oei, misschien moet je eens op de website van zown school kijken, daar staan vast wel voorbeeldberoepen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:52 schreef greenday2005 het volgende:
Volgend jaar ga ik naar 5 havo. Daarna wil ik misschien de opleiding dier-en veehouderij met de afstudeerrichting dierhouderij gaan studeren op het has den bosch.
heeft iemand ervaring met deze school/opleiding en de beroepen die je ermee kunt doen?
Ik ken serieus iemand die deze opleiding ook doet, en je kan er boer/boerin mee wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:52 schreef greenday2005 het volgende:
Volgend jaar ga ik naar 5 havo. Daarna wil ik misschien de opleiding dier-en veehouderij met de afstudeerrichting dierhouderij gaan studeren op het has den bosch.
heeft iemand ervaring met deze school/opleiding en de beroepen die je ermee kunt doen?
dat lijkt me een perfect voorbeeldberoep!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die deze opleiding ook doet, en je kan er boer/boerin mee worden
Wat ik er zo van merk is het een eitje. Al kun je het ook best moeilijk maken, maar de ik-wil-zo-snel-mogelijk-mijn-diploma studenten kunnen daar ook wel overleven geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef greenday2005 het volgende:
En wat vind zij van de opleiding? is het moeilijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |