quote:1955 Mercury D528 Prototype Sedan
Built by Ford Mercury in 1953-55 and used as a rolling laboratory. Prototype Y block motor XY-3, fully cast fiberglass body, first opening rear electric window. The colors on it are original colors as is the interior design. Restored such that the original build quality was not compromised. Used in a number of movies, including as a trick car by Jerry Lewis.
blijkbaar niet meer....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
Freakje, jij hebt zeker geen limiet op je aantal posts per tijdseenheid?
Nou als jij ziet hoe sommige amerikanen eruit zien, dan snap je wel waarom het niet magquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
in amerika mag je niet topless zonnen als meid?
nog een reden om niet naar amerika te gaan
ja dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou als jij ziet hoe sommige amerikanen eruit zien, dan snap je wel waarom het niet mag
Je bent echt een eenzame rukker ehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
in amerika mag je niet topless zonnen als meid?
nog een reden om niet naar amerika te gaan
because i canquote:
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt een eenzame rukker eh
Nee die hand zal niet klagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaak
Ik blijf erbij dat die knopjes niet goed voor jou en Tjab zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
because i can, maar bij mij gaf die bij de tweede test al een foutmelding
![]()
Alles wat je aanraakt in je kamer plakt/stinkt/is geligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaak
pas op of ik ga ook posts editenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die knopjes niet goed voor jou en Tjab zijn
nope helaaschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles wat je aanraakt in je kamer plakt/stinkt/is gelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |