quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het praatje al meegemaakt, we kunnen ook met zijn allen gaan eten, dan geef ik mijn bestellijst en geld mee aan iemand en dan kan diegene mijn voorraadje opkopen. Ondertussen ga ik dan alvast aan het bier
(j/k)
Angels on bare skin is een moetje voor je t-zonequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil eind van de maand ook eens een bezoekje brengen aan Lush (voor het eerst!). Ik heb trouw al jullie topics gelezen, en ook gekeken op wiki enzo, maar kom er toch niet helemaal uit! Mag ik jullie om advies vragen?![]()
Ik wil een zeepje, ik hou van bloemige en kruidige geuren, liefst niet al te zoet maar ook niet te fris. Verder wil ik iets om m’n gezicht mee te reinigen, het liefst iets wat ik dagelijks kan gebruiken. Heb een normale huid met een beetje vettige T-zone met hier en daar ook wat plekjes en onzuiverheden, maar niet al te erg. Verder ook een shampoo, mijn haar is op zich gezond, glanst ook wel van zichzelf, maar is een beetje slap en dun.
Wie o wie geeft mij advies?
Ik wil een badquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef lotje11 het volgende:
ik heb er ook al een gemaakt, maar dat is meer gebaseerd op Fok! dan op wat ik ruik in de winkel
Angels on bare skin
Imperialis
Wicky massagebar
Soft touch of dreamcream?
Honey I washed the kids
I should coco
Bad melths, maar weet nog niet welke...
![]()
ow ja en nog wat bruisballen![]()
Zeep zou ik niet zo 1,2, weten, ruik zelf in de winkel zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil een zeepje, ik hou van bloemige en kruidige geuren, liefst niet al te zoet maar ook niet te fris. Verder wil ik iets om m’n gezicht mee te reinigen, het liefst iets wat ik dagelijks kan gebruiken. Heb een normale huid met een beetje vettige T-zone met hier en daar ook wat plekjes en onzuiverheden, maar niet al te erg. Verder ook een shampoo, mijn haar is op zich gezond, glanst ook wel van zichzelf, maar is een beetje slap en dun.
Wie o wie geeft mij advies?
Zeg, ik ben hier niet drie keer per dag zoals sommige van jullie =P Maar als het even kan wil ik wel naar Amsterdam, omdat ik naar Den Bosch met een overstap zit in Tilburg of via Utrecht moet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef PeRi het volgende:
Heb ik het goed of wilden Maeghan en Bloodylotte liever naar DenBosch? Dan zou ik ze van de lijst kunnen halen en dan Ripley en La_guiri er gewoon bij. Daar doen ze toch niet moeilijk over.
Als Maeghan en Bloodylotte zich even willen melden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, zo'n beetje alles wat in potjes en flesjes zit bij mij is door 'Kris' gemaakt. In het filiaal in Maastricht is ook bijna alles door Kris gemaakt en in Den Bosch ook. Volgens mij is Kris of een fictief figuur, of een workaholic.
Ik heb altijd Justin of Chase.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, zo'n beetje alles wat in potjes en flesjes zit bij mij is door 'Kris' gemaakt. In het filiaal in Maastricht is ook bijna alles door Kris gemaakt en in Den Bosch ook. Volgens mij is Kris of een fictief figuur, of een workaholic.
Okay. Dan laat ik je gewoon op de lijst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zeg, ik ben hier niet drie keer per dag zoals sommige van jullie =P Maar als het even kan wil ik wel naar Amsterdam, omdat ik naar Den Bosch met een overstap zit in Tilburg of via Utrecht moet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zat trouwens te denken, voor de meet. Nu zitten we met 23 personen. Zouden ze daar echt een probleem van maken? Wmb kan iedereen gewoon mee van de lijst.
zou je even moeten bellen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ik zat trouwens te denken, voor de meet. Nu zitten we met 23 personen. Zouden ze daar echt een probleem van maken? Wmb kan iedereen gewoon mee van de lijst.
Ja uh, jullie weten hoe de situatie, ligt tussen H7 & Ik. Ik denk niet dat het goed is, als we bijde mee gaan, naar de zelfde Lush meeting.quote:
De ervaring leert dat er vaak nog mensen afzeggen. Dat is eigenlijk met elke meet wel zo..maar goed, je kunt er niet van uitgaan!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef PeRi het volgende:
Ja precies. Maar ze hebben laatst ook niet geteld ofzo. Alhoewel 23 personen wel veel is. En of het in het winkeltje past..quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
De ervaring leert dat er vaak nog mensen afzeggen. Dat is eigenlijk met elke meet wel zo..maar goed, je kunt er niet van uitgaan!
Als het dan eind augustes word, dan wel graag in het weekend! Vanweg mijn schooldagen danquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:19 schreef PeRi het volgende:
Als er nou aanstalten gemaakt wordt voor een meet in Den Bosch. Dan zijn er geen problemen meer wat betreft H7 en Ymme. Ymme heeft aangegeven wel naar Den Bosch te willen dan, maar dan moet ie er wel komen. Voor Lotte is het ook handiger. En ik weet zeker dat er nog wel meer mensen naar Den Bosch willen komen dan ter zijner tijd.
Anders wil ik wel weer in eind Augustus/ in September een meet 'organiseren' voor Den Bosch?
Eind augustus kan ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben op vakantie tot de 28e en ik denk dat het dan september zou worden, ook wat beter voor mijn portomonee, ivm studieboeken enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Als het dan eind augustes word, dan wel graag in het weekend! Vanweg mijn schooldagen dan![]()
Ligt aan de datum en als ik in Tilburg zit, kom ik ook welquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:31 schreef BloodyLotte het volgende:
*zucht* Ok dan.
Lush meet Den Bosch
Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme
Ergens in Juli ofzo?
Is idd, een geweldig goed idee! September voor mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eind augustus kan ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben op vakantie tot de 28e en ik denk dat het dan september zou worden, ook wat beter voor mijn portomonee, ivm studieboeken enzo.
Kunnen we samen gaan, want ik zit dan ook in Tilburg bij mijn meneer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ligt aan de datum en als ik in Tilburg zit, kom ik ook wel
Hebben jullie al een huisje op het oog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Kunnen we samen gaan, want ik zit dan ook in Tilburg bij mijn meneer.
Sterker nog, met een hoop geluk woon ik dan ergens met mijn meneer.
Vraag het ze, ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, denken jullie dat het mogelijk is een proefje van de soft touch te krijgen?
Minder Lush kopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Heel veel, maar die kosten meestal veel te veel. Zowel huur als koop..
Ik wil wel een stukje van de mijne opsturen naar je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:43 schreef heaven7 het volgende:
Nogmaals, denken jullie dat het mogelijk is een proefje van de soft touch te krijgen?
Lekker dat het binnen isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef jessie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa mijn bestelling is binnen, en best veel monstertjes. Moet nu gaan eten later meer.
Nog wel een vraagje. Onder mijn potje poeder candy fluff zit een stickertje met geschreven tekst : muzz 27/01/05. Houd dat in dat ik een erg verlopen potje heb? Wat staat er bij jullie onderop? En de angels on bare skin is bij mij ook al ruim 3 weken oud, dat vind ik dan weer minder. En o ja die stukken zeep he die zien er dus echt niet zo leuk uit als op de foto's. Is dat nou bij jullie ook? Ik heb karma, ginger en milky bar. T zijn allemaal gewoon afgehakte lompe stukken.
Dat grote rooie zeep? Dat was volgens mij gewoon Angels Delight, die is rozequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef Anitra het volgende:
Heaven7: Djen vraagt wat die rooi is rechts naast die witte op jou foto in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |