Goed plan, ik zeg t voordat we op vakantie gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:30 schreef BoJo het volgende:
jezus wat lijken jullie allemaal op mij
ik durfde het ook niet m'n ouders te vertellen, toen dat ik op vakantie zat kwam er een brief thuis van school waarin stond dat ik geen ene flikker gedaan had dat jaar en dat ik moest stoppen![]()
Voordeel was wel dat ik toen mijn telefoon uit gezet had en ze een afkoelperiode van 2 weken hadden voordat ik terug kwam![]()
![]()
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, ik zeg t voordat we op vakantie gaan![]()
en z'n telefoon uitzettenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pitten![]()
zet ik mn auto klaar, vertel t mn ouders en sping in de auto opweg naar jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pitten![]()
zeker dat er een sc wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeer was geen SC, ik overwoog zelfs om er een te maken
ohja je kan je auto trouwens in de garage bij mij zetten, misschien wel handig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zet ik mn auto klaar, vertel t mn ouders en sping in de auto opweg naar jou![]()
Dude, wat wil je, eerder. later. eerder, laterquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef BoJo het volgende:
Kunnen we trouwens 7 Juli vertrekken dan Peu?
Zou ik ook maar doen ja, anders zit je straks net zoals ik aan t eind zonder opdracht/verslag en dan kun je net zo goed stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn stageverslag beginnen![]()
.
7 Juli was toch eerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, wat wil je, eerder. later. eerder, later![]()
Opzich kan het wel denk ik, ik heb toch geen werk ofso
is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
7 Juli was toch eerder![]()
Ik ben vanaf 1 Juli al vrij, dus zeg maar![]()
wissel je voor en achterbanden om, of heb je achter nog minder profiel dan voor?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
wat er nog moet gebeuren :
-nieuwe remmen voor
-multiriem en spanrol vervangen
-beurtje krijgt ie a.s. zaterdag
Misschien nog:
-nieuwe voorbanden, maar niet echt nodig nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |