quote:Bendeleider is een week weg, wegens plaatsen van een link die Wndows XP crashed.
Dat vroeg ik mezelf nou ook af.quote:
Is dat al banwaardig?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
[..]
dude mn pc ging automatisch uit door hem..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat al banwaardig?
Onze enige kwaliteitsposter...weg!
Je moeder gaf je vast geen borstvoeding knaap.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude mn pc ging automatisch uit door hem..
als dit een lan was had bendeleider Nu ongeveer een keyboard in zn nek hangen.
quote:
ik suckte dus echt wel tittiesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef LauLau het volgende:
[..]
Je moeder gaf je vast geen borstvoeding knaap.
Als je net zoals ik gewoon je pc in orde hebt download je het plaatje gewoon en is er niets aan de hand.![]()
Bendeleider is naar mijn mening gewoon onterecht gebanned.
Jij bent onterecht in leven,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef LauLau het volgende:
[..]
Als je net zoals ik gewoon je pc in orde hebt download je het plaatje gewoon en is er niets aan de hand.![]()
Dit is toch geen verzoek om een langere ban, toch? toch? toch? plz?quote:
Misschien was het wel niet eens zijn intentie om je pc te crashen gezien het feit dat het bij hem wel volkomen goed werkte.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik suckte dus echt wel titties
anyway, vind t gewoon een trieste streek.. hij verdient spankin
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit is toch geen verzoek om een langere ban, toch? toch? toch? plz?
Zoiets zouden wij noooooit willen![]()
T valt nog mee dat hij hem niet gesubmit heeft op de Weblog...
whatever.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef LauLau het volgende:
[..]
Misschien was het wel niet eens zijn intentie om je pc te crashen gezien het feit dat het bij hem wel volkomen goed werkte.
Ik zal hem zo aanspreken in de klas.
Jij moet jezelf ook is na laten kijken ventje, niet iedereen heeft een pc van 2000 euri tot z'n beschikking die even moeiteloos zo'n plaatje download.. daarnaast hebben een grootdeel van de FOK! users er problemen mee, en ben jij in de minderheid,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef LauLau het volgende:
[..]
Thnxquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tonks!
Opvrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Koenijntje het volgende:
Tiepvaut!
Gefrustreerde ambtenaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef MeuL het volgende:
[..]
Jij moet jezelf ook is na laten kijken ventje, niet iedereen heeft een pc van 2000 euri tot z'n beschikking die even moeiteloos zo'n plaatje download.. daarnaast hebben een grootdeel van de FOK! users er problemen mee, en ben jij in de minderheid,
Tabéé![]()
Jij bent anders ook gefrustreerd aangezien je je zo druk maakt om een bannetje .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef LauLau het volgende:
[..]
Gefrustreerde ambtenaar.
Ge ziet de werkelijke grap niet eens.
En ik zit op een 800 mhz pc te werken.
Ik heb bendeleider gesproken en die zegt het volgende:
"De grap was mensen een boek te laten zien. Mijn bedoelingen zijn helaas niet duidelijk geworden.Maar ik wou mensen aan sporen een boek te lezen".
Helaas was er een fout ingeslopen die bij oude browser versies tot een crash resulteerde.
Foutje moet kunnen.
En hoe verklaart hij de TT?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef LauLau het volgende:
[..]
Gefrustreerde ambtenaar.
Ge ziet de werkelijke grap niet eens.
En ik zit op een 800 mhz pc te werken.
Ik heb bendeleider gesproken en die zegt het volgende:
"De grap was mensen een boek te laten zien. Mijn bedoelingen zijn helaas niet duidelijk geworden.Maar ik wou mensen aan sporen een boek te lezen".
Helaas was er een fout ingeslopen die bij oude browser versies tot een crash resulteerde.
Foutje moet kunnen.
Omdat hij mensen de illusie geeft een dom wijf te zien.quote:
Omdat hij het toen pas doorhad dat er een fout was ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef MeuL het volgende:
Foutje m'n neus, ik heb hier echt geen oude browser of wat dan ook, Opera 8.0 doet het uitstekend, en die "Waarschuwing" van hem had ie ook pas een uur later erbij ge-edit =/
Het is áltijd de schuld van de kaboutertjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:37 schreef LauLau het volgende:
[..]
Omdat hij mensen de illusie geeft een dom wijf te zien.
Klikken er meer mensen op.
Maar je kreeg dus geen chick te zien maar een boek.
Dat was dus het eigenlijke geintje.
Alleen de uitvoering is minder.
Maar dus niet zijn schuld.
Vooroordelen van fokkers weer.
Gefrustreerde mennekes.
wehkamp.nlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent anders ook gefrustreerd aangezien je je zo druk maakt om een bannetje .
Nou, boehoe. De wereld vergaat er van zeg.
Toe maar kereltje. Gooi het er allemaal maar uit.quote:
Lievquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toe maar kereltje. Gooi het er allemaal maar uit.
Zitten jullie nu btw bij elkaar uit te huilen?.
En waarom zou ik die kopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
Hey bij wehkamp hebben ze best mooien mannen slippen dus niet zeuren
* MeuL vind Ijsmeisquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toe maar kereltje. Gooi het er allemaal maar uit.
Zitten jullie nu btw bij elkaar uit te huilen?.
Neej lutser want ik heb gewoon keurig mijn pc voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:43 schreef MeuL het volgende:
[..]
* MeuL vind Ijsmeis
Stelletje rugriddersstomp je em nou nog op z'n bek voor een geeltje of ?
Stiekem onder de tafel ;p Blaastestquote:
wtf is een lutser ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef LauLau het volgende:
[..]
Neej lutser want ik heb gewoon keurig mijn pc voor elkaar.
Heb geen idee waarom ik hem zou moeten slaan.
Ja je mams krijgt nog wat van me idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:47 schreef MeuL het volgende:
[..]
wtf is een lutser ?![]()
Hem slaan omdat je waarschijnlijk dat geeltje goed kan gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef tonks het volgende:
waarom word dit een verkapt ijsmeis geil topic
Make that 2..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef MeuL het volgende:
Ahhhh jij bent echt goed ! Ga nou maar koffie halen prutser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |