Zo, valt er een 'intellectueel' door het mandje...quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:54 schreef heiden6 het volgende:
Godver, stuur eens een link, ik heb het niet gezien en word nieuwsgierig.
Er staat geen link.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:57 schreef heiden6 het volgende:
Er staat geen link.
Tegen wie héb je het mên ..quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:59 schreef -Jay-20- het volgende:
Mongool... Doe eens wat nuttigs met je leven wil je...![]()
heb je geen andere?quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:00 schreef blackmage het volgende:
-edit MUUS-
Dag blackmage, tot over 48 uur...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:00 schreef blackmage het volgende:
-edit MUUS-
Moet ik het tegen een specifiek iemand hebben? Ik bedoel meer Fok! in het algemeen....quote:
nooit gehadquote:
en jij noemt anderen/non-personen een mongool...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Moet ik het tegen een specifiek iemand hebben? Ik bedoel meer Fok! in het algemeen....
Zij echter wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Stel je voor, je zit te surfen en je treft je dochter zo aan.
Knap je ook niet van op...
Zij is er ook niet echt op vooruit gegaan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Stel je voor, je zit te surfen en je treft je dochter zo aan.
Knap je ook niet van op...
Ken jij Xenomaniac 's dochter?quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zij is er ook niet echt op vooruit gegaan...
Vermoed ik dan he...
alleen van vagina, niet van gezichtquote:
quote:
Ik krijg nog geld van jullie.quote:
Het was de 10e keer, ik mocht gratisquote:
met mij erbij wordt dat krap hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:10 schreef BillGates het volgende:
daar kan je wel met 5 man tegelijkertijd in
jij kan het wetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:10 schreef BillGates het volgende:
daar kan je wel met 5 man tegelijkertijd in
Jij hebt je strippenkaart dus al vol begrijp ik?quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het was de 10e keer, ik mocht gratis
Jij hebt een rare manier van de liefde bedrijven...quote:
ja hallo.. wie hier heeft die doos nou helemaal zo uitgewoond.quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jij hebt een rare manier van de liefde bedrijven...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:14 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja hallo.. wie hier heeft die doos nou helemaal zo uitgewoond.
Sure, change the subject heaumeauxquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:14 schreef BillGates het volgende:
[..]
ja hallo.. wie hier heeft die doos nou helemaal zo uitgewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |