abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:55:12 #76
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054461
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke serie?
Faeries Oracle.
pi_28054476
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

De Toren
[afbeelding]

De toren staat voor een ingrijpende (negatieve) gebeurtenis. Een verassing waarbij plannen in een klap in de war worden gegooid, chaos en crisis, de ketel die ontploft, illusies die in een klap weg zijn, in een flits de werkelijkheid onder ogen komen.

Vaak leidt het tot nieuwe inzichten, maar de gebeurtenis zelf zul je enige tijd voelen.
En bedankt Alicey
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_28054680
Voor Ghostbuster een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden

de Raaf

De Raaf (Bran)

Heling, Initiatie, Bescherming

Bran biedt initiatie, bescherming en de gave van profetie. Die initaitie kan het formele ondergaan van een initiatieceremonie zijn, maar ook de informele initiatie in de mysteriën van een nieuwe baan of betrekking. Het geeft de dood van het ene en het begin van het andere aan. De kracht van de raaf kan je ook de diepste vorm van heling brengen. Deze vorm bereikt door het oplossen van de tegenstellingen en geeft je de mogelijkheid conflicten op te lossen die al lange tijd begraven lagen in je onderbewustzijn of je verleden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_28054705
Voor Alicey een kaart uit The Faeries Oracle

The Maiden

The Maiden

Auspicious beginnings. Birth. Growth. Joy. Hope.

Starter Reading: The Maiden signifies new beginnings and growth. You couldn't ask for a more auspicious card than this if you are beginning something new. Spontaneity, joy, growth, exhilaration, and promise for the future are signified here. We must note also that, in the early stages of any process, there is vulnerability and a need for protection, shelter, and guidance, but there is also a magical impetus toward burgeoning growth. Trust the process--but take care of the details as well. The Maiden is also the inner child who needs to be under the supervision of a competent inner adult in order for her to feel secure and loved. She is not happy when we spoil her. Consider what is growing in your life. Make a list of your hopes, dreams, and plans. Look for the growth within you, and think about how you can cherish and nurture that. Bless the growth you see around you.
Oi!
  zondag 19 juni 2005 @ 00:10:12 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054764
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
Voor Alicey een kaart uit The Faeries Oracle

The Maiden

[afbeelding]

The Maiden

Auspicious beginnings. Birth. Growth. Joy. Hope.

Starter Reading: The Maiden signifies new beginnings and growth. You couldn't ask for a more auspicious card than this if you are beginning something new. Spontaneity, joy, growth, exhilaration, and promise for the future are signified here. We must note also that, in the early stages of any process, there is vulnerability and a need for protection, shelter, and guidance, but there is also a magical impetus toward burgeoning growth. Trust the process--but take care of the details as well. The Maiden is also the inner child who needs to be under the supervision of a competent inner adult in order for her to feel secure and loved. She is not happy when we spoil her. Consider what is growing in your life. Make a list of your hopes, dreams, and plans. Look for the growth within you, and think about how you can cherish and nurture that. Bless the growth you see around you.
Heel typisch. Een tijd terug werd ik zo'n beetje gek omdat mijn hele leven zo ongeveer stil stond, en momenteel ben ik zo onzeker als wat omdat werkelijk alle veranderingen tegelijk komen. Erg leuk, maar ook wel beangstigend, vooral of ik het overzicht en controle kan houden.

Deze kaart geeft echter goede vooruitzichten!
  Moderator zondag 19 juni 2005 @ 00:10:52 #81
5428 crew  miss_sly
pi_28054772
Mag ik een kaart uit de dierenserie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28055184
Voor miss_sly een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden

De Beer

De Beer (Art)

Oerkracht, Soevereiniteit, Het Huwelijk Tussen Intuïtie en Instinct

Art verbindt je met je diepste voorouderlijke wortels. Op dit niveau sta je in contact met de oermoeder, de beergodin Artio, die je dapper en fel zal verdedigen tegen elk gevaar. Ook sta je in verbinding met de beergod Artaois, de machtige krijger Arthur, de Poolster als gids van de Grote Beer. Je intuïtie laat je nooit in de steek als je ernaar luistert in het holst van de nacht. Werken met de Beer geeft je de mogelijkheid een mogelijkheid een spiritueel krijger te worden, zoals Arthur. De weg naar je volle vermogen ligt in het huwelijk tussen kracht en intuïtie. Als je de oerkracht in je verbindt met je intuïtie, verbind je je sterrenkracht met je dierlijke kracht. Voor beide staat Art, de Beer, symbool.
Oi!
pi_28055217
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef MUUS het volgende:
Voor Ghostbuster een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden

de Raaf

[afbeelding]

De Raaf (Bran)

Heling, Initiatie, Bescherming

Bran biedt initiatie, bescherming en de gave van profetie. Die initaitie kan het formele ondergaan van een initiatieceremonie zijn, maar ook de informele initiatie in de mysteriën van een nieuwe baan of betrekking. Het geeft de dood van het ene en het begin van het andere aan. De kracht van de raaf kan je ook de diepste vorm van heling brengen. Deze vorm bereikt door het oplossen van de tegenstellingen en geeft je de mogelijkheid conflicten op te lossen die al lange tijd begraven lagen in je onderbewustzijn of je verleden.
Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie is
pi_28055280
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Mooie kaart wel,nieuwe dingen in de toekomst is nooit weg,heb alleen geen idee wat intiatie is
ini·ti·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 inwijding
2 [Belg.] kennismaking met de eerste beginselen van een tak van wetenschap, kunst of vaardigheid

.
Oi!
pi_28055299
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

ini·ti·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 inwijding
2 [Belg.] kennismaking met de eerste beginselen van een tak van wetenschap, kunst of vaardigheid

.
Ah Thanks
pi_28055817
Kaart?
I was an atheist until I realized I was God
pi_28055881
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Kaart?
Mot je? .
Oi!
  zondag 19 juni 2005 @ 01:19:10 #88
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28055917
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mot je? .
zo vriendelijk!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28055928
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mot je? .
Ontopic! .

Kom op met dat ding...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 19 juni 2005 @ 01:20:32 #90
48233 Auticia
warriorette
pi_28055936
Ik wil ook wel zo'n kaart, maakt me niet zoveel uit uit welk pakje het komt .
I bet you are flying inside.
pi_28056066
Doe mij er ook maar 1 dan .
pi_28056080
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ontopic! .

Kom op met dat ding...
Nou ja, dan doe ik het maar en ik kies zelf wel. Tegen beter weten in. .

Voor jou:

De Reebok

De Reebok (Damh)

Trots, Onafhankelijkheid, Reiniging

Damh brengt ons de eigenschappen gratie , pracht en integriteit. Door je te concentreren op de reebok is het mogelijk een groter gevoel van waardigheid en evenwichtigheid te bereiken. Zelf oog in oog met een situatie waarin je je kwetsbaar of bekeken voelt, zoals in een rechtzaal of bij een openbaar optreden, helpt het als je je richt op de reebok. Als je vraagt om bescherming van zijn geest zul je je kalmer, sterker en waardiger voelen. De reebok staat ook voor onafhankelijkheid, zoals spiritueel als lichamelijk. Door deze kaart te trekken kun je de kracht vinden om je zelfstandigheid te winnen en te behouden. In het Ogham-alfabet, de Druïdentaal van de heilige bomen, staat de reebok in de relatie met Beith, de berk en het getal een. De berk heeft te maken met de zegening van elk begin. Het is gunstig als je deze kaart trekt terwijl je bezig bent met nieuwe plannen. De reebok is verbonden met vruchtbaarheid en seksualiteit, wat erop wijst dat je een weg kunt vinden die waardigheid , gratie kracht en integriteit brengt in je seksuele leven.
Oi!
pi_28056116
Voor Auticia een kaart uit The Faeries Oracle

Gloominous Doom

Self-defeat. Self-pity. Self-destruction. Taking care of ourselves.

Starter Reading: It is time to face the fact that our attitudes and beliefs about ourselves are our own. We may have learned them from others, but the others are not responsible for them in the here and now. We are. If we choose self-pity and pessimism, we make a choice that makes our lives worse. When this card appears in a reading it indicates that this is a time that is especially important--a time when there is some sort of a crunch in the situation that offers someone the opportunity to notice and change such self-destructive habits. If it is yourself, you know what you need to do. If it is someone else, you may wish to consider how you might support them in this opportunity for change. Can you make sure to give positive feedback at every appropriate opportunity? Can you refrain from nagging, scolding, or complaining at them when they get it wrong? These things help.
Oi!
  zondag 19 juni 2005 @ 01:35:24 #94
48233 Auticia
warriorette
pi_28056156
.
I bet you are flying inside.
  zondag 19 juni 2005 @ 01:38:50 #95
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28056190
wat een leuke tekstjes, ik wil ook eens
pi_28056236
Voor Bijna123456 een kaart uit The Faeries Oracle

The Green Woman

The Green Woman

WIldness. Natural magic. Expectant gratitude. Untrammeled creativity.

Starter Reading: The Green Woman speaks to us of caring for our growing ground and of the physical satisfaction of being our natural selves and practicing our own innate magic. This is a time for enhancing the growth of our talents and abilities, a time of blossoming that will bear fruit. It may also be a time of growing maturity and self-confidence. Experience trusting yourself and trusting the process of growth. She also reminds us of material reward ahead, the harvest of the seeds we have planted and nurtured. She counsels boldness and perseverance in the face of adversity, yet she also reminds us that sometimes the only action we can take is to wait patiently and keep growing.

Oi!
pi_28056248
Ik stop er voor vandaag mee.
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef Auticia het volgende:
.
.

Heb nu een bijna het idee dat ik 'sorry' moet zeggen. .
Oi!
pi_28056314
*meldt
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_28056527
Ik wil een droomvluchtkaart ook nog Feary
pi_28056548
nah en dan ben ik toch nieuwsgierig

* RATMEN wil ook wel !
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')