quote:Nu ik dit weet vind ik K3 ineens slecht en de muziek is ook niks en ineens zien ze er niet leuk meer uit en ook alle cd's zet ik meteen te koop.
Op woensdag 16 januari 2002 12:48 schreef dwerg het volgende:
K3 is een 'product' van Studio 100, een Belgisch bedrijf met drie directeuren. Twee daarvan zijn Danny Verbiest & Gert Verhulst. Nooit van gehoord? Misschien zeggen de namen Samson & Gert jullie meer.
quote:En toen stond deze man op
Op woensdag 16 januari 2002 13:12 schreef Meister het volgende:
Eh, moet ik het nu klote gaan vinden omdat het 'gefabriceerd' is? Leuke liedjes en meiden, positieve teksten. Ik weet, je moet alles wat naar commercie riekt hartgrondig haten en alleen 'echte' artiesten goed vinden en zo. Maar soms...heb ik daar gewoon geen zin in.
en hij applaudiseerde zeer hart voor MEISTER
Commercieel : Helemaal zoooo slecht nog niet !!!
quote:<--
Op woensdag 16 januari 2002 13:45 schreef LoekB het volgende:
iemand nog leuke foto's van kathleen? want die is wel lekker...
quote:WAAT, die muziek is gemaakt voor kinderen <10 en niet voor volwassenen, schaam jullie, dat is echt takkeherrie die K3 muziek. Gaan ze een beetje kinderachtig staan springen, zal me niet verbazen als ze volgende week een gastoptreden bij Samson&Gert hebben..........Sjees zeg.......
Op woensdag 16 januari 2002 15:37 schreef BenKetting het volgende:
K3 is trouwens helemaal niet commercieel. Dan hadden ze namelijk wel slechte muziek gemaakt.
quote:Volgens mij zijn ze daar al es geweest! en K3 is kewl!!
Op donderdag 17 januari 2002 13:33 schreef JeMoeder het volgende:[..]
WAAT, die muziek is gemaakt voor kinderen <10 en niet voor volwassenen, schaam jullie, dat is echt takkeherrie die K3 muziek. Gaan ze een beetje kinderachtig staan springen, zal me niet verbazen als ze volgende week een gastoptreden bij Samson&Gert hebben..........Sjees zeg.......
![]()
![]()
quote:Knap hè??
Op vrijdag 18 januari 2002 15:16 schreef postinggirl het volgende:
Ik probeer me de koppen van die meisjes voor te stellen als ze een keertje met het verkeerde been uit bed gestapt zijn, met name tijdens die ene week in de maand. Lukt niet. Die overdreven vrolijke lach lijkt wel op hun koppen vastgelijmd.
quote:Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat ze niet lachen. Door de meisjes van K3 heb ik tenminste nog enig plezier in het leven. 't Is leuke vrolijke muziek die weer eens anders is dan dat egoistische zelfbeklag met depressieve gitaren of R&B-achtige beats.
Op vrijdag 18 januari 2002 15:16 schreef postinggirl het volgende:
Ik probeer me de koppen van die meisjes voor te stellen als ze een keertje met het verkeerde been uit bed gestapt zijn, met name tijdens die ene week in de maand. Lukt niet. Die overdreven vrolijke lach lijkt wel op hun koppen vastgelijmd.
quote:er is meer onder de zon dan de top 40 hoor!
Op vrijdag 18 januari 2002 15:18 schreef K3 het volgende:[..]
Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat ze niet lachen. Door de meisjes van K3 heb ik tenminste nog enig plezier in het leven. 't Is leuke vrolijke muziek die weer eens anders is dan dat egoistische zelfbeklag met depressieve gitaren of R&B-achtige beats.
quote:
Op zondag 27 januari 2002 01:34 schreef Budah het volgende:
uhm K3 uhm KKK uhm vlaams blok uhm nee dank je wel
Lekker goedkoop
quote:Kijk, hiér is die
Op zondag 27 januari 2002 01:34 schreef Budah het volgende:
uhm K3 uhm KKK uhm vlaams blok uhm nee dank je wel
quote:Echt geen slotje!!! Dit is juist een héél populair topic en dan er zeker een slotje op gooien
Op zondag 27 januari 2002 10:16 schreef Lassekjus het volgende:
Ehmm ik verbaas me er wel over dat er zoveel mensen op dit topic reageren. Slotje erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |