrijdag ging ook de KNVB in de fout. Op het shirt van de PSV'er voor de wedstrijd tegen Japan in Kerkrade, prijkte niet Afellay, maar Affelay. Met dubbel f in plaats van dubbel l, dus.
'Ik merkte het kort voor de wedstrijd', aldus de speler in De Telegraaf. 'Maar ik hoop dat mijn naam woensdag tegen Australië wel goed is geschreven.'
Overigens zijn er voor het duel met de Australiërs, aanstaande woensdag, nog enkele honderden kaarten verkrijgbaar, aldus de KNVB. De kaarten zijn te verkrijgen via Ticketbox.
Waarom kutlimbo's? het zijn toch de Nederlanders die komen? of denk je dat het stadion vol zit met Limbo's?quote:
Mij ook niet, terwijl ik wel een keer z'n naam op het shirt heb zien staan.quote:
Nou,afgelopen vrijdag welquote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef Sjwanz01 het volgende:
[..]
of denk je dat het stadion vol zit met Limbo's?
natuurlijk valt dat niet op, hoe vaak zit je nou de namen te lezen achterop een shirt?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mij ook niet, terwijl ik wel een keer z'n naam op het shirt heb zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |