quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Toren
[afbeelding]
De toren staat voor een ingrijpende (negatieve) gebeurtenis. Een verassing waarbij plannen in een klap in de war worden gegooid, chaos en crisis, de ketel die ontploft, illusies die in een klap weg zijn, in een flits de werkelijkheid onder ogen komen.
Vaak leidt het tot nieuwe inzichten, maar de gebeurtenis zelf zul je enige tijd voelen.
Heel typisch. Een tijd terug werd ik zo'n beetje gek omdat mijn hele leven zo ongeveer stil stond, en momenteel ben ik zo onzeker als wat omdat werkelijk alle veranderingen tegelijk komen. Erg leuk, maar ook wel beangstigend, vooral of ik het overzicht en controle kan houden.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
Voor Alicey een kaart uit The Faeries Oracle
The Maiden
[afbeelding]
The Maiden
Auspicious beginnings. Birth. Growth. Joy. Hope.
Starter Reading: The Maiden signifies new beginnings and growth. You couldn't ask for a more auspicious card than this if you are beginning something new. Spontaneity, joy, growth, exhilaration, and promise for the future are signified here. We must note also that, in the early stages of any process, there is vulnerability and a need for protection, shelter, and guidance, but there is also a magical impetus toward burgeoning growth. Trust the process--but take care of the details as well. The Maiden is also the inner child who needs to be under the supervision of a competent inner adult in order for her to feel secure and loved. She is not happy when we spoil her. Consider what is growing in your life. Make a list of your hopes, dreams, and plans. Look for the growth within you, and think about how you can cherish and nurture that. Bless the growth you see around you.
Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie isquote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef MUUS het volgende:
Voor Ghostbuster een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden
de Raaf
[afbeelding]
De Raaf (Bran)
Heling, Initiatie, Bescherming
Bran biedt initiatie, bescherming en de gave van profetie. Die initaitie kan het formele ondergaan van een initiatieceremonie zijn, maar ook de informele initiatie in de mysteriën van een nieuwe baan of betrekking. Het geeft de dood van het ene en het begin van het andere aan. De kracht van de raaf kan je ook de diepste vorm van heling brengen. Deze vorm bereikt door het oplossen van de tegenstellingen en geeft je de mogelijkheid conflicten op te lossen die al lange tijd begraven lagen in je onderbewustzijn of je verleden.
ini·ti·a·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie is
Ah Thanksquote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
ini·ti·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 inwijding
2 [Belg.] kennismaking met de eerste beginselen van een tak van wetenschap, kunst of vaardigheid.
Mot je?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Kaart?
Nou ja, dan doe ik het maar en ik kies zelf wel. Tegen beter weten in.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |