En was het gezellig ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kwam zo rond 1;30u thuis en kon door mn fuck-up ritme niet slapen (nu zit ik te knikkenbollen achter mn scherm) en ging dus maar Fok!en
Neequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef BoJo het volgende:
Onthou : 225/70R15 GoodYear Eagle...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef BoJo het volgende:
Onthou : 225/70R15 GoodYear Eagle...
van mijn jeep lulquote:
Ik sla dat soort dingen altijd op in de Agenda van mn telefoon, dan komt t als ik t vergeet vanzelf tevoorschijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
van mijn jeep lul![]()
Ik wil namelijk de voorbanden vervangen, de achterbanden zijn als nieuw en ik wil overal hetzelfde merk hebben. Voor is nu wat anders...
Maar ik had geen pen vanochtend dus moet het ff zo doen![]()
Dat wordt nog wat deze vakantiequote:
ik heb jou dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat deze vakantie![]()
Straks trouwens nog ff mn school bellen dat ik me ga uitschrijven![]()
Alsof je aan mij wat hebt, vakantie is vakantiequote:
Ik moet maandag en dinsdag nog 2 tentamens overmaken, daarna stop ik ermee. Mn stage krijg ik nl nooit rond, dus heeft het allemaal geen zin meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Hugster het volgende:
waarom uitschrijven peu?
je gaar het niet meer afmaken?
Hoezo kreeg je die ook alweer niet rond?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet maandag en dinsdag nog 2 tentamens overmaken, daarna stop ik ermee. Mn stage krijg ik nl nooit rond, dus heeft het allemaal geen zin meer.
Ik geef toch niks/niemand de schuldquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je die ook alweer niet rond?
Mn opleiding is afgelopen, voor 1 juli moet ik mn OV toch inleveren, als ik die 2 tentamens maak, en ik binnen 5jr alsnog een onderzoek inlever, krijg ik alsnog een diplomaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Hugster het volgende:
en waarom nog die tentames maken als je toch al stopt?
Bij mij zeiden ze btw, schrijf je pas eind augustus uit, dan heb je tot die tijd nog OV en stufi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |