Een fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets en een gigantische spongebob!
ik had helemaal niet gezien dat je daarnaar vroeg![]()
Je moeder heeft smaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik heb ook nét mn rokje uit gedaan, ik moest hem van mn moeder aan naar de verjaardag van mn oma waarvan ik net thuiskom
Nee je bent werkelijk te goed voor deze wereld! Jij filantroop! Jij weldoener! Jij zegen voor alles wat adem heeft! God's gift to everybody!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben de slechtste niet
en ook niet de op één na slechtste
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregenquote:
Ik stuur je wel een keer een potje op.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is natuurlijk ook wel een zeer grote eer![]()
Dat mensen nog gaan denken dat ik alleen maar over seks lul, neem ik dan wel voor lief![]()
Vind je?quote:
ik wist nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik in mijn mailbox keek?![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een keer een potje op.
oeh, een nieuwe sigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee je bent werkelijk te goed voor deze wereld! Jij filantroop! Jij weldoener! Jij zegen voor alles wat adem heeft! God's gift to everybody!
En zo voort![]()
![]()
Staat je vast goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregen
Heb je ook een leuk topje erbij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank je, mn moeder zocht het model uit maar ik wilde per se een roze dus die heb ik gekregen
quote:
Denk niet dat ik dan staartjes krijg: daar is het net te kort voorquote:
Ik heb geen roze sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nog niet, kan ik er niet een van jou lenen?![]()
Ik heb nog roze haarsprayquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan staartjes krijg: daar is het net te kort voor
omg, waar gaat het weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |