wiellagers krijgen meer kracht te verduren omdat de "hefboom" langer wordt?quote:
boven de 32" wielen (met banden) neemt de slijtage toch drastisch toe van de wiellagersquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wiellagers krijgen meer kracht te verduren omdat de "hefboom" langer wordt?
-edit-
dus veel snellere slijtage
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef BoJo het volgende:
als je nergens een parkeerplekje kan vinden dan hang je hem gewoon aan een lantaarnpaal ofzo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die is toch ervoor dat je niet in een kloof glipt? maar dat je er dan op blijft hangen?
quote:Rusty's Offroad is now producing a Stinger style bumper for Jeep Cherokees. It's design allows great approach angle and helps reduce front-end damage in the event of a rollover. It is built from 1/4" plate and 2" DOM .125 wall tubing for durabilty on the most extreme trails. The Stinger can be ordered with or without a winch mount and can be used with any of the Warn winches sold on RustysOffroad.com. The Stinger Bumper is available powdercoated or unfinished. Bumper is roughly 32" tall but can be built to your custom specs.
fucking duur zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
voor 2000 dollar de verhoging meuk
KIT INCLUDES:
• 4 coil springs
• Adjustable Rear Trac-bar
• HD Adjustable Front Trac-bar with HD Frame Mount
• front & rear shocks
• JKS front sway bar disconnects
• front & rear stainless steel braided brake lines
LONG ARM ASSEMBLY:
• hd cross member
• adjustable long arms front & rear
• adjustable radius arms
• frame reinforcement (inner & outer)
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is dan weer extreem lelijk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef BoJo het volgende:
als je nergens een parkeerplekje kan vinden dan hang je hem gewoon aan een lantaarnpaal ofzo
[afbeelding]
natuurlijk een stuk lekkerder en geloofwaardigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
alhoewel, hoe klinkt dat bij een 6cilinder?
Vet:quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fucking duur zeg![]()
de verhogings kit voor de cj7 van de vriend van me zus koste hem 2500 icl banden velgen
Heb hier voor me neus nog een Jeep meuk catalogus liggen, kost van RANCHO zo'n set 1450 euro en van TRAIL master 968,- euro. Dus het kan zeker billigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fucking duur zeg![]()
de verhogings kit voor de cj7 van de vriend van me zus koste hem 2500 icl banden velgen
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.quote:
gewoon 110 of 150 gaan rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
natuurlijk een stuk lekkerder en geloofwaardiger![]()
Alleen ik heb geen zin om bij 120/140 de hele tijd naar BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP te luisteren.
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.![]()
die wielen zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.![]()
flauwquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..![]()
fuck de regels......bij 4x4 letten ze er zowiezo minder op.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |