dat is waar, maar ik kan er ook niet tegen dat de voor en achter banden verschillen van merk. En de achterbanden hebben witte tekst en voor nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef BazzoS het volgende:
maaarrrr: Je voorbanden krijgen ook de wrijving bij het sturen natuurlijk, je achterbanden niet
ik ben vanaf vrijdag al vrij trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
7 Juli was toch eerder![]()
Ik ben vanaf 1 Juli al vrij, dus zeg maar![]()
witte text is stoerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik kan er ook niet tegen dat de voor en achter banden verschillen van merk. En de achterbanden hebben witte tekst en voor niet![]()
Goedkoperquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik snap ook niet waarom er een ander merk band voor zit![]()
Maar goed als er nog wat geld overblijft na alle andere belangrijkere dingen dan vervang ik die banden ook wel![]()
Hij zei toch dat er nog wat reparaties/vervangingen moesten gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehehe
maare had je nou nog verdere plannen met de jeep?
nee alleen onderhoud en zaken die te maken hebben met de veiligheid op vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehehe
22"quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alleen onderhoud en zaken die te maken hebben met de veiligheid op vakantie.
Als ik het geld had, dan had ik misschien wel geblindeerd willen hebben met 22 inch chrome spinners![]()
jajaja, maar daarnaast bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij zei toch dat er nog wat reparaties/vervangingen moesten gebeuren
Zo en weer door met het essay.
Life begins at 26"quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
22"
Een beetje player heeft natuurlijk 26" of groter
Zo is het maar netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Ik heb ook 26"that's what i'm sayin` yo homie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peace out mah roaddawgquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn stageverslag beginnen![]()
.
maar ik moet me ook behoorlijk inhouden als ik naar deze site kijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |