Uiteraard, hij is ingeleverdquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé wat flauw zo smorgens vroeg
Is het nog gelukt met je scriptie?
Goedzo jongen we zijn trots op jequote:
bij mij op het dorp zaterdagquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Bij wie is er eigenlijk een rommelmarkt binnenkort?
Je loopt naar een kraampje toe, koop iets. En gooit het vervolgens zo voor die vent z'n neus op de grond en begint erop te stampen enzo.quote:
quote:Dinsdag 7 juni 2005
"Zie je wel dat de kinderen alleen maar paardje mochten rijden"
(Advocaat Michael Jackson ziet in rugproblemen bewijs onschuld cliënt)
Jaja, mede morgelijk gemaakt door mjin trouwe stage@FOK-vrienden die mij aan het werk hebben gezetquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedzo jongen we zijn trots op je![]()
Die ken ik alquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je loopt naar een kraampje toe, koop iets. En gooit het vervolgens zo voor die vent z'n neus op de grond en begint erop te stampen enzo.
Dus die vent van: Mijn ...., wat doe je???![]()
En jij zo van: ik heb hem toch gekocht whehehehe
Als je dat maar weet !quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:48 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jaja, mede morgelijk gemaakt door mjin trouwe stage@FOK-vrienden die mij aan het werk hebben gezet![]()
ik vind 'm nieteens matigquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je loopt naar een kraampje toe, koop iets. En gooit het vervolgens zo voor die vent z'n neus op de grond en begint erop te stampen enzo.
jah dat zal ik zaterdag meteen uitproberenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat moet je doen bij kleine kinderenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij herkent ´m blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah dat zal ik zaterdag meteen uitproberen![]()
tot zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
Mensen, het is vandaag dus mijn laatste stagedag, en het bijzondere aan deze dag is dat ik vandaag WEL vanalles te doen heb, dingen opruimen enzoen afscheid nemen van collegas enzo..dus ik ga nu maar ´s wat doen...tot strax!
tip van de dag, benoem niet in ieder post dat dit je laatste dag isquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
Mensen, het is vandaag dus mijn laatste stagedag, en het bijzondere aan deze dag is dat ik vandaag WEL vanalles te doen heb, dingen opruimen enzoen afscheid nemen van collegas enzo..dus ik ga nu maar ´s wat doen...tot strax!
Vergeet je niet je afscheidskado voor dit topic ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
je mag het zeepje oprapen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vergeet je niet je afscheidskado voor dit topic ?
Ik vind ´t een super tip, ik ga het zeker doen! of kan ik het dan beter gewoon in m´n sig zetten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tip van de dag, benoem niet in ieder post dat dit je laatste dag is
voor de rest, have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |