Voorbeelden staan hieronder of in het vorige topic..quote:Op zondag 5 juni 2005 14:01 schreef Bulletstar het volgende:
Hallo, Ik heb ff een leuk spelletje! Je moet elkaar qouten, maar dan verander je de tekst die de vorige user zei.
Dus de volgende poster moet mij qouten en dan de tekst veranderen!.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef Intergalactrick het volgende:
kuttopic
ofcoursequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:42 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
ik wel wel meekijken![]()
mag wel he?![]()
quote:
Stond ook al in het vorige topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Mooiere titelMaar niet zo mooi als ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Stond ook al in het vorige topicAls iemand nog ff wat voorbeelden wil maken? Ik ben namelijk te dom om iets zelf te verzinnen
![]()
got a problem with thatquote:
'een echte vent'. yeah rightquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:53 schreef Jett het volgende:
[..]
got a problem with that![]()
nee ruff is de eerste voor mij
na tig chicks geprobeerd te hebben, is het nu tijd voor een echte vent
ja dat ruik ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
ik ben gay, en zeik teveel
Vreemd heh, met jou IQquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
Leuk topic, hier was ik nooit zelf opgekomen!
Dat was dan ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef MarkyB het volgende:
euhm dit was een origineel idee!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Rustig aan! Niet te gay, mensen. Anders gooi ik deze op slot.
Gaan we dreigen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Rustig aan! Niet te gay, mensen. Anders gooi ik deze op slot. Want ik ben echt een machtsbeluste dictator
Je bent een MOD!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben zwaar overtijden ik denk dat het van jou is Gizmore
Je had de vorige eens moeten lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
dat ruik ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ben echt dom, want ik snap het topic niet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Bioslock het volgende:
Lekker gay, mensen. Anders gooi ik deze op slot.
Maakt niet uit, we houden niet minder van je nu je dat verteld hebtquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ruik mezelf, ik had eigenlijk moeten douchen vandaag..
Ik ga net wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik ben remi, MaRySe wil je me gezelschap houden
hoevaak moet ik het nog zeggen, ik ben met ruffquote:
*lebber lebber*quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je niet snel m'n tepel likt ga ik weg
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Jett het volgende:
[..]
hoevaak moet ik het nog zeggen, neuk mij maar schraal![]()
So damn truequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Jett het volgende:
[..]
hoevaak moet ik het nog zeggen, ik ben met ruff
hij heeft tenminste een lange penis
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ik neuck nu met Jett.
je weet me te vinden, als je mee wil doen![]()
Ik ga er weer vandoor, hopelijk blijft dit topic openquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel maar ik denk niet dat dat erin zit![]()
succes met het 'uitstellen'quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik nuek erop losIn ieder geval: tot morgen
Ik heb geen idee, als je ff rondzoekt moet je het wel ergens kunnen vinden op internet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:37 schreef jaguar het volgende:
[..]
Is er ook een programma dat 'Hoer zoekt man' heet? In dat geval meld ik me bij deze aan..![]()
ohw sorry danquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb zelf laatst ook mee gedaan aan hoer zoekt man en dat is me goed bevallen,
allemaal 45 jarige dikke mokkels die met veel lawaai de kamer in kwamen voor de opnamens
Eigen schuldquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef jaguar het volgende:
Kijk niet in mijn fotoboek, want ik ben me toch ff lelijk
Dat wordt niet echt beter als je hier maar door blijft posten natuurlijk; zo maak je geen vriendenquote:
Intrigerend. Werkelijk waar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Adsum het volgende:
[..]
In his zeal for orthodoxy, indeed, Frederick William outstripped his minister; he even blamed Wöllner's "idleness and vanity" for the inevitable failure of the attempt to regulate opinion from above, and in 1794 deprived him of one of his secular offices in order that he might have more time "to devote himself to the things of God"; in edict after edict the king continued to the end of his reign to make regulations "in order to maintain in his states a true and active Christianity, as the path to genuine fear of God."
mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
ik heb het niet gelezen maar lijkt mij wel goed hoor
ik zal 'ns kijken of we dat kunnen regelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Adsum het volgende:
[..]
Nee![]()
mss als je een keer voor me gaat strippen voor de cam![]()
Waarom moet het hier toch de hele tijd over gay-sex gaan?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom moet het hier toch de hele tijd over gay-sex gaan?Het is mijn favoriete onderwerp...
Ja, dat heb je somsquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:36 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3x zitten schijten
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ga met Adsum de kelder in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |