Balen joh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik heb weer stroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey bar_delquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:39 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ik ben er tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor jullie jaquote:
Dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey bar_delom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij ben je wél gewoon bar_rel...
Nee, ik bedoel, balen dat je stroom het eerst niet deedquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor jullie jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik twijfelde of je het zó bedoelde of gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef bar_del het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, balen dat je stroom het eerst niet deedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom 2 accounts?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef bar_del het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch al de hele tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hiep Hoi!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik heb weer stroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is juist een hele verstandige vraagquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom 2 accounts?
Stomme vraag als ie van mij komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 uur zonder mênquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hiep Hoi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je die nou eens aan mij mailt of zo, dan zet ik hem even op Firas.nl/SC.txtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je staat wel in mijn OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik miste je ook heel ergquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 uur zonder mênom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was maar weer op bed gaan liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mar dan kan ik em toch niet aanpassen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je die nou eens aan mij mailt of zo, dan zet ik hem even op Firas.nl/SC.txtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mar dan kan ik em toch niet aanpassen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil em ergens zetten net als Bupa en dan zelf aanpassen steedsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik miste je ook heel ergom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou is mijn dag begonnen, mijn moment....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef timbob het volgende:
des morgens!
gaaaaaayquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou is mijn dag begonnen, mijn moment....
Ik ga je doodknuffelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar, ik heb ook www.svensational.nl. Hoe zet ik em daaropquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal kijken of ik je ristricties kan geven om in te kunnen loggen op mijn serverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ZOWIEE nog terugquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.erJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ZOWIEE leeft voort in mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ZOWIEE nog terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik wil gewoon ZOWIEE terugquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE leeft voort in mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is dat niet genoeg?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Zou het een kloon zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop