quote:Leuk plaatje
Op maandag 07 januari 2002 11:51 schreef Meister het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 14:56 schreef K3 het volgende:
De nieuwste CD heet Tele Romeo en die hoes is heel verrassend tov Alle Kleuren.
zo, dat ben ik kwijt.
Kent iemand het VRT programma "de notenclub" waarin bekende belgen in twee teams tegen elkaar spelen door liedjes te zingen naar aanleiding van woorden die in het spel worden aangedragen?
Een paar weken terug deden de dames van K3 mee.
Een paar observaties:
1) Ze kunnen echt NIET zingen. Ze vielen genadeloos door de mand aangezien je wel live MOET zingen in dat spel omdat alles ad-hoc gebeurt.
2) Hun belevingswereld gaat niet veel verder dan hun eigen soort muziek en alles wat er dichtbij zit. Dit te oordelen aan de liedjes die ze kozen om te zingen in het programma.
3) Het is een drietal _ONTZETTENDE_ mutsen.
Wel een positieve opmerking, eerlijk is eerlijk, ze kwamen wel ontzettend sympathiek over, bijna schattig. En dit op een oprechte en absoluut niet "gemaakte" manier.
Tenslotte... Sunchaser toch... als je als volwassen man zijnde CD's van K3 koopt en daar hier op fok en-publique voor uit durft te komen:
RESPECT!!!!!
wil je er over praten?
quote:Ja hoor. Welk nummer vind jij het leukst?
Op vrijdag 11 januari 2002 23:36 schreef TheMarco het volgende:wil je er over praten?
quote:he macro, ik ken nog een groep die veel beter is, proces verbaal ken je die?
Op vrijdag 11 januari 2002 23:36 schreef TheMarco het volgende:
Hmmm ... K3...Kent iemand het VRT programma "de notenclub" waarin bekende belgen in twee teams tegen elkaar spelen door liedjes te zingen naar aanleiding van woorden die in het spel worden aangedragen?
Een paar weken terug deden de dames van K3 mee.
Een paar observaties:
1) Ze kunnen echt NIET zingen. Ze vielen genadeloos door de mand aangezien je wel live MOET zingen in dat spel omdat alles ad-hoc gebeurt.
2) Hun belevingswereld gaat niet veel verder dan hun eigen soort muziek en alles wat er dichtbij zit. Dit te oordelen aan de liedjes die ze kozen om te zingen in het programma.
3) Het is een drietal _ONTZETTENDE_ mutsen.
Wel een positieve opmerking, eerlijk is eerlijk, ze kwamen wel ontzettend sympathiek over, bijna schattig. En dit op een oprechte en absoluut niet "gemaakte" manier.
Tenslotte... Sunchaser toch... als je als volwassen man zijnde CD's van K3 koopt en daar hier op fok en-publique voor uit durft te komen:
RESPECT!!!!!
wil je er over praten?
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 12 januari 2002 16:30 schreef postinggirl het volgende:
Dit topic haalt de 255 wel. Je kunt zeggen wat je wilt, van die groep, maar het levert wel leuke topics op.
quote:KvK???? Kans van Kotsen???
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Het heeft een hoog KvK gehalte en KvK vind ik ook nog steeds leuk.Ze zingen met de zachte G
quote:Misschien moet ik dat maar eens gaan downloaden.....
Op maandag 14 januari 2002 10:12 schreef BenKetting het volgende:
Wat ook zo'n verassend nummer van K3 is: Leonardo, het 4e nummer van alle kleuren.
Leuk, met zo'n doedelzak!
(in my dreams......)
quote:Ik weet wel dat mijn zusje (van 7) K3 ook helemaal geweldig vindt
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:55 schreef SunChaser het volgende:
Ja, spijker me maar aan de schandpaal. Maar de derde cd (de 2 remix-albums niet meergerekend) is gewoon kei-leuk om te luisteren. het heet: Tele-romeo. Wat mij betreft mogen ze dus een eigen topic. Kijk, die dekbedovertrekken en stripalbums mogen ze houden. Maar verder, niks mis mee.
Oja, Ik heb cd's van Debbie Gibson! So sue me!-typo-
quote:Same here. Maar ik stoor me er niet aan, dat kan ik ook niet want ik dat zelf gecopieėrd
Op maandag 14 januari 2002 11:37 schreef maizje het volgende:[..]
Ik weet wel dat mijn zusje (van 7) K3 ook helemaal geweldig vindt
Misschien kan het best happy muziek zijn maar 24 uur per dag...
nou nee...
quote:Geweldig nummer !
Op maandag 14 januari 2002 10:12 schreef BenKetting het volgende:
Wat ook zo'n verassend nummer van K3 is: Leonardo, het 4e nummer van alle kleuren.
Leuk, met zo'n doedelzak!
Mag ik onder de categorie kwaliteitsmuziek K3 van jou? Dan heb ik een kwartet met Radiohead, Tool en Nine Inch Nails!
(toch maar even een erbij vermelden)
moet wel erbij vermelden dat ik 2 nummers nog steeds op mijn harde schijf ehb staan
Je hebt een vriend...ja ze kunnen zelfs ballads zingen
en
Ali Baba - wat wordt ik hier vrolijk van (hou van invloeden van wereld muziek)
een Marokaans / Turks achtig Bubbling liedje ????
quote:Egypte, wel eens van gehoord? Trouwens, Leonardo is een leuk muzikaal nummer, de tekst is weer niks.
Op maandag 14 januari 2002 21:50 schreef Cybart het volgende:
Ali Baba - wat wordt ik hier vrolijk van (hou van invloeden van wereld muziek)
een Marokaans / Turks achtig Bubbling liedje ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |