abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1913702
Op verzoek van Au3, die mij heeft overtuigt dat ze de echte is hier een speciaal topic voor haar.
Stel je vragen en geef antwoord op die van haar zodat niet alle topics vervuilt worden met die vragen.
pi_1913708
Mijn dank is groot.
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 03:32:34 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_1913712
Ik zou nu maar lekker gaan slapen Audrey...
Morgen heb je 300 vragen te beantwoorden....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1913717
Goed idee.

Ik zal kijken of ik morgen tussen het handtekeningen zetten door wat tijd voor jullie kan vrijmaken. ( Geintje!)

Anyway, welterusten allemaal.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 08:59:06 #5
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_1913936
Hoi Audrey !

Vind je het niet jammer dat je het arme gedeelte niet hebt meegemaakt ?

En dat je daardoor toch wel iets gemist hebt van BB the Battle ?

Denk je dat de laatste 2 die nu in Spanje zitten nog voor leuke tv/streaming gaan zorgen ?

Zow de eerste 3 vragen zijn gesteld !

GrtZZZ

Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:10:06 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1913973
Hoe zat het nu met de schoen. Op de TV was duidelijk te zien dat het uit de hoek van Frank of Diane moet zijn gekomen.

Je kwam met een knal binnen maar ik vond dat je later zo inkakte. Ik zie dat bij meer mensen gebeuren. Waar denk je dat het door komt.

pi_1914013
Hoi Audrey,

Kun je zeggen hoe je in het huis over de mensen dacht.

En hoe je nu over ze denkt. Ik neem tenminste aan dat je inmiddels al stukjes op tv gezien hebt.

Jammer trouwens dat je eruit bent, had ik nu toch maar gebeld.

mickel
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:27:01 #8
10888 Kayuk
Home away from home
pi_1914048
Hoi Audrey,

Heb nooit op je gestemd. Ik stem Kelly, totdat zij eruit is of gewonnen heeft.

Hier heb je w.s. weinig aan maar ik vond dat je het toch moest weten.

Liefs,

Kayuk

pi_1914111
Goedemorgen AU3,

Ten eerste: Jammer dat je eruit bent. (Ik heb ook niet gebeld of zo, maar toch: Jammer)

Ten tweede: Heb je jezelf al teruggezien op TV en zo ja: Vind je dat ze je "goed" hebben neergezet of juist niet?

Ten derde: Werd je niet helemaal gek van Coos "ik ben mezelf dus draag een bril met vensterglas en scheer mijn kop kaal" en zijn Vazal Pascal?

Tot zo ver....

Religion is a pacifier
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:41:38 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1914127
Hoi Audrey

Wat leuk dat je hier bent

Ik heb een icon voor je gemaakt:

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1914143
hoe plaats je afbeeldingen of icoontjes in je tekstbericht??
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:49:26 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1914168
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:45 schreef Andries_Knevel het volgende:
hoe plaats je afbeeldingen of icoontjes in je tekstbericht??
FAQ
code:
[img][/img]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1914180
Is Wicky de enige die dit niet gelooft?
Een schizofreen is nooit alleen!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:53:23 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1914192
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Yep
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 09:54:54 #15
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1914200
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Nee, maar ik vertrouw zowiezo niemand.
pi_1914233
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 10:02:44 #17
10152 Buffie
There is only one
pi_1914270
Maarre... komt Audrey dan ook de vragen beantwoorden of is ze ineens verschwunden?
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 10:04:09 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1914283
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:02 schreef Buffie het volgende:
Maarre... komt Audrey dan ook de vragen beantwoorden of is ze ineens verschwunden?

***NEWSFLASH***

Er is ook nog een wereld buiten Fok...

Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 10:25:20 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1914469
WEL een beetje merkwaardig dat Audrey vanochtend vroeg live bij Jensen-in-de-ochtend was, tussen 06:00 en 07:00. En de Audrey die vannacht aan het posten was, zei om 3:30 's nachts dat ze echt eens naar bed moest, 'welterusten allemaal'. Aangezien zij van Almere (waar ze woont) naar Hilversum moet voor Jensen, is ze dus UITERLIJK om kwart over vijf opgestaan.

Knap hoor, nog geen twee uur slaap en dan zo vrolijk en adrem doen bij Jensen.

Het kan ook zijn dat Jensen c.s liegen over het LIVE-karakter van de uitzending, maar voorlopig vind ik het meer voor de hand liggen dat de audrey van Fok de boel loopt te belazeren. Met klasse, dat wel.

Maar, ik heb dus twee vraagjes voor de Fok-audrey over de uitzending:
- Waar precies gaan veel Nederlanders op vakantie?
- wat zei de Jensen-audrey toen haar gevraagd werd hoe haar favoriete avondje uit begint, qua hapje/drankje?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1914815
Hallo allemaal.

Omdat ik het beloofd heb vannacht zal ik inderdaad een paar van jullie vragen beantwoorden. Even uit het hoofd zonder quoten:

Ik was maandagochtend bij Jensen in het programma en heb daarna een groot gedeelte van de dag geslapen. Zo moeilijk is het dus niet om dan tot diep in de nacht achter de computer te zitten.

Mijn favoriete avond begint met Cosmopolitans en Dim Sum bij een bekend restaurant in Amsterdam.

Over Ellen heb ik niets te melden. Als zij ooit zelf de behoefte heeft om te vertellen wat er nu precies is gebeurd zullen jullie dat vast wel in een of ander blad ofzo lezen. Bovendien lag ik op de bewuste avond prinsheerlijk te slapen, en heb ik dus ook echt geeen idee.

De glazen deur van de wc gaat naar binnen toe open, de witte deur naar buiten.

Ik heb 1 dag in arm gezeten en vond dat eigenlijk wel genoeg. Het was lang niet zo zwaar als ik dacht, maar om nou te zeggen dat ik graag in de slaapzak van een ander op stro slaap, nou nee.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:09:09 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1914818
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:25 schreef Gert het volgende:
WEL een beetje merkwaardig dat Audrey vanochtend vroeg live bij Jensen-in-de-ochtend was, tussen 06:00 en 07:00. En de Audrey die vannacht aan het posten was, zei om 3:30 's nachts dat ze echt eens naar bed moest, 'welterusten allemaal'. Aangezien zij van Almere (waar ze woont) naar Hilversum moet voor Jensen, is ze dus UITERLIJK om kwart over vijf opgestaan.

Het kan ook zijn dat Jensen c.s liegen over het LIVE-karakter van de uitzending, maar voorlopig vind ik het meer voor de hand liggen dat de audrey van Fok de boel loopt te belazeren. Met klasse, dat wel.

- wat zei de Jensen-audrey toen haar gevraagd werd hoe haar favoriete avondje uit begint, qua hapje/drankje?

Dat was een stuk herhaling van gisteren. Geexitte BBers komen altijd op maandag bij Jensen.
pi_1914844
je wilde me spreken ?
pi_1914846
hallo Au3

welkom terug. Jammer dat je niet mer in het huis zit. die vuile blikken van jou deden mij altijd goed. Heb ontzettend om je gelachen. maar ik denk dat je in het begin te veel aanwezig was. ik vond het wel gezellig.

mijn vraag: Kijk je nu ook naar BB? en wat vind je van de sanctie die ze hebben gekregen voor het overgeven van drank van arm naar rijk? zou jij hier tegen in gegaan zijn?

greetz Sas

Babe In Totale Control of Herself
pi_1914869
hmmmm...zelfs Wicky gaat nu twijfelen, is ze het echt? Zoniet, dan is deze au3 wannabee erg goed
pi_1914873
Ik denkl zelf dat Frank de schoen naar ons hoofd gooide. Dat dacht ik 's nachts al, maar begon later te twijfelen. Ik heb de volgende ochtend aan Frank verteld dat hij ook wakker was en ik heb op tv gezien dat Andries er 1 bij Diane en 1 bij Frank in bed gooide. Bovendien reageerde Andries 's nachts toen hij dronken was al op een manier die behoorlijk oprecht over kwam. ( Kinderen en dronkaards...)

Ik heb eigenlijk alleen vrijdag de uitzending gezien, vond het erg raar om mezelf te zien. Verder heb ik gister de streamverslagen hier een beetje gelezen. Wat ik van mijn vrienden en ouders begrepen heb, kwam ik wel over hoe ik normaal ook ben, alleen worden er uiteraard wel net die stukjes uitgezonden waardoor, zeker in het begin, een bepaalde verhaallijn neergezet wordt. In mij geval was dat die van onruststoker. En hoewel ik een pittige discussie niet uit de weg ga, valt dat reuze mee.

Ik kan me voorstellen dat het leek of ik erg inkakte, en eerlijk gezegd was dat ook zo. De groep verveelde me al na anderhalve dag en in rijk moet je het echt van de groep hebben. Het team van andries is niet erg creatief en kan om nogal wat dingetjes erg zeiken. In eerste instantie denk je, ik probeer wat, na een paar dagen dacht ik "laat ook maar." Het is namelijk geestelijk erg vermoeiend om afgesloten en opgesloten te zijn. Als je dan net als ik je ei nooit kwijt kan, ga je maar in je hoofd spelletjes doen en opmerkingen maken. Je kan namelijk niet van mensen weglopen, dus er steeds tegenin gaan heeft ook geen zin. Ik dook dan ook zeker in de laatste paar dagen steeeds vaker in mijn boek.

pi_1914874
Heeft audrey nu een zwijgverbod gekregen omtrent ellen ?

:X

pi_1914876
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:25 schreef Gert het volgende:

De gast uit BB bij JIDO is altijd op maandag aanwezig tussen 08.00 uur en 08.30 uur en tussen 06.00 en 07.00 uur hoor je vaak herhalingen uit de vorige show, dus is het goed mogelijk dat Au3 hier op maandagnacht zit te Fok!ken
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
pi_1914906
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:39 schreef PeterV het volgende:
Goedemorgen AU3,

Ten eerste: Jammer dat je eruit bent. (Ik heb ook niet gebeld of zo, maar toch: Jammer)

Ten tweede: Heb je jezelf al teruggezien op TV en zo ja: Vind je dat ze je "goed" hebben neergezet of juist niet?

Ten derde: Werd je niet helemaal gek van Coos "ik ben mezelf dus draag een bril met vensterglas en scheer mijn kop kaal" en zijn Vazal Pascal?

Tot zo ver....

Grappig dat je daarover begint. In Spanje had Coos een ontzettende hekel aan mij. De reden daarvooor was dat ik op weg naar het vliegtuig zei dat hij een leuke bril had. Toen hij me vertelde dat er vensterglas in zat zei ik iets in de trant van: "Goh, da's nou weer jammer. Beetje triest om een nepbril op je kop te zetten." Needless to say dat we daarna geen vrienden meer werden.

Ik ben hem overigens later steeds meer gaan waarderen. Pascal daarentegen heb ik altijd een leuk joch gevonden. Hij doet me een beetje denken aan mijn broertje. Ik vind hem net een backstreetboy.

Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:28:33 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1914925
OK, ik ben ook overtuigd. Ha die Audrey!

- Hoe komt het toch dat iedereen Hummy zo aardig vindt in het huis? Zou dit nou het bekende verschijnsel zijn van het slachtoffer dat verliefd wordt op de beul?
(Ik bedoel: het is toch overduidelijk dat ze er niet voor de belangen van de bewoners is, maar voor de belangen van een kijkcijferscorend TV-programma?)

- Wat heb je in vredesnaam tegen Ed gezegd, dat-ie zo pissig op je is? In het intro-filmpje zei hij zelfs dat-ie jou niet eens zou begroeten in het huis (dat lef had-ie dan weer niet).

- Hebben jullie weer zo'n contract dat je een jaar lang moet komen opdraven voor van-alles-en-nog-wat?

- Jij hebt neem ik aan veel contacten in de reclamewereld. Ga je snel geld maken? Of is een weekje BB te kort om Yogho-Yogho te mogen roepen op TV?

- Zoals je misschien gemerkt hebt, heerst hier een Priscella-manie, omdat zij hier regelmatig postte. Kun jij iets zeggen over haar kansen in het huis? Als ze net zo 'aanwezig' is als jij wordt het misschien wel moeilijk.. en met wie krijgt ze ZEKER ruzie? Ook met diane?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1914937
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:17 schreef Mickel het volgende:
Hoi Audrey,

Kun je zeggen hoe je in het huis over de mensen dacht.

En hoe je nu over ze denkt. Ik neem tenminste aan dat je inmiddels al stukjes op tv gezien hebt.

Jammer trouwens dat je eruit bent, had ik nu toch maar gebeld.

Inderdaad, had nou toch maar geld. Jouw schuld dus!

Mijn mening is eigenlijk niet veranderd, wie ik daar aardig vond vind ik nog steeds aardig, de mensen die ik daar niet trok vind ik nog steeds losers/eikels/sukkels. Wie dat waren heb je geloof ik wel een beetje kunnen merken, toch?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:31:11 #31
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1914942
Zeg Audrey,

Weet je wat de perfecte manier is om alle twijfel bij iedereen weg te nemen? Bel eens tijdens een live-uitzending van Gellar-TV. Voor verdere informatie kun je kijken op www.gellarboy.nl

Als jij via Gellar-TV je stem kunt laten horen aan heel FOK! zijn wij overtuigd en heeft GB een mooie primeur!

Dat wil je vast wel doen, toch?? Als je al bij Jensen bent geweest is dit helemaal een peuleschilletje!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1914949
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:19 schreef amber34 het volgende:
Heeft audrey nu een zwijgverbod gekregen omtrent ellen ?

:X

Nee. Ik weet zelf niets anders dan dat ze gebeld heeft en daarom het huis moest verlaten. Voor sensatieverhalen moet je dus niet bij mij zijn.
pi_1914968
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:30 schreef audrey het volgende:

Wie dat waren heb je geloof ik wel een beetje kunnen merken, toch?

Nou, vertel eens?
pi_1914970
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:31 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Audrey,

Weet je wat de perfecte manier is om alle twijfel bij iedereen weg te nemen? Bel eens tijdens een live-uitzending van Gellar-TV. Voor verdere informatie kun je kijken op www.gellarboy.nl

Als jij via Gellar-TV je stem kunt laten horen aan heel FOK! zijn wij overtuigd en heeft GB een mooie primeur!

Dat wil je vast wel doen, toch?? Als je al bij Jensen bent geweest is dit helemaal een peuleschilletje!!

Dat wil ik best doen, maar ik moet wel een beetje zakelijk blijven, if you catch my drift. Hier slowchatten doe ik echt alleen maar omdat ik Fok! altijd een leuk forum vind, maar is eigenlijk ook al niet zo slim. Maar Gellar mag contact met me opnemen via de persdienst van Yorin, dan zal ik de boel bespreken met mijn management.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:37:35 #35
10152 Buffie
There is only one
pi_1914996
Audrey, vertel nou es iets over dat geheimzinnige gedoe met Ellen in het Spaanse huis. Waarom is zij precies vertrokken en klopt het dat zij (volgens geruchten) is aangerand door een bewaker?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:40:50 #36
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915023
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:37 schreef Buffie het volgende:
Audrey, vertel nou es iets over dat geheimzinnige gedoe met Ellen in het Spaanse huis. Waarom is zij precies vertrokken en klopt het dat zij (volgens geruchten) is aangerand door een bewaker?
lees eerst eens het topic goed door.. daar is net al antword op gegeven
pi_1915036
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:28 schreef Gert het volgende:
OK, ik ben ook overtuigd. Ha die Audrey!

- Hoe komt het toch dat iedereen Hummy zo aardig vindt in het huis? Zou dit nou het bekende verschijnsel zijn van het slachtoffer dat verliefd wordt op de beul?
(Ik bedoel: het is toch overduidelijk dat ze er niet voor de belangen van de bewoners is, maar voor de belangen van een kijkcijferscorend TV-programma?)

- Wat heb je in vredesnaam tegen Ed gezegd, dat-ie zo pissig op je is? In het intro-filmpje zei hij zelfs dat-ie jou niet eens zou begroeten in het huis (dat lef had-ie dan weer niet).

- Hebben jullie weer zo'n contract dat je een jaar lang moet komen opdraven voor van-alles-en-nog-wat?

- Jij hebt neem ik aan veel contacten in de reclamewereld. Ga je snel geld maken? Of is een weekje BB te kort om Yogho-Yogho te mogen roepen op TV?

- Zoals je misschien gemerkt hebt, heerst hier een Priscella-manie, omdat zij hier regelmatig postte. Kun jij iets zeggen over haar kansen in het huis? Als ze net zo 'aanwezig' is als jij wordt het misschien wel moeilijk.. en met wie krijgt ze ZEKER ruzie? Ook met diane?

Voor mij is Hummie altijd erg aardig geweest, ik mag haar graag. Natuurlijk wel met in mijn achterhoofd dat Hummie een tv programma te maken heeft. Als je dat niet vergeet, kan je echt een leuke relatie met haar opboouwen. Dat geldt overigens niet voor iedereen, ik vond zelf de meeste bewoners nogal naief. Ik denk dat ik door mijn normale werk toch een klein voordeeltje had, omdat ik nu eenmaal het principe van mediatrucs en manipulatie begrijp. En ik wist van tevoren waar ik aan begon, dus ik had me daar goed op ingesteld.

Ed is een ei dat met alle winden meewaait en graag gaat klikken bij Big Brother. Bovendien denkt hij dat hij gevaarlijk is. Ik heb hem in Spanje op niet mis te verstane wijze uit die droom geholpen. Maar dat hij zichzelf zo snel voor lul zou zetten verbaasde zelfs mij. Een beetje vent geeft me dan ook echt geen hand, toch?

Priscella hebben het in Spanje inderdaad al over Fok! gehad. Ik hoop dat zij het redt, maar ik denk eerlijk gezegd dat er ook voor haar weinig tussen zit. In Spanje had ze het al niet zo erg naar haar zin, en Almere is niet veel anders. We zullen het zien.

Wat betreft geld verdienen, als ik overal gratis ga zitten chatten schiet dat natuurlijk niet op . Ik heb inderdaad een contract ja, dat hoort er nu eenmaal bij.

pi_1915083
Nou, audrey of ik nu werkelijk met je aan het chatten ben, weet ik niet, maar ik vind het heel jammer dat je er uit bent. Ik hou wel van sensatie en daar zorgde je goed voor. Ik hoop dat diane de volgende exit is. Ze is naar mijn insziens een labiel persoon.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 11:50:09 #39
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1915098
Hoi Audrey, leuk dat je ook op het forum zit!

Ik zal meteen maar even terzake komen, hebben jij en Andries nou echt niet meer gedaan dan alleen maar een beetje gezoent in het bubbelbad of zijn er ook nog een paar andere dingen gebeurd?

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_1915117
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:48 schreef amber34 het volgende:
Nou, audrey of ik nu werkelijk met je aan het chatten ben, weet ik niet, maar ik vind het heel jammer dat je er uit bent. Ik hou wel van sensatie en daar zorgde je goed voor. Ik hoop dat diane de volgende exit is. Ze is naar mijn insziens een labiel persoon.
Is ze ook. Maar ik begrijp nog steeds niet dat mensen denken dat iemand zo gek zou zijn om zo lang een spelletje te spelen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand behoefte zou hebben om een Audrey impersonator te zijn/ worden. Zelfs ik zou dan denken: get a life. Dus nogmaals ik ben het echt, the one and only, the real deal, etc.
pi_1915149
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:50 schreef BB-King het volgende:
Hoi Audrey, leuk dat je ook op het forum zit!

Ik zal meteen maar even terzake komen, hebben jij en Andries nou echt niet meer gedaan dan alleen maar een beetje gezoent in het bubbelbad of zijn er ook nog een paar andere dingen gebeurd?

Frank heeft dat de wereld in geholpen. Ik heb het zaakje van beide heren even in mijn handen gehad, ik heb ze allebei in hun je weet wel geknepen. Verder heb ik met Andries zitten zoenen, maar meer niet. Aangezien ons Frankje een complexje heeft ( "Dat kinderarmpje van Bobby") en omdat hij er erg van baalt dat alle vrouwen voor Andries vallen ( ik denk dan: Heb jij geen spiegel?) dacht hij denk ik ons beiden zwart te kunnen maken door te vertellen dat hij met eigen ogen gezien had dat er meer was gebeurd. Maar helaas, behalve wat zoenen is er niets gebeurd. Geen liefdesbabies op komst dus. ( Was trouwens wel een stunt geweest, ik was eerst van plan me daar te laten bevruchten, zag mijn saldo al groeien... Maar geen leuke gegadigden in da house)
pi_1915153
heb je nancy en richard al gesproken sinds je thuis bent ?
of heb je daar geen behoefte aan ?
pi_1915156
Nou, die mensen bestaan echt hoor audrey. Ik heb een hele tijd op het borstenforum gezeten (discussies over borstvergrotingen etc). Daar heeft ook heel lang een vrouw van een plastische chirurg gezeten onder een andere naam. Ze schreef dat ze arts was en een boek aan het schrijven was etc. En als er advies werd gevraagd stuurde ze altijd een link naar de kliniek waar haar man werkzaam is. We hebben haar uiteindelijk ontmaskerd, maar bij haar ging het om zieltjes winnen en geld in het laatje brengen. Dat is bij jou geheel niet van toepassing. En ik ben blij dat je er bent.
pi_1915162
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:52 schreef audrey het volgende:

[..]

Is ze ook. Maar ik begrijp nog steeds niet dat mensen denken dat iemand zo gek zou zijn om zo lang een spelletje te spelen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand behoefte zou hebben om een Audrey impersonator te zijn/ worden. Zelfs ik zou dan denken: get a life. Dus nogmaals ik ben het echt, the one and only, the real deal, etc.

Hoi echte Au3 !!

Was je vertrekdatum uit Spanje al van te voren bekend??
Er gaan namelijk geruchten dat er van te voren al bekend was wie wanneer het huis in Almere zou betreden, en jij kan daar ook opheldering in geven

I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
pi_1915202
Ik heb gisteren Nancy en Richard gesproken, ik kon het goed met hen vinden en als je net buiten bent reageren mensen toch een beetje raar. Het is dan lekker om even met iemand te kunnen praten die het ook heeft meegemaakt.

Nee, in Spanje hoor je op woensdag wie er gaat. Meestal kreeg je een spel of een "battle" waarmee je de namen kon verdienen. Dat was elke keer weer spannend. Wel speculeerden we er driftig over, en omdat het gedeeltelijk besloten werd aan de hand van de gebeurtenissen in Spanje ( bijvoorbeeld als mensen het daar echt niet meer trekken) konden we dat toch redelijk goed inschatten. Ik denk zelf dat Tania en Priscella nu gaan komen

dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:02:57 #46
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915204
ok ik doe ook wel mee.

Hoi Audrey!

Toen jullie het erover hadden wat je ging doen als je weggestemd werd, had je zo'n grote mond. "Patty, stuur frank maar naar huis, want IK GA NIET!" Iets in die trant dan.. Dat had je toch beloofd te zeggen? Waarom heb ik hier godverdomme niets van gezien? Ik dacht ah eindelijk dan sensatie in dat kloteprogrtamma (waar ik om een of andere reden steeds maar weer naar kijk.. ja, hoop doet leven zegt men wel)
Maar goed, ik dwaal af
Waarom ben je uiteindelijk dan toch zo braaf het huis uit gegaan?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:05:42 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1915223
Hoi Audrey,

Wat zijn de contractuele verplichtingen na je exit, en was je het met het gehele contract eens?

hoeveel heb je nou gewonnen met de krasloten en vind je dat je er niet mee afgescheept bent of was de 100 Euro per dag wel genoeg?

En wie van de bewoners is jouw favoriet en wie van de huidige bewoners zijn echt alleen bezig met zelfproliferatie

en wat weet jij van de actie van Aldrico en zijn geforceerde valiumpje van Hummie?

verder vond ik je wel grappig daarbinnen dus had je er nog in willen zitten nu je weet hoe mensen zo snel hun mening over je kunnen hebben?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1915251
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:02 schreef jerney het volgende:
ok ik doe ook wel mee.

Hoi Audrey!

Toen jullie het erover hadden wat je ging doen als je weggestemd werd, had je zo'n grote mond. "Patty, stuur frank maar naar huis, want IK GA NIET!" Iets in die trant dan.. Dat had je toch beloofd te zeggen? Waarom heb ik hier godverdomme niets van gezien? Ik dacht ah eindelijk dan sensatie in dat kloteprogrtamma (waar ik om een of andere reden steeds maar weer naar kijk.. ja, hoop doet leven zegt men wel)
Maar goed, ik dwaal af
Waarom ben je uiteindelijk dan toch zo braaf het huis uit gegaan?

Ik wilde niet weg, dat klopt. Bovendien werd ik gek van dat gejank van Frank, als je dan zo graag weg wilt, ROT DAN TOCH OP!

Maar goed, al had ik dat gezegd, dan nog had ik het huis moeten verlaten. Waarom denk je anders dat de exits vanaf de battlefield zijn, ook BB leert iets van de voorgaande edities, je staat dan namelijk al buiten...
Om mezelf die afgang te bespraen ben ik gewoon netjes en zonder er een drama van te maken vertrokken. Ik gunde het bovendien de andere bewoners niet om er een drama van te maken, weg is weg, we waren geen vrienden, dus dat hysterische gedoe hoeft dan ook niet voor mij.

Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:07:53 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1915254
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:42 schreef audrey het volgende:

Ed is een ei dat met alle winden meewaait en graag gaat klikken bij Big Brother. Bovendien denkt hij dat hij gevaarlijk is.

Hahaha, je bent nu al minstens zo goed als wij in het afbranden van imbecielen met NSB-neigingen, welcome to the club!
Echt vreselijk, zoals Ed zat te zwammen na de laatste battle. Eerst als een duitse Josti op speed een kuil gaan graven en daarna nog een halve nacht niet doorhebben dat hij in de maling is genomen. En maar roepen dat 'hij zich altijd aan de regeltjes houdt.'
quote:
Wat betreft geld verdienen, als ik overal gratis ga zitten chatten schiet dat natuurlijk niet op .
Niet overal doen, blijf maar hier. (O nee, je moet natuurlijk op de BB-site op komen draven binnenkort).

Maar ik zal even geen vragen meer stellen, bedankt voor de antwoorden so far en hartstikke leuk om hier een insider te hebben! (tenminste als het niet zo'n amoebe als Martin van BB1 is).

pi_1915289
Door audrey - dinsdag 16 oktober 2001 02:25

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke wel hoor, ik volgde 1 en 2 ook altijd hier, dus kom ik nu ook gewoon af en toe kijken. Als ik daar niet meer kan bitchen doe ik het hier lekker wel! ( is overigens ook een stuk leuker...)

Onder welke naam poste je vroeger Audrey

Try anything once, twice to be sure
pi_1915298
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:05 schreef Re het volgende:
Hoi Audrey,

Wat zijn de contractuele verplichtingen na je exit, en was je het met het gehele contract eens?

Mijn contract gaat niemand wat aan.

hoeveel heb je nou gewonnen met de krasloten en vind je dat je er niet mee afgescheept bent of was de 100 Euro per dag wel genoeg?

Ik heb geloof ik iets van 100,- gekrast, weet het niet precies.

En wie van de bewoners is jouw favoriet en wie van de huidige bewoners zijn echt alleen bezig met zelfproliferatie

Sandy is mijn vriendinnetje, maar ik mocht Gert Jan ook graag. Sandy is het meest eerlijk, als ik iemand anders had moeten kiezen dan mezelf om te winnen zou zij het zijn. Maar ik denk niet dat dat gebeurt. Ik denk dat voor de rest iedereen er zit om er beter van te worden, dat was ook net mijn grootste frustratie, daardoor is eigenlijk iedereen continu een toneelspel aan het opvoeren. Ik denk dat Sandy, Pascal en ik het meest onszelf waren.

en wat weet jij van de actie van Aldrico en zijn geforceerde valiumpje van Hummie?

Ik weet daar niets van, heb Aldrico zelfs nooit ontmoet. Heb het zelf ook hier gelezen.

verder vond ik je wel grappig daarbinnen dus had je er nog in willen zitten nu je weet hoe mensen zo snel hun mening over je kunnen hebben?

Ook ik zat erin om er op verschillende manieren beter van te worden. Dat is moeilijk te realiseren in een week, dus ik had er wel langer in willen zitten. Maar heel eerlijk, ik heb inmiddels zoveel leuke en niet leuke reacties gekregen dat ik maar gewoon denk: jammer dan. Je kan niet iedereen te vriend houden en dat heb ik ook nooit gedaan, dus dat ik veel reacties zou krijgen had ik ingecalculeerd. De meeste zijn trouwens opvallend positief en dat streelt natuurlijk je ego wel. Had het dus ook niet willen missen.

pi_1915300
Ik weet de 'ultieme' vraag om er achter te komen of ze echt onze Audrey is, tenminste dat denk ik.
Via via weet ik dat je bij een reclamebureau hebt gewerkt wat begint met de letter B. Zou je mij de naam van dat bureau kunnen geven? Als andere fokkers dit niet weten en jij geeft het goede antwoord, dan ben jij voor mij de echte Audrey!
By the way, jammer dat je er uit bent. Ik heb van je genoten.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1915301
Hey Audrey,

Grappig dat mijn favo (voormalig) bewoner hier nu ook is. Jammer dat je er zo snel uitgekieperd werd, want je had best captain mogen worden i.p.v. schoolmeester Andries.

pi_1915329
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:15 schreef wodka het volgende:
Ik weet de 'ultieme' vraag om er achter te komen of ze echt onze Audrey is, tenminste dat denk ik.
Via via weet ik dat je bij een reclamebureau hebt gewerkt wat begint met de letter B. Zou je mij de naam van dat bureau kunnen geven? Als andere fokkers dit niet weten en jij geeft het goede antwoord, dan ben jij voor mij de echte Audrey!
By the way, jammer dat je er uit bent. Ik heb van je genoten.
Hou nou toch op. ik heb inderdaad bij BBCW gewerkt.
pi_1915338
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:15 schreef Halinalle het volgende:
Hey Audrey,

Grappig dat mijn favo (voormalig) bewoner hier nu ook is. Jammer dat je er zo snel uitgekieperd werd, want je had best captain mogen worden i.p.v. schoolmeester Andries.

Oh, wat heerlijk om fans te hebben!
pi_1915369
P.S.

Ik ga nu echt geen vragen meer beantwoorden over mijn privé leven, mag ik alsjeblieft nog een klein beetje privacy? Dus over BB wil ik het graag met jullie hebben, de rest is off limits.

pi_1915383
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:18 schreef audrey het volgende:

[..]

Hou nou toch op. ik heb inderdaad bij BBCW gewerkt.

Hahaha, ik ben een beetje stil van.
Je gaat door voor de broodrooster!

Audrey, het moet toch ook een goed gevoel geven dat we allemaal aan je lippen hangen?

pi_1915398
Jeetje wat een verrassing!!
Ik vond het net een beetje saai worden hier...gelukkig Audry komt ons uit de brand helpen..

Vraag: Welke fake-pickture van jezelf vind je het leukst???

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1915404
Het is wel leuk, maar ik wil gewoon nog een beetje privacy overhouden, dat snap je toch wel?

(Het valt me trouwens wel op dat iedereen zo aardig en beleefd is, leuk is dat. )

pi_1915415
He Audrey, leuk dat je er bent (femalehunter is een beetje laat opgestaan, vandaar de late reactie). Wat vond je nou echt van Frank?
pi_1915420
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:28 schreef fashionably_late het volgende:
Jeetje wat een verrassing!!
Ik vond het net een beetje saai worden hier...gelukkig Audry komt ons uit de brand helpen..

Vraag: Welke fake-pickture van jezelf vind je het leukst???

Ik heb er nog geen een bekeken. Durf de confrontatie nog niet aan... Trust me, die dingen zijn alleen leuk als je niet zelf het onderwerp bent.
pi_1915425
Hallo Au3.

ik wil graag weten wat je het allerleukst vond aan heel het BB project??
en was het zoals je gedacht had?

Sas

[Dit bericht is gewijzigd door Sassefras op 16-10-2001 12:34]

pi_1915427
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:29 schreef femalehunter het volgende:
He Audrey, leuk dat je er bent (femalehunter is een beetje laat opgestaan, vandaar de late reactie). Wat vond je nou echt van Frank?
Wat denk je zelf?
pi_1915449
Ik vond trouwens de reactie van Audrey's vader op de opmerking van Patty over de badscene heel erg leuk. Een gezichtsuitdrukking van "onze Audrey weet wat ze doet, ik maak me er niet druk over".
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:33:50 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1915454
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:28 schreef audrey het volgende:
(Het valt me trouwens wel op dat iedereen zo aardig en beleefd is, leuk is dat. )
Pas op want dat kan zo veranderen
pi_1915458
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:30 schreef audrey het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Au3, femalehunter is blond en net wakker...
pi_1915461
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:30 schreef Sassefras het volgende:
HAllo Au3.

ik wil graag weten wat je het allerleukst vond aan heel het BB project??
en was het zoals je je van te voren gedacht?

Sas

Het was moeilijker dan ik had verwacht. Het feit dat je nooit eens lekker ongezouten je mening kunt geven, zoals je in het dagelijks leven doet met je vrienden of ouders, is moeilijk. Je kent die mensen niet, dus je let toch op je woorden. Bovendien wil iedereen winnen, dus heeft iedereen een hidden agenda.
Wat ik zelf het leukst vond, was dat ik ontdekte dat ik eigenlijk weinig onzekerheden heb en het niet moeilijk vond om gewoon mezelf te zijn. Ik zag eigenlijk continu mensen instorten om me heen, maar ik merkte zelf dat ik weinig verborgen eigenschappen heb. Mijn zwaktes waren hetzelfde als in het dagelijks leven, dus ik hoefde er niet een soort groepstherapie van te maken. Daardoor kon ik in mezelf echt vreselijk in een deuk liggen om die mensen.
pi_1915468
Hoe vond je achteraf de reactie van Andries? Hij was duidelijk opgelucht toen je het huis uit was. Ik zou dat niet zo leuk vinden, denk ik.
Via de streams leek het alsof hij de rust in zijn team wilde bewaren, hij zag je toch een beetje als een indringer.

En een andere vraag; wie denk je dat er gaat winnen?

pi_1915469
Ja, dat valt me inderdaad op, terwijl de meningen eerst toch wel, op zijn zachts gezegd, zeer verdeeld waren. Nou heb ik geen favorieten onder de bewoners, omdat ik me simpelweg niet kan EN wil identificeren met de bewoners.

Ik moet je verder eerlijk zeggen au3 dat wij, wanneer ik in dat huis gezeten zou hebben met je, ook behoorlijk zouden botsen....conflicterende karakters heet dat....

Maar goed, omdat ik Yorin een manipulerend zooitje vind en je op TV anders overkwam dan nu hier op FOK! (er dan maar vanuit gaande, dat je het bent, lijkt me nu wel aannemelijk)geef ik je het voordeel van de twijfel.

Ach ja, Wicky houd nu eenmaal meer van volgzame typetjes

pi_1915473
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 03:25 schreef audrey het volgende:
okee dan, laatste hint: mijn sig komt uit een van de voicemails die ik in spanje ingesproken heb. Zo, en nu wil ik er niets meer over horen.
Ik heb geen hints meer nodig hoor, maar ik snap eigenlijk niet waar jij het hier over hebt... voicemails??? Ingesproken?? In Spanje???
Wrom dan????
pi_1915482
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:33 schreef Halinalle het volgende:
Ik vond trouwens de reactie van Audrey's vader op de opmerking van Patty over de badscene heel erg leuk. Een gezichtsuitdrukking van "onze Audrey weet wat ze doet, ik maak me er niet druk over".
Toffe papa heb ik, hè? En de reactie van mijn moeder thuis was nog veel grappiger, die had allemaal weddenschappen afgesloten of er nog meer zou gaan gebeuren qua affaires. Volgens haar was GJ meer mijn type. Mijn ouders zijn echt geweldig!
pi_1915490
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:35 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik heb geen hints meer nodig hoor, maar ik snap eigenlijk niet waar jij het hier over hebt... voicemails??? Ingesproken?? In Spanje???
Wrom dan????

Dat hebben we allemaal gedaan, die kan je kopen ofzo en op je mobieltje zetten.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:39:11 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1915498
Toch een vraagje, kan het niet laten: als je daar allemaal op het Battlefield staat voor de exit, en bij "ons" knalt de reclame erin, is dat niet het aller-ergste van het hele BB?

Het zal dan wel doodstil zijn, iedereen stik- en stiknerveus.. of horen jullie dat dramatische achtergrondmuziekje tijdens de break, op het battlefield?

Moet je donderdag naar Patty, of kun je lekker thuis voor de buis kijken hoe Leo eruitgeknikkerd wordt? (Jezus wat is die saai!

pi_1915512
Hoeveel kaviaar heb je nu uiteindelijk gegeten?
pi_1915513
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:35 schreef wodka het volgende:
Hoe vond je achteraf de reactie van Andries? Hij was duidelijk opgelucht toen je het huis uit was. Ik zou dat niet zo leuk vinden, denk ik.
Via de streams leek het alsof hij de rust in zijn team wilde bewaren, hij zag je toch een beetje als een indringer.

Dat is ook niet zo leuk. Maar zoals ik al zeg, uiteindelijk zit iedereen er om te winnen. Hij kon natuurlijk op zijn vingers natellen dat hij nog heel wat met me te stellen zou krijgen. De captainswissel had ik op dag 2 al aangekondigd tenslotte.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:40:25 #76
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915515
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:28 schreef audrey het volgende:
Het is wel leuk, maar ik wil gewoon nog een beetje privacy overhouden, dat snap je toch wel?

Tuurlijk snap ik dat. Ik hoef ook echt niet te weten wat voor kleur slip je aanhebt op het moment hoor

(en wacht maar.. de ergste fokkers hebben dit topic blijkbaar nog niet ontdekt )

pi_1915525
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:38 schreef audrey het volgende:

[..]

Dat hebben we allemaal gedaan, die kan je kopen ofzo en op je mobieltje zetten.

Ow.. dat wist ik niet!!! Wist iemand dit??? Of is dit een Scoop??
pi_1915539
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:39 schreef Gert het volgende:
Toch een vraagje, kan het niet laten: als je daar allemaal op het Battlefield staat voor de exit, en bij "ons" knalt de reclame erin, is dat niet het aller-ergste van het hele BB?

Het zal dan wel doodstil zijn, iedereen stik- en stiknerveus.. of horen jullie dat dramatische achtergrondmuziekje tijdens de break, op het battlefield?

Moet je donderdag naar Patty, of kun je lekker thuis voor de buis kijken hoe Leo eruitgeknikkerd wordt? (Jezus wat is die saai!

Dan horen wij niets en zien we cameramensen rennen enzo. Ik was niet echt zenuwachtig, vermoedde al de hele dag dat ik zou gaan, maar je hoopt toch tegen beter weten in dat het niet zo is. Toen ze het zei wilde ik ook alleen maar gelijk weg.

Erg hè? die Leo? Ik weet nog niet of ik ga, denk het wel, het is tenslotte in de buurt

pi_1915543
-wicky hoopte op een reactie, maar was wsl te mild-
pi_1915547
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:35 schreef wodka het volgende:

an3s zei na au3's vertrek dat ze een "topwijf" was !! an3s had alleen een kloteweek net op het moment dat au3 het huis binnenkwam maar dat kwam niet door haar volgens hem

ps: wodka ik heb wel een reactie gepost (zie tv verslag) maar het duurde even omdat ik moest studeren voor tentamens

pi_1915555
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:40 schreef Halinalle het volgende:
Hoeveel kaviaar heb je nu uiteindelijk gegeten?
Ik denk toch gauw iets van 300,-. Leuk is dat, ik zat echt te tellen, zo daar gaat weer 50,- per hap mijn maagje in!
pi_1915568
Audrey, wat vind je van het plan van Gert-Jan? En denk je dat hij voldoende steun zal krijgen van Frenk, Diana en Danielle?
pi_1915572
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:43 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
-wicky hoopte op een reactie, maar was wsl te mild-
Ik hou er niet van, van meegaande types bedoel ik. dus als jij dat bent hadden we uiteindelijk wel een conflictje gekregen. Ben je echter iemand die achter je mening blijft staan, dan zal het wel meevallen hoor. Ik heb veel respect voor mensen die tegendraads durven te zijn, ook al zijn ze het niet met mij eens. De grijze laffe massa, daar kan ik juist niet tegen. Zo goed?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:47:58 #84
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915586
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:46 schreef audrey het volgende:

[..]

Ik hou er niet van, van meegaande types bedoel ik. dus als jij dat bent hadden we uiteindelijk wel een conflictje gekregen. Ben je echter iemand die achter je mening blijft staan, dan zal het wel meevallen hoor. Ik heb veel respect voor mensen die tegendraads durven te zijn, ook al zijn ze het niet met mij eens. De grijze laffe massa, daar kan ik juist niet tegen. Zo goed?

Als ik dit eerder had geweten, had ik wel even voor je gebeld
pi_1915593
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:46 schreef wodka het volgende:
Audrey, wat vind je van het plan van Gert-Jan? En denk je dat hij voldoende steun zal krijgen van Frenk, Diana en Danielle?
Gelijk heeft ie, ik wilde toen al dat hij bij mij in het team zat, dan was ik met zijn steun captain geworden. Maar net als bij mij, zullen Kwik, Kwek en Kwak hier wel niets voor voelen. Zij zijn niet zo dapper en van Andries hebben ze geen last.
pi_1915596
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:02 schreef audrey het volgende:
Ik denk zelf dat Tania en Priscella nu gaan komen
mickel
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:49:46 #87
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1915613
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:41 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ow.. dat wist ik niet!!! Wist iemand dit??? Of is dit een Scoop??

Ik wist het, ik wist het!!! Dit doet Yorin met alle reallivesoaps. De kids van Starmaker hebben dit ook moeten doen.
Nee, ik ben niet aardig!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:51:11 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1915628
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:43 schreef audrey het volgende:

[..]
Erg hè? die Leo? Ik weet nog niet of ik ga, denk het wel, het is tenslotte in de buurt

Slimmerik, gratis airplay is nooit weg natuurlijk.
pi_1915633
He verdomme au3, das allemaal veel te aardig....does bitcherig net als binnen....
pi_1915637
He Audrey,

waarom heb je die labiele Diane niet wat meer zitten gek maken en even flink op de kast gejaagd? Dan was er gelijk meer gebeurt en had je ook beter gescoord bij de kijkers. Kon je gelijk je frustraties kwijt, want het viel wel op dat jij de laatste paar dagen niet meer lekker in je vel zat.

[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 16-10-2001 12:52]

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:52:31 #91
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915646
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
He verdomme au3, das allemaal veel te aardig....does bitcherig net als binnen....

Jaaa Audrey! Scheld me eens ff uit, dan heb ik weer wat gespreksstof vanavond
pi_1915665
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:51 schreef Peregrijn het volgende:
He Audrey,

waarom heb je die labiele Diane niet wat meer zitten gek maken en even flink op de kast gejaagd? Dan was er gelijk meer gebeurt en had je ook beter gescoord bij de kijkers. Kon je gelijk je frustraties kwijt, want het viel wel op dat jij de laatste paar dasgen niet meer lekker in je vel zat.

Da's nou net wat er zo moeilijk aan is. BB is geestelijk echt slopend, maar dat weet je pas als je er zit. En heel eerlijk, ik dacht zelf dat D. haar eigen graf aan het graven was, ik vond haar uiteindelijk alleen maar heel zielig, dus ik dacht dat ik mijn energie daar niet meer in hoefde te steken.
pi_1915677
Wat ik me afvraag is wat bezielt iemand om mee te doen aan BB, zelfontplooing is natuurlijk BS, ik denk als dat een echte motief is dat BB meer schade zal aanrichten dan dat men zich kan leren kennen, is het geld of de hoop op aandacht om verder te komen als een vorm van zelfpromotion.
Zag je het als een kans om jezelf te lancheren als het ware.

Met een scala aan persoonlijk heden en achtergronden in het huis wat denk jij dat de motieven zijn van de diverse bewoners die mee doen aan BB.(zonder namen mag ook)

pi_1915707
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:52 schreef jerney het volgende:

[..]

Jaaa Audrey! Scheld me eens ff uit, dan heb ik weer wat gespreksstof vanavond

Ik wil het ook wel doen hoor...
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 12:59:02 #95
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915737
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:57 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel doen hoor...

Ja maar niemand kent jou
Da's niet leuk
pi_1915739
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:55 schreef piston het volgende:
.

Met een scala aan persoonlijk heden en achtergronden in het huis wat denk jij dat de motieven zijn van de diverse bewoners die mee doen aan BB.(zonder namen mag ook)

Ik wil Audry haar motieven ook wel horen eigenlijk.....
pi_1915778
Au3 Waar staat BBCW voor?
Allen voor één ....voor één.
pi_1915804
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:55 schreef piston het volgende:
Wat ik me afvraag is wat bezielt iemand om mee te doen aan BB, zelfontplooing is natuurlijk BS, ik denk als dat een echte motief is dat BB meer schade zal aanrichten dan dat men zich kan leren kennen, is het geld of de hoop op aandacht om verder te komen als een vorm van zelfpromotion.
Zag je het als een kans om jezelf te lancheren als het ware.

Bij mij kwam het nu eenmaal op mijn pad en ik hoopte er om verschillende redenen iets aan te hebben. Of dat gelukt is zal de tijd moeten leren. Bovendien moet je denk ik toch wel een beetje een egotripper zijn om jezelf te laten bekijken. Enige vorm van eigengeilerij speelt dus ook mee.

Ed: denkt dat hij interessant is en wil graag willen. Typisch voorbeeld van naieve puberdroom: als ik later groot ben word ik beroemd.
Diane: hoopt hiermee ontdekt te worden als musicalster. Denkt bovendien dat het feit dat ze overal uitgekotst wordt niets met haarzelf te maken heeft en zoekt daar op deze manier bevestiging in.
Coos: wil ook erg graag beroemd worden, maar denkt dat het stoerder is om te doen alsof dat niet zo is. Typisch voorbeeld van iemand die tsraks gaat roepen dat hij zo ontzettend gewoon is gebleven.
Leo: Zit in ernstige identiteitscrisis. Hoopt door BB eindelijk een persoonlijkheid te krijgen.
Danielle: Is er ingerold en vindt iedereen aardig. Zal denk ik niet echt een hidden agenda hebben. Wil misschien wel in Playboy ofzo.
Sandy: zie Daantje.
Pascal: wil dat miljoen winnen en denkt dat hem dat gaat lukken. Geef hem ook een grote kans want is erg eerlijk daarin. Absoluut mijn favoriet.
Kelly: Wil denk ik een eigen programma. Denkt op deze manier haar transseksualiteit bespreekbaar te maken en ervoor te zorgen dat straks niemand het meer raar vind dat transseksuelen ook omroepster kunnen worden.
Andries: Droomt van carrière als backstreet boy. Heeft denk ik al stiekem de posters voor de Hitkrant klaar.
Frank: is eigenlijk gewoon mislukt maar heeft het zelf niet in de gaten. Denkt dat een cursus computerkunde betekent dat je systeembeheerder bent. Gaat straks dus ook denken dat BB bewoner zijn betekent dat je wereldberoemd bent.
Gert-Jan: is veel geld verloren en hoopt hiermee wat terug te winnen. Houdt van gokken met grote risico's en doet dat nu dus weer. Ook een favoriet.

pi_1915853
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:54 schreef audrey het volgende:

[..]

Da's nou net wat er zo moeilijk aan is. BB is geestelijk echt slopend, maar dat weet je pas als je er zit. En heel eerlijk, ik dacht zelf dat D. haar eigen graf aan het graven was, ik vond haar uiteindelijk alleen maar heel zielig, dus ik dacht dat ik mijn energie daar niet meer in hoefde te steken.

Ik had ook nooit gedacht dat 'Truus de Mier' zoveel stemmen kreeg. Onvoorstelbaar. Ik had ook het idee dat het voor haar einde oefening was...
pi_1915872
Hoi Au3,

Heb je al wat afleveringen teruggezien en ben je tevreden hoe je bent "neergezet" door de programmamakers of hebben ze toch gerommeld met beelden en uitspraken?

And we're changing our ways, taking different roads
pi_1915883
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:06 schreef audrey het volgende:

[..]

Bij mij kwam het nu eenmaal op mijn pad en ik hoopte er om verschillende redenen iets aan te hebben. Of dat gelukt is zal de tijd moeten leren. Bovendien moet je denk ik toch wel een beetje een egotripper zijn om jezelf te laten bekijken. Enige vorm van eigengeilerij speelt dus ook mee.

Diane: hoopt hiermee ontdekt te worden als musicalster. Denkt bovendien dat het feit dat ze overal uitgekotst wordt niets met haarzelf te maken heeft en zoekt daar op deze manier bevestiging in.

En dat heeft ze nu dan ook wel bewezen !!!......... NOT hahahaha

En wat was het motief van Priscilla volgens jou?

[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 16-10-2001 13:15]

dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:14:42 #102
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1915895
quote:

[..]

hehehe ja ik heb me er zo aan geirriteerd dat ze constant zat te zingen.
quote:
Andries: Droomt van carrière als backstreet boy. Heeft denk ik al stiekem de posters voor de Hitkrant klaar.
LOL
pi_1915898
quote:

[..]

goeie beschrijving

Lekker direkt! Leuk!!!
Maar op wát voor manier dacht jij hier beter van te worden dan?? Als het te prive is begrijp ik dat je het niet wilt zeggen maar...carrieregewijs??? Ik snap dat nl echt niet...of ik heb niet genoeg fantasie...?
Wat kan BB nou betekenen voor een copywriter????
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:16:14 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1915914
Nou wil ik toch wel graag weten wat je nick was vóór je BB in ging. Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_1915927
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:16 schreef dutchie het volgende:
Nou wil ik toch wel graag weten wat je nick was vóór je BB in ging. Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Ik las het alleen maar, postte eigenlijk nooit.
pi_1915936
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:16 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij zij ze in het begin, dat ze nooit postte, maar alleen maar keek

Ah,het staat hier ook nu al boven. Sorry !

[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 16-10-2001 13:19]

pi_1915954
he muts..
pi_1915955
Nogmaal Au3:

WAAR STAAT BBCW voor???

gaat heen
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:19:56 #109
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1915965
Nou vooruit dan maar: Welkom meid! Leef je lekker uit hier.
P.S. hoe is het met je nagels?
pi_1915976
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:19 schreef missionary het volgende:
Nogmaal Au3:

WAAR STAAT BBCW voor???

Voor de laatste keer: ik wil het alleen maar over BB hebben, en ik stel het niet op prijs dat je zo tegen me schreeuwt. Zoek het anders op, ze hebben een site.
pi_1915988
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:19 schreef dutchie het volgende:
Nou vooruit dan maar: Welkom meid! Leef je lekker uit hier.
P.S. hoe is het met je nagels?
Ze worden morgen heerlijk bijgewerkt door mijn ouwe trouwe lieve styliste. En daarna lekker een schoonheidsbehandeling, heerlijk...
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:22:35 #112
798 voyeur
bemoeit zich
pi_1915993
Hoi Audrey, mooie kenschets van alle motieven! Jij kan voor de eigen column gaan en verdient hem ook.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:23:35 #113
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1916006
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:21 schreef audrey het volgende:

[..]

Voor de laatste keer: ik wil het alleen maar over BB hebben, en ik stel het niet op prijs dat je zo tegen me schreeuwt. Zoek het anders op, ze hebben een site.

You go girl!

Maarre, we zijn allemaal erg benieuwd waarom Pricilla volgens jou het huis is gegaan.......

Nee, ik ben niet aardig!
pi_1916017
quote:

[..]

grappig .. hij haat de backstreet boys ik denk dat hij eerder danny mcnamara (embrace) wil zijn of kelly jones (stereophonics) en hij weet zelf heel goed dat hij het talent niet heeft om een superster te worden maar dromen mag altijd
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:25:37 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1916026
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:46 schreef audrey het volgende:

[..]

Bij deze een vrouw naar mijn hart
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:26:18 #116
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916035
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:25 schreef marky het volgende:

[..]

Slijmbal
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:30:43 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1916082
edit

:x

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-10-2001 13:57]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1916132
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:30 schreef scanman01 het volgende:
He Audrey... wat vind je nou van dit soort foto's en dat jullie regelmatig naakt te bewonderen waren in de douche? Ik hoor de dames wel eens zeggen dat de douche toch niet uitgezonden wordt. Is dat jullie vantevoren verteld ofzo?
Aan de toon waarop je het vraagt begrijp ik dat je zelf ook wel snapt wat ik daarvan vind. Ben er dus ook niet blij mee dat je het nodig vond die hier ook weer neer te zetten. Ik had je vraag ook wel begrepen zonder deze foto's. Ik zou het op prijs stellen als je ze uit dit topic ook weer wilt verwijderen.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:35:41 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916133
Audrey, ik heb op jouw mail gereageerd en wacht ondertussen al een paar uur vol spanning op een nieuwe reactie van jou!!
pi_1916157
Wicky was even stil om na te denken, maar heeft nu info van derden en weet het zeker....wil de echte au3 opstaan....en ze blijft zitten.

Chapeau, je had er aardig wat overtuigd!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:40:26 #121
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_1916174
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:35 schreef audrey het volgende:

[..]

Aan de toon waarop je het vraagt begrijp ik dat je zelf ook wel snapt wat ik daarvan vind. Ben er dus ook niet blij mee dat je het nodig vond die hier ook weer neer te zetten. Ik had je vraag ook wel begrepen zonder deze foto's. Ik zou het op prijs stellen als je ze uit dit topic ook weer wilt verwijderen.

Hij zei toch "bewonderen" dat was bijna een compliment....
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:40:36 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916176
Okee mensen, het is Audrey. 100% zeker!

Er heeft er maar één zo'n stem

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 16-10-2001 13:42]

dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:41:17 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1916184
quote:
Aan de toon waarop je het vraagt begrijp ik dat je zelf ook wel snapt wat ik daarvan vind. Ben er dus ook niet blij mee dat je het nodig vond die hier ook weer neer te zetten.
Ach, je moet maar zo zien... het net staat er vol mee. Er zijn heel veel sites te vinden waar alle vrouwelijke bewoners van het BB huis naakt zijn te bewonderen in alle mogelijke houdingen. Er is dit jaar heel veel getoond vanuit de badkamer, dit in tegenstelling tot voorgaande jaren. En wat die actie met Andries betreft: daar was je zelf bij natuurlijk, wetende dat er overal camera's stonden.
pi_1916187
enne, hoe weet je dat zo 100% zeker, door mail?
pi_1916190
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:38 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Wicky was even stil om na te denken, maar heeft nu info van derden en weet het zeker....wil de echte au3 opstaan....en ze blijft zitten.

Chapeau, je had er aardig wat overtuigd!

Goed gedaan idd.
pi_1916193
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Okee mensen, het is Audrey. 100% zeker!
Ze was er helemaal stil van.... Nou elizabethje, ik ben blij dat je zo lief over me schrijft. Je mag voorzitter van mijn fanclub worden hoor!!!
pi_1916198
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:14 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Maar op wát voor manier dacht jij hier beter van te worden dan?? Als het te prive is begrijp ik dat je het niet wilt zeggen maar...carrieregewijs??? Ik snap dat nl echt niet...of ik heb niet genoeg fantasie...?
Wat kan BB nou betekenen voor een copywriter????

Ik was geloof ik een beetje ondergesneeuwd, dus ik post hem nog eens...
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:43:13 #128
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916202
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:41 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
enne, hoe weet je dat zo 100% zeker, door mail?
Ooit van telefoon gehoord
pi_1916206
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:42 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik was geloof ik een beetje ondergesneeuwd, dus ik post hem nog eens...

Ik had het al gelezen, maar dat is iets waar ik het liever niet over wil hebben, sorry.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:44:55 #130
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916216
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ooit van telefoon gehoord

Je hebt er toch wel een wavje van gemaakt he?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:44:56 #131
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916217
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:42 schreef audrey het volgende:

[..]

Ze was er helemaal stil van.... Nou elizabethje, ik ben blij dat je zo lief over me schrijft. Je mag voorzitter van mijn fanclub worden hoor!!!

Dank u, maar daar heb ik echt geen tijd voor. Ennuh, stil Ik geloof dat ik je heb kunnen overtuigen van het feit dat er nogal wat 'kaf en koren' op een forum rondzwalkt ??
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:45:52 #132
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916222
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:44 schreef jerney het volgende:

[..]

Je hebt er toch wel een wavje van gemaakt he?

Neuh, ik wilde voor mezelf overtuiging, die heb ik nu
pi_1916234
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, je moet maar zo zien... het net staat er vol mee. Er zijn heel veel sites te vinden waar alle vrouwelijke bewoners van het BB huis naakt zijn te bewonderen in alle mogelijke houdingen. Er is dit jaar heel veel getoond vanuit de badkamer, dit in tegenstelling tot voorgaande jaren. En wat die actie met Andries betreft: daar was je zelf bij natuurlijk, wetende dat er overal camera's stonden.

Nogmaals, het net staat er misschien vol mee, maar ik hoef daar niet naar te kijken als ik er geen zin in heb. Doe ik dus ook niet. Hier confronteer je mij er ongevraagd mee. Dus, ik zou het nog steeds op rpijs stellen als je ze weer weg haalt. Dat houdt het gesprek leuk, snap je. Ik hoef namelijk niet met jullie te praten, maar dat vind ik gewoon gezellig. En die foto's halen voor mij de lol er een beetje af.
pi_1916237
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:43 schreef audrey het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen, maar dat is iets waar ik het liever niet over wil hebben, sorry.

ow...snif, snif *beteuterd kijkt*

Nah ja, Ik snap het hoor! *er al weer overheen is*

pi_1916239
Jongens, wat zijn sommige mensen toch weer ongelovig.

Ik geloof wel dat jij het bent hoor Au3!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat jij zei dat Coos een 'vuile nicht' was... Wat bedoelde je daar nou precies mee? Wat heeft hij gedaan om van jou dit predicaat mee te krijgen?

Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:47:54 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916250
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Neuh, ik wilde voor mezelf overtuiging, die heb ik nu

Boeit me eigenlijk ook vrij weinig hoor
En al WAS ze een kloon.. dan was ze wel een leuke
pi_1916254
En Scanman.... toon je een echte vent en edit je post even!!!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:48:56 #138
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916257
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:47 schreef CJ het volgende:

Ik meende ergens gelezen te hebben dat jij zei dat Coos een 'vuile nicht' was... Wat bedoelde je daar nou precies mee? Wat heeft hij gedaan om van jou dit predicaat mee te krijgen?

dat wist ik niet!

Maarja.. dat is hij toch ook? Zie je zo..
't is gewoon een ordinaire relnicht

pi_1916258
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:47 schreef CJ het volgende:

Nee, ik zei "Valse nicht". Omdat hij daarop lijkt met zijn valse streken.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:49:50 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1916262
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:46 schreef audrey het volgende:
Nogmaals, het net staat er misschien vol mee, maar ik hoef daar niet naar te kijken als ik er geen zin in heb. Doe ik dus ook niet. Hier confronteer je mij er ongevraagd mee.
Ik zal geen nieuwen plaatsen in dit topic... En de geplaatste foto's staan op de vorige pagina van dit topic, dus die zie je toch niet meer...
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:49:53 #141
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916263
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:48 schreef fashionably_late het volgende:
En Scanman.... toon je een echte vent en edit je post even!!!
Sja.. zoveel moeite is het toch niet
Anders worden ze wel weg gehaald door een moderator, aangezien ze er geen toestemming voor heeft gegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 16-10-2001 13:50]

pi_1916265
quote:

[..]

Dit is pas weer humor, iemand die een week lang voor het oog van de camera zichzelf heeft uitgestald, gaat hier vragen of dr foto's uit dit topic wegkunnen..

BOEWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*gniez*

pi_1916281
Wicky hoopt nog steeds dat ElisabethR en au3 onder een hoedje spelen, of sterker nog, dezelfde persoon zijn. Zou Wicky een erg goede grap vinden....
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:53:04 #144
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916296
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Wicky hoopt nog steeds dat ElisabethR en au3 onder een hoedje spelen, of sterker nog, dezelfde persoon zijn. Zou Wicky een erg goede grap vinden....
Pfff let it go... Ik zie ElisabethR daar trouwens niet eens voor aan.
pi_1916297
Maar ik begrijp dus dat BB jullie heeft verzekerd dat de douche niet uitgezonden zou worden???
Wat een rotstreek!
pi_1916314
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:48 schreef audrey het volgende:

[..]

Nee, ik zei "Valse nicht". Omdat hij daarop lijkt met zijn valse streken.

Oh ja, 'valse nicht'... da's nog beter. Dus wat dat betreft laat de TV ons een goed beeld zien van Coos. Gelukkig heeft GJ hem door.

Als ik had geweten dat het verschil tussen jouw en Coos zo klein was geweest (0,6%) dan had ik zeker nog even voor jouw gebeld ipv te bellen voor Sandy. Ik was er namelijk stellig van overtuigd dat Sandy er uit zou gaan.

Sorry.

Sex is like Nokia: Connecting People
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:54:47 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1916316
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:49 schreef jerney het volgende:
Anders worden ze wel weg gehaald door een moderator, aangezien ze er geen toestemming voor heeft gegeven.
Ze heeft zelf de copyrights niet, dus hoef ik geen toestemming te vragen....

Ik houd zelf niet zo van censuur en vind dat je dit soort dingen kunt verwachten als je in BB gaat. Komt nog bij dat er geen 'schokkende' foto bij zat.

Maar vanwege 'de lieve vrede' zal ik de foto's weghalen...

pi_1916318
daar zijn we nog lang niet vanaf... lijkt mona wel

ff wat leuke foto's zoeken..ben zo terug

pi_1916320
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
Maar ik begrijp dus dat BB jullie heeft verzekerd dat de douche niet uitgezonden zou worden???
Wat een rotstreek!
Jij hebt echt aan een half woord genoeg,hè?
pi_1916321
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:51 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
pfffffffffff... *wicky vermoeiend vindt*

Ja! We weten nu wel dat jij je reserves hebt!!
Mocht uikomen dat Audry een kloon is, krijg jij een prijs!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 16-10-2001 13:58]

pi_1916327
Audrey, HEEL jammer dat je eruit bent! Al vanaf het eerste moment vond ik je supertof

Ik ben even kwijt of jij nog in Spanje zat toen Priscella's geesten-toestand speelde. Als je erbij was: denk je dat ze echt even flipte, of zou ze het gespeeld hebben om daar wat actie in de tent te krijgen?

En, okee je wil alleen vragen over BB beantwoorden, maar kun je heel kort zeggen wat je plannen voor de nabije toekomst zijn? Gewoon lekker verder met je copywriter-bedrijfje?

pi_1916328
quote:
Wat een rotstreek!
Hmmm, hoe kun je dat nou geloven zonder het zwart op wit te zien. Hummie is tot alles in staat dat zou je moeten aanvoelen.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:56:45 #153
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916338
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:53 schreef jerney het volgende:

[..]

Pfff let it go... Ik zie Elis* zabethR daar trouwens niet eens voor aan.

Nee, daar ben ik veel te dom voor hoor!
pi_1916339
Wat een onzin, Scanman, gewoon laten staan..wie in BB gaat, moet op de blaren zitten..
pi_1916341
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:55 schreef audrey het volgende:

[..]

Jij hebt echt aan een half woord genoeg,hè?

oe! Nee niet dus want er staan hier negen woorden en ik begrijp het antwoord niet!
*Blont is*
pi_1916344
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik houd zelf niet zo van censuur en vind dat je dit soort dingen kunt verwachten als je in BB gaat. Komt nog bij dat er geen 'schokkende' foto bij zat.

Toch jammer dat je op een normaal verzoek zo reageert. En wat copyrights betreft: die liggen allemaal in handen van endemol, die op dit moment ook mijn management zijn. Laten we het dus alsjeblieft gewoon gezellig houden.
pi_1916345
Scanman01=softie. Vond het net zo tof, had ze nog niet gezien. Ja die in het bad wel ja, maar die onder de douche niet. Kun je verwachten ja. Je mag trouwens blij zijn dat ze niet dat stuk uitgezonden hebben waar Anfries' duitse helm bovenwater steekt, terwijl jij hem stevig in je handje hebt.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:57:36 #158
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916353
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kijk, da's nou lief

Als zij het nu niet leuk vindt..
pi_1916369
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:25 schreef marky het volgende:

[..]

Jammer dat je er nu pas achter komt!

In het Audrey-topic dacht je daar anders over:

quote:
Na haar zoen aktie met Andries en een strubbeling met Diane
heeft ze niet veel gedaan om de boel op te leuken. Typisch een Dame van veel geschreeuw en weinig wol die na de eerste paar spetterende dagen al ging vervelen.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:59:17 #160
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916370
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik veel te dom voor hoor!

Als jij dat zegt..
Maar dat bedoelde ik niet
Khou m'n bek wel weer
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:59:47 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1916375
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:57 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Scanman01=softie. Vond het net zo tof, had ze nog niet gezien.
Je hebt wel gelijk eigenlijk. Maar er waren een aantal mensen hier die het blijkbaar eens waren dat ik de foto's even moest verwijderen uit dit topic, dus heb ik maar gedaan. (beetje soft ja)

En wat die copyrights betreft....

dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:59:52 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916378
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:57 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
Scanman01=softie. Vond het net zo tof, had ze nog niet gezien. Ja die in het bad wel ja, maar die onder de douche niet. Kun je verwachten ja. Je mag trouwens blij zijn dat ze niet dat stuk uitgezonden hebben waar Anfries' duitse helm bovenwater steekt, terwijl jij hem stevig in je handje hebt.
Ik zie dat jouw helm nog wat stekelig is
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 13:59:55 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916380
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:59 schreef Halinalle het volgende:

[..]

[..]

oeh stoker

Ga jij in BB4 zitten?

pi_1916387
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:55 schreef Beatrice het volgende:
Audrey, HEEL jammer dat je eruit bent! Al vanaf het eerste moment vond ik je supertof

Ik ben even kwijt of jij nog in Spanje zat toen Priscella's geesten-toestand speelde. Als je erbij was: denk je dat ze echt even flipte, of zou ze het gespeeld hebben om daar wat actie in de tent te krijgen?

En, okee je wil alleen vragen over BB beantwoorden, maar kun je heel kort zeggen wat je plannen voor de nabije toekomst zijn? Gewoon lekker verder met je copywriter-bedrijfje?

Dank je wel.

Ik ga inderdaad weer gewoon aan het werk. Ik ben bijna klaar met een roman, dus daar ben ik nu nog druk mee. Verder ga ik inderdaad verder met mijn zaak, die overigens wel wat meer inhoudt dan een copywriter bedrijfje. En wat mijn overige plannen betreft, daar kan ik nu helaas niets over zeggen.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:00:55 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916391
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:59 schreef jerney het volgende:

Khou m'n bek wel weer

Ben jij belazerd!! Posten!
pi_1916396
interesse EliZabeth?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:01:34 #167
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916400
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:00 schreef audrey het volgende:

[..]

Dank je wel.

Ik ga inderdaad weer gewoon aan het werk. Ik ben bijna klaar met een roman, dus daar ben ik nu nog druk mee. Verder ga ik inderdaad verder met mijn zaak, die overigens wel wat meer inhoudt dan een copywriter bedrijfje. En wat mijn overige plannen betreft, daar kan ik nu helaas niets over zeggen.

Mag je niets over Spanje zeggen?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:02:18 #168
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916407
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:00 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ben jij belazerd!! Posten!

hehehe he dat hoor ik niet vaak hier op fok
pi_1916423
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:01 schreef jerney het volgende:

[..]

Mag je niets over Spanje zeggen?

Jawel hoor, maar ik ken Priscella niet goed genoeg om te kunnen beoordelen of ze dat nu speelde of niet. Ze kwam op mij echt heel bang over, maar omdat ik haar niet kende had ik er daar ook al niet echt een mening over. Weet ik veel, misschien is ze wel gewoon gek, of vindt ze dat grappig. Ik weet het echt niet.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:05:09 #170
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916442
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:03 schreef audrey het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar ik ken Priscella niet goed genoeg om te kunnen beoordelen of ze dat nu speelde of niet. Ze kwam op mij echt heel bang over, maar omdat ik haar niet kende had ik er daar ook al niet echt een mening over. Weet ik veel, misschien is ze wel gewoon gek, of vindt ze dat grappig. Ik weet het echt niet.

Ah ok..
ach doe maar eens een zoekactie op "priscella"
Als je het mij vraagt, is ze gewoon helemaal geflipt.

Daarom ga ik bij wijze van uitzondering ook wel voor haar bellen. Die moeten we erin zien te houden

pi_1916449
Audrey, Ik vind dat je je ineens wel heel mutserig opstelt. Je noemt zelf al dat om te besluiten het BB huis in te gaan, dat dat toch wel een kwestie van "zelfgeilerij" is. Dat geldt voor jou evengoed als voor al die andere BN wannabe's.

Je wilt je door heel nederland laten bekijken, in je blote reet nog wel, grijpt nog ff wat heren in hun klokkenspel en zuigt Andries zijn strot nog ff leeg... Maar dan gaan lopen miepen als er een plaatje in "jouw" topic verschijnt?

Get real! Die plaatjes van jou waarin je je ongegeneerd laat kennen, die worden verspreid op het internet en in geinige mailtjes rondgestuurd!

Dit hele topic is overigens ook weer so'n stukje zelfgeilerij van "Kijk mij nou, ik zit er niet meer in... maar nu ga ik hier een beetje bekend zitten zijn." Op eigen verzoek nog wel...

Ga wat nuttigs doen joh, ga eens wat leuks schrijven en wat centjes verdienen!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:06:48 #172
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_1916466
Hoewel Sandy waarschijnlijk heel sympathiek is, vind ik dat ze extreem veel stemmen gehaald heeft voor iemand die amper in beeld is geweest de eerste week.

Het is natuurlijk niet te bewijzen, maar denk je niet dat ze doordat ze lesbisch is, ze waarschijnlijk veel meer stemmen heeft gekregen? (zie ook Bianca in BB2 en Hans in De Bus 2, en misschien ook Kelly)

Jouw rol was meer te vergelijkem met die van Coos en Pascal (ook veel meer aanwezig dan degenen met wie ze het huis binnenkwamen), en zij mochten wel blijven.

En stel dat je het met me eens bent, baal je dan niet dat je niet met iemand anders het huis bent binnengekomen?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:07:59 #173
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916477
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:00 schreef audrey het volgende:

[..]

Dank je wel.

Even Wicky stangen

Goh, Audrey!! Ik ben momenteel ook de laatste hand aan het leggen aan een jeugdroman, en nog eens iets, ik heb ook een bedrijfje...

Serieus:
Die roman, ga je die uitgeven?

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 16-10-2001 14:09]

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:08:34 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916485
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:50 schreef fokstier het volgende:

[..]

Dit is pas weer humor, iemand die een week lang voor het oog van de camera zichzelf heeft uitgestald, gaat hier vragen of dr foto's uit dit topic wegkunnen..

BOEWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*gniez*

Idd, en dat ook nog op zo'n over het paard getild toontje. De anthipathie die ze al in het promoclipje opwekte word hiermee voor mij bevestigd, eerst als een mislukte zeetrol rond slettenbakken in dat bubbelbad en vervolgens het preutse tutje uithangen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:09:23 #175
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1916494
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Idd, en dat ook nog op zo'n over het paard getild toontje. De anthipathie die ze al in het promoclipje opwekte word hiermee voor mij bevestigd, eerst als een mislukte zeetrol rond slettenbakken in dat bubbelbad en vervolgens het preutse tutje uithangen

*PROEST*

sorry.. hehehehe

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:09:26 #176
896 Suzy
in Da House!
pi_1916496
Hai Au3,

Ik vond je een toppertje en had nog wel even van je willen "genieten". Eindelijk een intressant, intelligent en adrem persoon in da house, moet ze eruit!!
Heel veel succes met je toekomstplannen, maar dat zal ongetwijfeld lukken.

Suzy

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_1916518
wicky heeft meer lol met EliSabeth dan met auw-drie. Bjanka is ook wel leuk (lekker on-topic ook...)
pi_1916521
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:09 schreef Suzy het volgende:
Eindelijk een intressant, intelligent en adrem persoon in da house, moet ze eruit!!
Huh? Kelly zit er nog in hoor.
pi_1916537
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:05 schreef Bjanka het volgende:
Audrey, Ik vind dat je je ineens wel heel mutserig opstelt. Je noemt zelf al dat om te besluiten het BB huis in te gaan, dat dat toch wel een kwestie van "zelfgeilerij" is. Dat geldt voor jou evengoed als voor al die andere BN wannabe's.

Je wilt je door heel nederland laten bekijken, in je blote reet nog wel, grijpt nog ff wat heren in hun klokkenspel en zuigt Andries zijn strot nog ff leeg... Maar dan gaan lopen miepen als er een plaatje in "jouw" topic verschijnt?

Get real! Die plaatjes van jou waarin je je ongegeneerd laat kennen, die worden verspreid op het internet en in geinige mailtjes rondgestuurd!

Dit hele topic is overigens ook weer so'n stukje zelfgeilerij van "Kijk mij nou, ik zit er niet meer in... maar nu ga ik hier een beetje bekend zitten zijn." Op eigen verzoek nog wel...

Ga wat nuttigs doen joh, ga eens wat leuks schrijven en wat centjes verdienen!

Over het al dan niet verdienen van mijn centjes hoef jij je volgens mij niet druk te maken. Net zo goed als dat ik me hier nergens uit heb gelaten over wat de reden was dat ik in BB zat.

Het feit dat je jezelf door camera's laat volgen heeft niets met al dan niet bekend willen zijn te maken. En dat ik hier rondhang: het is moeilijk om je mond te houden als heel veel mensen een mening over je aan het verkondigen zijn. De reden dat ik dat onder mijn eigen naam doe is omdat ik dat wel zo netjes vind en omdat ik dan gewoon zelf op halve waarheden kan reageren. Maar ja, lekker veilig vanachter je computer in volstrekte anonimiteit mans zitten wezen is natuurlijk een stuk leuker, of niet?

pi_1916542
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je voor de honderdduizendste keer met die badscene geconfronteerd wordt (foei foei, zulke dingen doen wij nooit), je er op een gegeven moment genoeg van hebt, ondanks het feit dat je weet dat zulke dingen gaan gebeuren.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:15:23 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916570
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:12 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je voor de honderdduizendste keer met die badscene geconfronteerd wordt (foei foei, zulke dingen doen wij nooit), je er op een gegeven moment genoeg van hebt, ondanks het feit dat je weet dat zulke dingen gaan gebeuren.

En? dat is haar bult, niet die van ons.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:17:32 #182
896 Suzy
in Da House!
pi_1916590
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:12 schreef audrey het volgende:

[..]

Over het al dan niet verdienen van mijn centjes hoef jij je volgens mij niet druk te maken. Net zo goed als dat ik me hier nergens uit heb gelaten over wat de reden was dat ik in BB zat.

Het feit dat je jezelf door camera's laat volgen heeft niets met al dan niet bekend willen zijn te maken. En dat ik hier rondhang: het is moeilijk om je mond te houden als heel veel mensen een mening over je aan het verkondigen zijn. De reden dat ik dat onder mijn eigen naam doe is omdat ik dat wel zo netjes vind en omdat ik dan gewoon zelf op halve waarheden kan reageren. Maar ja, lekker veilig vanachter je computer in volstrekte anonimiteit mans zitten wezen is natuurlijk een stuk leuker, of niet?

GEWELDIG!! En ze heeft nog gelijk ook. Wees blij dat Au3 gewoon hier aanwezig is, onder haar eigen naam. Ik bedoel, iedereen heeft hier een mening over haar opgeschreven. Dan is dat toch logisch dat je je wilt verdedigen!
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_1916593
"Het feit dat je jezelf door camera's laat volgen heeft niets met al dan niet bekend willen zijn te maken. "

Volgens mij zei je nog niet zolang geleden dat Coos dit zou gaan zeggen

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:18:51 #184
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916599
quote:

[..]

Maar ja, lekker veilig vanachter je computer in volstrekte anonimiteit mans zitten wezen is natuurlijk een stuk leuker, of niet?

Welkom in de wondere wereld der fora
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:20:18 #185
896 Suzy
in Da House!
pi_1916609
Jeetje wat een gepiemel allemaal zeg. Laten we gewoon wat leuke vragen stellen ipv geneuzel.
Maarre Au3, heb jezelf nog dingen waarvan je denkt: "Dit moeten jullie ECHT weten?!!!
pi_1916618
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:17 schreef Suzy het volgende:

[..]

GEWELDIG!! En ze heeft nog gelijk ook. Wees blij dat Au3 gewoon hier aanwezig is, onder haar eigen naam. Ik bedoel, iedereen heeft hier een mening over haar opgeschreven. Dan is dat toch logisch dat je je wilt verdedigen!

Sterker nog, ik wil me niet eens verdedigen, maar ik vind het gewoon leuk om even zelf mijn visie op het gebeuren te geven. Ik lees hier namelijk allemaal speculaties over hoe we behandeld worden, wat we zouden verdienen, wat er allemaal echt of nep is... En het grappige is dat het meeste niet klopt. Daar moet ik om lachen, dat vind ik grappig, maar zoals ik eerder al zei: mij maakt het niet zoveel uit wat mensen van me denken. Maar om nou de hele dag naar lelijke foto's van mezelf te kijken? Jullie hangen toch ook niet de lelijkste vakantiefoto's aan de muur? Het is dus geen schaamte, maar pure ijdelheid. Ik heb er wel eens beter uitgezien!
pi_1916625
-wicky is zeeeeeeeeeeeeer benieuwd-
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:22:48 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916630
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:17 schreef Suzy het volgende:

[..]

GEWELDIG!! En ze heeft nog gelijk ook. Wees blij dat Au3 gewoon hier aanwezig is, onder haar eigen naam.

Halleluja

Gaat dit niet een beeeeeeeeeeetje ver??

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:23:45 #189
16329 Fidelio
Semper fide
pi_1916635
Hee Audrey,

Harstikke leuk dat je de fokkers alhier verblijd met je komst en commentaar, TOP!

Jammer dat je eruit bent, een beetje 'girlpower' kon het team van Andries wel gebruiken, naast die suffe dametjes D&D.

Jammer dat we niet langer van je mochten genieten.

Hoe voelt dat nou als je op straat loopt? Of blijf je maar even binnen?

ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_1916640
Lieve Audrey, je bent een malle meid en je haar zit niet zo chic, maar je bent wél een meid naar mijn hart! Je hebt misschien mijn column wel gelezen, maar het lukte me niet om heel naar over je te doen. Dat was misschien nog wel gekomen als je langer was gebleven, maar vooralsnog vond ik je een sterke vrouw die de anderen een lesje had kunnen leren.

En ElizabethR zei het al: welkom in de wondere wereld van de online fora. Mijn vraag: wat vind je er nu van, van al die meninkjes die over jou de ronde doen?

Liefs,
Helga

Edit: al post ik dit bericht nog zo snel, het antwoord achterhaalt mij wel. Met andere woorden: je hebt het zojuist al gezegd...

[Dit bericht is gewijzigd door Helga op 16-10-2001 14:25]

pi_1916655
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:20 schreef Suzy het volgende:
Jeetje wat een gepiemel allemaal zeg. Laten we gewoon wat leuke vragen stellen ipv geneuzel.
Maarre Au3, heb jezelf nog dingen waarvan je denkt: "Dit moeten jullie ECHT weten?!!!
Zoals ik al eerder zei heb ik zelf nog niets terug gezien. De meeste dingen die voordat ik in
almere was gebeurd zijn heb ik zelf ook pas hier gelezen of achteraf gehoord. Maar als je wat wil vragen kan dat altijd. Ik ga er zo wel mee kappen, want ik moet inderdaad weer even geld gaan verdienen. En dit geneuzel is ook niet echt interessant meer.
pi_1916657
Audrey(?),
Hoe sta je tegenover het feit dat het merendeel van de BB3-kijkers een negatieve mening over je hebben, en je daarom uit dat huis hebben laten plukken?
Of, om het in je eigen woorden te zeggen, dat Nederland je dus niet leuk vindt? Daar zat je afgelopen donderdag nogal mee toch?
Maakt het je nu wel of niet zoveel uit wat mensen denken?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:25:28 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1916662
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Halleluja

Gaat dit niet een beeeeeeeeeeetje ver??

Ach kom op zeg!
In de B&H topics wordt ook aan verering van bekende mensen gedaan. Audrey is nu bekend, dus krijgt ze te maken met mensen die daar heel divers op reageren. Laat die mensen lekker!! Ieder het zijn hoor.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:25:50 #194
896 Suzy
in Da House!
pi_1916666
Tja, dat lijkt mij dus echt zooooooooooo irritant he?! Ik bedoel, 's ochtends zie ik er dus gewoon niet uit. En dan gelijk zo'n camera op je snufferd....Jaks!
Volgens mij kon je trouwens aardig goed met Patty opschieten he?! Ken je haar soms nog van het Amsterdamse uitgaansleven?
pi_1916670
quote:

Je gaf als argument die voor alle bewoners ven BB, dus ook voor jou, geldt: een kwestie van zelfgeilerij. Ik heb geen reden om aan jouw woorden te twijfelen. Of moet ik dat nu toch gaan doen?

Lieve schattebout, het feit dat jij je door camera's wilt laten volgen op tv en internet kán geen andere reden hebben dan dat je hoopt een bekendheid op het scherm te zijn. Je kunt er allerlei blabla omheen verzinnen, maar geen weldenkend mens zal zomaar zijn hele hebben en houden op straat gaan gooien. Werkelijk bekende personen beschermen hun privacy dan ook angstvallig. Dit itt tot BN wannabe's. De reden dat jij hier onder je eigen naam BB bewoner zit te spelen, duidt voor mij alleen maar op het voortzetten van je aanwezigheid op het scherm. Als het niet in beeld is, dan maar met lettertjes. Ik vind het een beetje sneu.

Je zei dat je op Fok! BB1 en BB2 hebt gevolgd. Je wist dus ook dat mensen een mening over je zouden hebben en die ook zouden gaan verkondigen. Daar moet je je gewoon bij neerleggen, dat hoort er gewoon bij. Of denk je dat we alle anderen hier ook nog op bezoek gaan krijgen om alles recht te lullen wat krom is??? Tot nu toe ben jij (hoewel ik geloof ik in BB1 Martin hier ook eens langs heb zien komen) de enige.

Als jij zo dapper bent om hier je ongezouten mening over BB bewoners te spuien (die daar overigens niet op kunnen reageren op dit moment) dan moet je niet zo zeuren over het weerwoord wat je van een ander krijgt.

pi_1916681
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:24 schreef Helga het volgende:
Lieve Audrey, je bent een malle meid en je haar zit niet zo chic, maar je bent wél een meid naar mijn hart! Je hebt misschien mijn column wel gelezen, maar het lukte me niet om heel naar over je te doen. Dat was misschien nog wel gekomen als je langer was gebleven, maar vooralsnog vond ik je een sterke vrouw die de anderen een lesje had kunnen leren.

En ElizabethR zei het al: welkom in de wondere wereld van de online fora. Mijn vraag: wat vind je er nu van, van al die meninkjes die over jou de ronde doen?

Liefs,
Helga

Lieve Helga,

ik vind al je columns erg sterk, die over Ed vond ik werelds. Het viel me al op dat je over mij erg positief was, dank daarvoor. En mijn lieve papa wilde alleen even zeggen dat ie toch wel van me houdt, met of zonder nylon.

Liefs en blijf schrijven,

audrey

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:30:22 #197
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1916707
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:59 schreef Halinalle het volgende:

[..]

[..]

Zoals je hebt kunnen zien heb ik dat ook in mijn vraag aangegeven.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:31:36 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1916715
Audrey, geloof jij in een eerlijk verloop van de kijkers-stemming?
Of zou voor BB het verloop van het programma al min of meer vaststaan, en gebruiken ze de populariteit van de bewoners hooguit als leidraad?

Wat ishet grootste hardnekkige misverstand dat je hier bent tegen gekomen, en wat blijkbaar heerst onder de mensen die het niet zelf hebben meegemaakt?

IJzersterke karakterisering van de bewoners en hun motieven trouwens, een eindje terug!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:32:06 #199
896 Suzy
in Da House!
pi_1916722
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ach kom op zeg!
In de B&H topics wordt ook aan verering van bekende mensen gedaan. Audrey is nu bekend, dus krijgt ze te maken met mensen die daar heel divers op reageren. Laat die mensen lekker!! Ieder het zijn hoor.

Thx, ik begrijp het ook wel een beetje hoor, het is ook niet zo dat ik helemaal idolaat van Au3 ben. Maar vond haar gewoon een aparte verschijning en heb erg om haar moeten lachen. Lekker recht door zee! En ik ben ook iemand die niet zo gauw een negatieve uiting richting iemand zal geven. Ik vind dat ik dan iemand eerst beter moet leren kennen.....Maarja that's ME!!

Misschien dat als ik Au3 beter zou kennen, dat ik haar he-le-maal niet zou uit kunnen staan.....

pi_1916728
Je schreef eerder dat je nog (bijna) niks gezien hebt op tv, maar dat je dat wel nog van plan bent.

Wil je als je dat gedaan hebt nog eens laten weten of je mening over sommige mensen verandert is of niet.

mickel
pi_1916748
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:26 schreef Bjanka het volgende:

[..]

Je gaf als argument die voor alle bewoners ven BB, dus ook voor jou, geldt: een kwestie van zelfgeilerij. Ik heb geen reden om aan jouw woorden te twijfelen. Of moet ik dat nu toch gaan doen?

Lieve schattebout, het feit dat jij je door camera's wilt laten volgen op tv en internet kán geen andere reden hebben dan dat je hoopt een bekendheid op het scherm te zijn. Je kunt er allerlei blabla omheen verzinnen, maar geen weldenkend mens zal zomaar zijn hele hebben en houden op straat gaan gooien. Werkelijk bekende personen beschermen hun privacy dan ook angstvallig. Dit itt tot BN wannabe's. De reden dat jij hier onder je eigen naam BB bewoner zit te spelen, duidt voor mij alleen maar op het voortzetten van je aanwezigheid op het scherm. Als het niet in beeld is, dan maar met lettertjes. Ik vind het een beetje sneu.

Je zei dat je op Fok! BB1 en BB2 hebt gevolgd. Je wist dus ook dat mensen een mening over je zouden hebben en die ook zouden gaan verkondigen. Daar moet je je gewoon bij neerleggen, dat hoort er gewoon bij. Of denk je dat we alle anderen hier ook nog op bezoek gaan krijgen om alles recht te lullen wat krom is??? Tot nu toe ben jij (hoewel ik geloof ik in BB1 Martin hier ook eens langs heb zien komen) de enige.

Als jij zo dapper bent om hier je ongezouten mening over BB bewoners te spuien (die daar overigens niet op kunnen reageren op dit moment) dan moet je niet zo zeuren over het weerwoord wat je van een ander krijgt.

Nogmaals, ik volgde BB hier altijd al. dus wist ik van tevoren dat hier meningen over mij geventileerd zouden worden. Dus kwam ik hier als eerste kijken. en dus kan ik het niet laten om iets terug te zeggen.

En wie denkt dat in het BB huis zitten leidt tot onsterfelijkheid heeft volgens mij echt een steekje los. Dat pretendeer ik dus niet en wil ik ook niet pretenderen. Anonimiteit heb ik vrijwillig opgegeven door in dat huis te gaan zitten, dus hier meelullen kan er ook nog wel bij. Volgens mij heb je me ook nog niet kunnen betrappen op een mening over de rest die ik niet al via andere kanalen ( het huis, interviews) gespuid heb.

Maar dat ik er zo een eind aan ga breien heeft niets te maken met al dan niet tegen kritiek of iemands mening kunnen, maar gewoon met het feit dat ik dit op persoonlijke titel doe en niet als woordvoerder van BB. En met het feit dat ik nog meer te doen heb. Op elke negatieve mening een antwoord geven: dan kan ik wel aan de gang blijven en dat leidt nergens toe.

pi_1916768
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:27 schreef audrey het volgende:

[..]

Lieve Helga,

ik vind al je columns erg sterk, die over Ed vond ik werelds. Het viel me al op dat je over mij erg positief was, dank daarvoor. En mijn lieve papa wilde alleen even zeggen dat ie toch wel van me houdt, met of zonder nylon.

Liefs en blijf schrijven,

audrey

Dank, dank. Ik wil eigenlijk wel vriendinnen met je worden. Ik ben ook een tijdje vriendinnen met Mona geweest maar na een week of vijf was ik door mijn vermommingen heen. Die heb ik bij niet nodig natuurlijk!

Liefs,
Helga

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:36:46 #203
896 Suzy
in Da House!
pi_1916769
Au3,

Werkze dan maar!
Kom (post) je nog wel een keer op dit forum?

Greetz!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:37:29 #204
16975 Mefke
Smoke them out..!!
pi_1916776
Au3 ik vind het zo schitterend om te zien dat als je hier in FOK schrijft helemaal geen "weet je wel gebruikt", heerlijk....!!!!!!!!!!!!!!!

Greeettzzzz

SoMe pEoPlE aRe StIlL aLiVe BeCaUsE iT's IlLiGaL 2 KiLl ThEm
pi_1916791
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:36 schreef Suzy het volgende:
Au3,

Werkze dan maar!
Kom (post) je nog wel een keer op dit forum?

Greetz!

Idd, het zal wel leuk zijn om hier nog wat van je te horen.
pi_1916801
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:25 schreef Yakult het volgende:
Audrey(?),
Hoe sta je tegenover het feit dat het merendeel van de BB3-kijkers een negatieve mening over je hebben, en je daarom uit dat huis hebben laten plukken?
Of, om het in je eigen woorden te zeggen, dat Nederland je dus niet leuk vindt? Daar zat je afgelopen donderdag nogal mee toch?
Maakt het je nu wel of niet zoveel uit wat mensen denken?

Dat negatieve valt gelukkig reuze mee. Het is natuurlijk nooit leuk om door een wildvreemde uitgescholden te worden ofzo, maar gelukkig is het nog altijd zo dat de enige mensen die iets tegen je zeggen dat alleen durven omdat ze iets leuks te zeggen hebben. Internet is een ander verhaal, maar ik weet uit ervaring dat diezelfde mensen als ze oog in oog met je staan ook ineens een stuk minder dapper zijn.

En dat Nederland me niet leuk zou vinden had ik ingecalculeerd, maar valt achteraf reuze mee. Het is ook zo Hollands: alles wat afwijkt vindt het klootjesvolk eng. So be it. Ik vermaak me toch wel.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:41:02 #207
16329 Fidelio
Semper fide
pi_1916804
OHHHH YESSSSSSSSSS Audrey, blijf komen en posten op Fok.

De wereld wordt dan tenminste een beetje wakker geschud. Voorzie ons van commentaar op BB the battle.

Maar laat je personal life er natuurlijk niet onder lijden, geniet van alles!!!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:41:23 #208
16975 Mefke
Smoke them out..!!
pi_1916811
Owjah mooi nog op het einde toen pet vroeg of je d8 dat frenk er echt uit wou, ja zei je waarop pet zei neej ik denk het niet en jij weer ja denk het ook niet...... ***L00000000L***
Jullie allebei samen in 1 zak, dan met een knuppel erop slaan , raak je altyd de goeie
SoMe pEoPlE aRe StIlL aLiVe BeCaUsE iT's IlLiGaL 2 KiLl ThEm
pi_1916814
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:35 schreef audrey het volgende:

[..]
Op elke negatieve mening een antwoord geven: dan kan ik wel aan de gang blijven en dat leidt nergens toe.

Ik hoop niet dat je mijn kritisch bedoelde vraag negatief vindt...
Vertel je ons nog wel wat je donderdag a.s. bij Patty aantrekt, om alle twijfel weg te nemen?
pi_1916821
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:36 schreef Helga het volgende:

[..]

Dank, dank. Ik wil eigenlijk wel vriendinnen met je worden. Ik ben ook een tijdje vriendinnen met Mona geweest maar na een week of vijf was ik door mijn vermommingen heen. Die heb ik bij niet nodig natuurlijk!

Liefs,
Helga

Ik denk dat wij het inderdaad goed kunnen vinden. Ik ben namelijk irl ook best hip en deftig... Of was het je niet opgevallen dat ik de enige was die uberhaupt wel eens een escargot geproefd had?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:43:40 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916831
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ach kom op zeg!

Luister, ik kan er best inkomen dat iemand het geing vind om met haar te "kletsen" maar hoe het geformuleerd werd in deze vind ik gewoon een beetje overdreven, kom op (idd!), wat heeft dat meisje nou helemaal gepresteerd?? Onder het mom van 'iemand anders ontmaskeren' (Andries) een beetje lopen fleppen in een jacuzzi, that's it, als je daar al van onder de indruk moet zijn Dus gun mij dan ook lekker mijn eigen mening..en hoe ik die ventileer hier.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:44:57 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916839
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:42 schreef audrey het volgende:

[..]

Ik denk dat wij het inderdaad goed kunnen vinden. Ik ben namelijk irl ook best hip en deftig... Of was het je niet opgevallen dat ik de enige was die uberhaupt wel eens een escargot geproefd had?

Dat zegt niets meer dan dat het niveau van de andere bewoners schijnbaar NOG lager was/is (sorry, maarre..schot voor open doel)..
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:48:30 #213
16329 Fidelio
Semper fide
pi_1916865
Lieve VIVI, er moest toch iemand zijn die Andries ontmaskerde. Let it be the girl with the power!!!

Anders wisten we nog niet hoe manipulerend piemeltje het eigenlijk is

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:48:30 #214
896 Suzy
in Da House!
pi_1916866
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Luister, ik kan er best inkomen dat iemand het geing vind om met haar te "kletsen" maar hoe het geformuleerd werd in deze vind ik gewoon een beetje overdreven, kom op (idd!), wat heeft dat meisje nou helemaal gepresteerd?? Onder het mom van 'iemand anders ontmaskeren' (Andries) een beetje lopen fleppen in een jacuzzi, that's it, als je daar al van onder de indruk moet zijn Dus gun mij dan ook lekker mijn eigen mening..en hoe ik die ventileer hier.

Dit gaat nog steeds over de opmerking die ik gemaakt heb. Ik begrijp niet helemaal waar je je druk om maakt eerlijk gezegd, jezus ik adoreer haar niet hoor. Ik heb geen gedicht of serenade geschreven, ik reageerde alleen even positief op een stukje wat ze geschreven had.

Misschien was dat wel hetgene waarvan je geschrokken was, dat iemand positief kan reageren. ENG he?! Sorry zo sta ik nou eenmaal ik het leven. Zouden meer mensen zo moeten zijn!!

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:49:26 #215
10152 Buffie
There is only one
pi_1916877
Tja, het begon zo leuk met Audrey. Ben dan wel nieuwsgierig naar wat iemand te melden heeft, maar na het issue met de plaatjes moet ik toch wel een beetje lachen. Audrey meid, wat denk je nou? Je bent op tv geweest: in je miniscule bikinietje terwijl je bovenop Andries klimt, poedelnaakt onder de douche, noem maar op. En dan val je hier over een paar fotootjes? Laat me niet lachen, welcome to the real world

Kijk, dit had je kunnen bedenken toen je je opgaf voor BB. Dit soort dingen gaan nu gebeuren en dan kan je hoog of laag springen, je doet er niets tegen. Tuurlijk kan je vragen of iemand ze weg wil halen, maar denk je dat dit helpt? Je wil er niet ongevraagd mee geconfronteerd worden. Tjsa, is dat nou ff pech hebben, zo meteen staar je naar je eigen kop in de tijdschriftschappen van de supermarkt hoor. Ook ongevraagd, lekker confronterend he? Sorry, maar dan had je niet mee moeten doen aan dit programma. Je bent een intelligente meid die dit van tevoren echt wel had kunnen bedenken. Of niet soms?

Verder vind ik het jammer dat je eruit bent, ik vond de scenes tussen jou en Diane echt geweldig en had er graag meer van gezien. Want je kan veel zeggen over jou, maar saai ben je zeker niet

pi_1916887
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:48 schreef Suzy het volgende:

[..]

Dit gaat nog steeds over de opmerking die ik gemaakt heb. Ik begrijp niet helemaal waar je je druk om maakt eerlijk gezegd, jezus ik adoreer haar niet hoor. Ik heb geen gedicht of serenade geschreven, ik reageerde alleen even positief op een stukje wat ze geschreven had.

Misschien was dat wel hetgene waarvan je geschrokken was, dat iemand positief kan reageren. ENG he?! Sorry zo sta ik nou eenmaal ik het leven. Zouden meer mensen zo moeten zijn!!

You go girl!
pi_1916903
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:35 schreef audrey het volgende:
Nogmaals, ik volgde BB hier altijd al. dus wist ik van tevoren dat hier meningen over mij geventileerd zouden worden. Dus kwam ik hier als eerste kijken. en dus kan ik het niet laten om iets terug te zeggen.

En wie denkt dat in het BB huis zitten leidt tot onsterfelijkheid heeft volgens mij echt een steekje los. Dat pretendeer ik dus niet en wil ik ook niet pretenderen. Anonimiteit heb ik vrijwillig opgegeven door in dat huis te gaan zitten, dus hier meelullen kan er ook nog wel bij. Volgens mij heb je me ook nog niet kunnen betrappen op een mening over de rest die ik niet al via andere kanalen ( het huis, interviews) gespuid heb.

Maar dat ik er zo een eind aan ga breien heeft niets te maken met al dan niet tegen kritiek of iemands mening kunnen, maar gewoon met het feit dat ik dit op persoonlijke titel doe en niet als woordvoerder van BB. En met het feit dat ik nog meer te doen heb. Op elke negatieve mening een antwoord geven: dan kan ik wel aan de gang blijven en dat leidt nergens toe.

Onsterfelijkheid? Als copywriter ben je vast wel een beetje bekend met de term lezen? Sinds wanneer wordt "bekendheid" aan "onsterfelijkheid" gekoppeld?

Ik heb je inderdaad niet kunnen betrappen daarop Maar dat zou ook wel weer een beetje sneu van mij zijn, als ik dat zou kunnen. In dat geval zou ik alles van BB moeten volgen, en zo interessant is het nu ook weer niet. Het is een leuk tijdverdrijf om ongevulde uurtjes mee weg te werken, maar niet meer dan dat.

Overigens vind ik je, van wat ik van je heb gezien. wel een leuke persoonlijkheid hebben. Het verbaasde me dan ook, hoe je reageerde op het plaatsen van een paar plaatjes in dit topic. Dat vind ik dan weer tegenstrijdig.

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:52:21 #218
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1916909
quote:

[..]

Oei beetje jammer... vond het net heel leuk worden, maar deze opmerking slaat eigenlijk ergens op he? Sinds wanneer zijn hip en deftig synoniem aan het proeven van escargots?

Verder vind ik je wel een tof wijf In het huis was je af en toe behoorlijk chagrijnig, maar ik denk dat ik dat ook zou worden in het team van Andries!! En ik vind het heel leuk dat je hier antwoorden op vragen geeft, trek je niets aan van die mensen die gaan lopen zeiken omdat je liever niet bepaalde foto's ziet of antwoord geeft op bepaalde vragen... die mensen lezen denk ik niet zo heel goed en willen niet van je aannemen waarom je dat niet wilt; ze hebben hun mening al klaar en de rest dringt niet meer door.

Denk je dat als je in het andere team had gezeten, je jezelf beter had kunnen profileren en er niet uit was gegaan?

Wist je meteen al dat het team van Andries jou team niet was? Dat idee kreeg ik namelijk toen je die avond het huis in kwam!

Baalde je toe je meteen die battle van Sandy verloor? Ik had dat namelijk niet verwacht!

Elfensex is superspannend...
pi_1916920
quote:

[..]

Nu je het zegt! Wat een heerlijkheid hè? Goed lieverd, ik heb een gouden idee: laten we samen een keer naar de kapper gaan...

Knipoogje:
Helga

pi_1916927
Au3

wat ik ook nog wilde weten, of jullie op het battlefield ook gewoon met die cameramensen konden praten enzo. want je zei dat je een telefoon nummer had van een bewaker in spanje, maar de mensen in almere ook mee gesproken?

en hoe was john de wolf? gezellig?

Sas

pi_1916934
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:21 schreef audrey het volgende:

[..]

maar zoals ik eerder al zei: mij maakt het niet zoveel uit wat mensen van me denken. Maar om nou de hele dag naar lelijke foto's van mezelf te kijken? Jullie hangen toch ook niet de lelijkste vakantiefoto's aan de muur? Het is dus geen schaamte, maar pure ijdelheid. Ik heb er wel eens beter uitgezien!

Buffie, zie hier nogmaals mijn antwoord.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:56:12 #222
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1916950
quote:

[..]
Ed: denkt dat hij interessant is en wil graag willen. Typisch voorbeeld van naieve puberdroom: als ik later groot ben word ik beroemd.
Coos: wil ook erg graag beroemd worden, maar denkt dat het stoerder is om te doen alsof dat niet zo is. Typisch voorbeeld van iemand die straks gaat roepen dat hij zo ontzettend gewoon is gebleven.
Leo: Zit in ernstige identiteitscrisis. Hoopt door BB eindelijk een persoonlijkheid te krijgen.
(..)
Kelly: Wil denk ik een eigen programma. Denkt op deze manier haar transseksualiteit bespreekbaar te maken en ervoor te zorgen dat straks niemand het meer raar vind dat transseksuelen ook omroepster kunnen worden.
Frank: is eigenlijk gewoon mislukt maar heeft het zelf niet in de gaten. Denkt dat een cursus computerkunde betekent dat je systeembeheerder bent. Gaat straks dus ook denken dat BB bewoner zijn betekent dat je wereldberoemd bent.
Gert-Jan: is veel geld verloren en hoopt hiermee wat terug te winnen. Houdt van gokken met grote risico's en doet dat nu dus weer. Ook een favoriet.

Je hebt de bewoners allemaal erg grappig en accuraat beschreven Audrey. Als ik dit lees, krijg ik een visioen van de Wizard of Oz (de oude met Judy Garland en de nieuwere met Wako Jacko door elkaar heen). Diane als Dorothy, op zoek naar haar eigen ik, Andries als het hondje Toto (ik zie hem wel als een hondje dat tegen ieders been oprijdt), Ed als de vogelverschrikker ('If I only had a brain'), Leo (what's in name) als de leeuw ('If I only had some courage') en Frank ('If I only had a heart'). En zo kan je voor de rest van de bewoners ook een karakter verzinnen ('If I only had 1 million guilders'). Samen gaan ze zo zingend de 'Yellow Brick Road' af op zoek naar de Wizard of Oz, die hen het gewenste kan geven. Helaas blijkt de magical Wizard Hummie van de T. te zijn, die alleen maar uit is op kijkcijfers.

Nu maar hopen dat Diane tegen haar hakken kan klikken ('there's no place like home'), zodat ze eindelijk terug kan naar Kansas, of uit welk gat ze ook komt.

Moraal van het verhaal: geen van de bewoners zullen vinden waar ze naar zoeken, behalve de winnaar dan. Voelt iemand zich geroepen om hier een mooie fake-pic van te maken?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:56:21 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1916952
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:48 schreef Suzy het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om, ik reageer alleen ff op een uiting die ik een beetje overtrokken vond overkomen.

Verder ben ik best wel een positief persoon hoor, don't worry, maar niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden en daar dus leuk op reageren. Positief zijn betekend imo niet dat je ALLES meteen geweldig hoeft te vinden, dus bespaar me je supermarktpsychologie. Verder no offense, ieder z'n meug zullen we maar zeggen.

pi_1916971
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:54 schreef Sassefras het volgende:
Au3

wat ik ook nog wilde weten, of jullie op het battlefield ook gewoon met die cameramensen konden praten enzo. want je zei dat je een telefoon nummer had van een bewaker in spanje, maar de mensen in almere ook mee gesproken?

en hoe was john de wolf? gezellig?

Sas

Nee, in Almere kon je niet met de crew praten. In Spanje wel, omdat die op hetzelfde terrein verbleven als wij.

John de Wolf was erg leuk, ik vond hem vroeger een beetje ordi, maar nu is hij een lekker ding. Mooie ogen en bovendien erg grappig, hij nam ons allemaal behoorlijk in de zeik. Vooral mijn grote vriendin maakte een behoorlijke spectacle van zichzelf. Maar ook ik moest het een paar maal ontgelden. Hele leuke man, definitely een van de leukste dingen uit het huis.

( Verdomme, ik kom nergens aan toe zo! )

pi_1916994
Toe, vertel nog even wat je aantrekt, de eerst volgende keer dat je op televisie komt.
pi_1916996
Lieverd, ik heb nog een vraag. Mij lijkt het moeilijkste van een verblijf in het BB-huis dat je bijna wordt gedwongen tot dingen die je niet zou willen doen. Nu heb ik het niet over het Diane/Frank-incident, maar over de kleinere, dagelijkse ongemakken. Zo moet je verplicht voetbal kijken met John de Wolf terwijl ik een hekel heb aan die sport. Zo ben je min of meer verplicht je nagellakremover met anderen te delen, je kunt niet blíjven weglopen van zinloze gesprekken, laat staan voor het windenbombardement van Pascal en Coos.

Mijn vraag: in hoeverre liet je de boel de boel en heb je alles over je heen laten komen? En deed je dit met het oog op de camera's? Je wilt waarschijnlijk tóch een beetje leuk overkomen.

Liefs,
Helga

pi_1917002
Tja, de negatieve kanten he?? :-)

thnks voor je snelle antwoord btw.!

nog een vraagje dan om het af te leren. wie denk jij dat er nu voor het meeste spectakel gaat zorgen?
Hier hebben ze het allemaal over priscella, maar die ken ik dus niet..
wie zou bij welk team moeten voor de leukste beelden. Tania bij?? en pris bij??

thnks

dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:03:49 #228
10152 Buffie
There is only one
pi_1917015
Kijk, dat vind ik wat anders. Ijdelheid begrijp ik wel, we zijn per slot van rekening vrouw en verschrikkelijke vakantiefoto's verscheur ik ook liever Op die manier snap ik wat je bedoelt. Maar omdat je ergens eerder hebt gezegd dat je er niet ongevraagd mee geconfronteerd wilde worden, moest ik daar toch ff op reageren

Nogmaals, ik vind het jammer dat je eruit bent. Je had nog voor de nodige actie kunnen zorgen, maat tis helaas niet anders. Veel succes met je bedrijf en alle andere activiteiten die je nog gaat ontplooien. En erg leuk dat je ff langs komt op Fok, thanks!

pi_1917029
- Wicky complimenteert NashNL met zijn geweldige vergelijking -
pi_1917031
Helga,

Je slaat de spijker op zijn kop. Je moet wel, anders word je zelf zo'n zeur die zinloze gesprekken zit te voeren. Dus dan ga je maar voor de driehonderdste keer je opmaken of je nagels lakken ofzo. Om niet gek te worden moet je gewoon denken: laat maar, ik ga er niet eens op in.

pi_1917069
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:01 schreef Yakult het volgende:
Toe, vertel nog even wat je aantrekt, de eerst volgende keer dat je op televisie komt.
Ik heb een hele leuke outfit in gedachten, maar die moet ik nog even maken. Je zult het wel zien.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:09:24 #232
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1917072
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:04 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
- Wicky complimenteert NashNL met zijn geweldige vergelijking -
Thanks Wicky!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:10:24 #233
896 Suzy
in Da House!
pi_1917083
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om, ik reageer alleen ff op een uiting die ik een beetje overtrokken vond overkomen.

Verder ben ik best wel een positief persoon hoor, don't worry, maar niet iedereen kan hetzelfde leuk vinden en daar dus leuk op reageren. Positief zijn betekend imo niet dat je ALLES meteen geweldig hoeft te vinden, dus bespaar me je supermarktpsychologie. Verder no offense, ieder z'n meug zullen we maar zeggen.

Okay, daar heb je ook wel weer gelijk in! Laten we ermaar over ophouden, toch?! Anders krijgen we zo'n ellelange discussie en daar zit niemand nu op te wachten denk ik, in dit topic. Back 2 basics....ehhh business.

Maarre Au3:"Wie had je weggestemd al zou je nu iemand moeten wegstemmen en waarom?!

Liefs,
Suzy

pi_1917090
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:09 schreef audrey het volgende:

[..]

Ik heb een hele leuke outfit in gedachten, maar die moet ik nog even maken. Je zult het wel zien.

Máken??? Kind, ik vind je met de minuut geweldiger maar ik houd tegelijkertijd mijn hart vast...

,
Helga

pi_1917105
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:10 schreef Helga het volgende:

[..]

Máken??? Kind, ik vind je met de minuut geweldiger maar ik houd tegelijkertijd mijn hart vast...

,
Helga

schatje,

gewoon een statementje laten drukken, je denkt toch niet dat ik zelf achter de naaimachine zit. Doe mij een lol, zeg. Waar heeft onze lieve heer anders creditcards voor uitgevonden? of modeontwerpers for that matter.

pi_1917110
-Wicky vindt Helga geweeeeeeeeeeeldig en wil haar graag als schoonmoeder -
pi_1917154
quote:

[..]

Nou slakken eten vindt ik anders niet hip en deftig, zelfs bij sommige vd Valks hadden ze ze op de specialiteiten kaart en dat moet voldoende zeggen. Ik heb ze nog uitgeserveerd(wel slechte kwaliteit hollandse kweek slakken, spreekt voor zich neem ik aan).. Maar oke de rest had ze nog nooit gehad en vooral van Paskwal is dat onvergevelijk. Pfffff, dat noemt zich chefkok en kan niet eens gerechten raden..
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:18:31 #238
896 Suzy
in Da House!
pi_1917158
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:12 schreef audrey het volgende:

[..]

schatje,

gewoon een statementje laten drukken, je denkt toch niet dat ik zelf achter de naaimachine zit. Doe mij een lol, zeg. Waar heeft onze lieve heer anders creditcards voor uitgevonden? of modeontwerpers for that matter.

Jammer, ik zag het al helemaal voor me Au3 achter de naaimachine met haar pas gelakte en lange nagels :-))
Maarre ik dacht dat je ging stoppen?! Moeilijk he? Volgens mij raak je verslaafd.........
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 15:19:53 #239
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1917167
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:52 schreef equilan het volgende:

[..]

Oei beetje jammer... vond het net heel leuk worden, maar deze opmerking slaat eigenlijk ergens op he? Sinds wanneer zijn hip en deftig synoniem aan het proeven van escargots?

Verder vind ik je wel een tof wijf In het huis was je af en toe behoorlijk chagrijnig, maar ik denk dat ik dat ook zou worden in het team van Andries!! En ik vind het heel leuk dat je hier antwoorden op vragen geeft, trek je niets aan van die mensen die gaan lopen zeiken omdat je liever niet bepaalde foto's ziet of antwoord geeft op bepaalde vragen... die mensen lezen denk ik niet zo heel goed en willen niet van je aannemen waarom je dat niet wilt; ze hebben hun mening al klaar en de rest dringt niet meer door.

Denk je dat als je in het andere team had gezeten, je jezelf beter had kunnen profileren en er niet uit was gegaan?

Wist je meteen al dat het team van Andries jou team niet was? Dat idee kreeg ik namelijk toen je die avond het huis in kwam!

Baalde je toe je meteen die battle van Sandy verloor? Ik had dat namelijk niet verwacht!

Elfensex is superspannend...
pi_1917220
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:13 schreef Wicky-de-Viking het volgende:
-Wicky vindt Helga geweeeeeeeeeeeldig en wil haar graag als schoonmoeder -
Sorry lieverd, mijn dochter heeft al een vriend...

En Audrey: een beetje handwerken kun je toch wel? Niet dat ik het zelf ooit doe met de P.C. Hooft om de hoek natuurlijk, maar een beetje vrouw móet kunnen naaien!

Liefs,
Helga

pi_1917676
Diane is een Toppertje .

Ik ben blij dat je eruit moest .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1917706
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:25 schreef Helga het volgende:

[..]

Sorry lieverd, mijn dochter heeft al een vriend...

En Audrey: een beetje handwerken kun je toch wel? Niet dat ik het zelf ooit doe met de P.C. Hooft om de hoek natuurlijk, maar een beetje vrouw móet kunnen naaien!

Liefs,
Helga

Hier ben ik het, dus mee eens. Maar Audrey heeft toch al laten zien op TV dat ze wel wat handwerk beheerst?
pi_1917712
Audrey, sorry dat ik je dit allemaal aandoe door een topic over je te starten. Gin gisteren naar bed met 3 posts hier en kijk een paar uurtjes laten en zie dat het er meer dan 200 zijn geworden. Succes dermee !!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 16:29:15 #244
15985 huiz
Man in Black
pi_1917910
quote:
Wat een rotstreek!
Domme vraag misschien, maar waarom hangen er dan camera's in de douche als het toch niet uitgezonden wordt? Voor persoonlijk gebruik van de cameramannen soms?

Begin nu toch wel benieuwd te worden naar de "beruchte" douchebeelden als ruim 20% van de posts hierover gaan, staan die nog ergens op internet?

Scope Pure Colombia BV
pi_1917934
Zo spectaculair was het ook weer niet, helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 16-10-2001 16:36]

pi_1917956
Wie moet er van jou winnen Audrey?
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 16:41:08 #247
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_1917987
Audrey, ik ben blij te zien dat je je niet weg laat jagen door de betere fokzeikers.
Kijk nog eens beelden terug van jezelf en laat ons dan weten wat je van je eigen performance vond.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 16:42:45 #248
10152 Buffie
There is only one
pi_1917994
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 16:29 schreef huiz het volgende:

[..]

Domme vraag misschien, maar waarom hangen er dan camera's in de douche als het toch niet uitgezonden wordt? Voor persoonlijk gebruik van de cameramannen soms?

Begin nu toch wel benieuwd te worden naar de "beruchte" douchebeelden als ruim 20% van de posts hierover gaan, staan die nog ergens op internet?

Er hangen overal camera's, ook op de plee, ook al worden deze beelden niet uitgezonden. Maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren op deze plekken, zoals geroddel, samenzweringen en heftige zoenscenes. Vandaar dus...

En plaatjes: Algemene streamshots, foto's & filmpjes

pi_1918078
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:59 schreef audrey het volgende:

[..]

John de Wolf was erg leuk, ik vond hem vroeger een beetje ordi, maar nu is hij een lekker ding. Mooie ogen en bovendien erg grappig, hij nam ons allemaal behoorlijk in de zeik. Vooral mijn grote vriendin maakte een behoorlijke spectacle van zichzelf. Maar ook ik moest het een paar maal ontgelden. Hele leuke man, definitely een van de leukste dingen uit het huis.

Details please!!! Vooral over Diane!!!
quote:
( Verdomme, ik kom nergens aan toe zo! )
Ja erg hè?? Dat is het Fok!virus!!!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:28:12 #250
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1918547
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:03 schreef audrey het volgende:

[..]

dat was/is niet gespeeld
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:37:53 #251
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1918631
Au3 is blijkbaar ff weg; heeft in ieder geval al een tijdje niet meer gepost.

Aud (mag ik Aud zeggen?), als je nog - gratis - terugkomt:

In Het Parool van vorige week werd je vergeleken met BB bewoonster Mona Rooth uit een vorig seizoen.

Ik had er nooit zo over nagedacht, maar je bent inderdaad een beetje een donkere Mona, en je Flevose accent ligt ook niet heel ver van Purmerend af. Figuur en huidskleur zijn bij jou - naar mijn bescheiden mening en voor zover ik heb kunnen zien - overigens bij jou wel wat aantrekkelijker uitgevallen dan bij de bakkersvrouw. Wat dat eerste betreft werkte het shot waarbij jij in je thong bovenop An3s zat in de jacuzzi heel verhelderend.

Maar wat ik wilde vragen: wat vind jij nou zelf van Mona?

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 18:47:53 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1918719
Hoi Audrey, leuk je hier te zien!

Heel jammer dat je er na 1 week al uitvloog, ik was ervan overtuigd dat je het tot het einde zou schoppen.
(geloof dat ik er zelfs nog een kratje bier om heb verwed)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1919068
Eerlijk gezegd vond ik dat ge-o.h. over hoe intelligent Audrey zichzelf wel niet vond errug over the top. Haar enige echte sterke opmerking vond ik haar antwoord op de vraag of ze wel eens sportte: "ik ga wel is stappen".
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2001 @ 19:52:13 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1919277
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:37 schreef Dr.Love het volgende:

Aud (mag ik Aud zeggen?), als je nog - gratis - terugkomt:

[..]Ik had er nooit zo over nagedacht, maar je bent inderdaad een beetje een donkere Mona[..]
Wat dat eerste betreft werkte het shot waarbij jij in je thong bovenop An3s zat in de jacuzzi heel verhelderend.

Maar wat ik wilde vragen: wat vind jij nou zelf van Mona?

Zit niet zo flauw te treiteren joh. Ik ga jou toch ook niet vergelijken met dokter Mengele, en vragen wat jij nou zélf van hem vindt.. Jou vanwege je username vergelijken met een kampbeul snijdt ongeveer net zo veel hout als au3 vanwege haar accent met die valse zeug van een Mona vergelijken.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 21:07:40 #255
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1920102
Zijn jullie er nou echt allemaal van overtuigd dat je te maken hebt met de echte Au3 uit BB3???
Ik namelijk niet!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1920245
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:07 schreef dot het volgende:
Zijn jullie er nou echt allemaal van overtuigd dat je te maken hebt met de echte Au3 uit BB3???
Ik namelijk niet!
Ze heeft informatie gegeven die kennelijk alleen aan insiders bekend was. En ja, ik geloof dat ze het is.

Wellicht wil je de volgende punten nog met haar bespreken:

quote:
Haar hoofd is fout! En haar lichaam trouwens ook!
*. Bruine huid met witte nepharen.
*. Haar mond is niet mooi!
*. Haar smaak/ stijl is ook erg verkeerd!
(kleding en inrichting huis)
Dan moet je wel even een foto van jezelf plaatsen en van het interieur van je woning.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 21:28:17 #257
1328 Jochie
Luisterbee
pi_1920342
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:37 schreef Dr.Love het volgende:

Aud (mag ik Aud zeggen?), als je nog - gratis - terugkomt...

... werkte het shot waarbij jij in je thong bovenop An3s zat in de jacuzzi heel verhelderend.

Lompe boer! Ik had van jou toch wel verwacht dat je hier wel overheen gegroeid was. (geen smiley)

Lees voortaan even de topic door voordat je met je lompe vingers je toetsenbord beroert. (weer geen smiley)

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')