Eh, nee... Fender is zelf ook zo inconsequent als de pest. Wat wel kan helpen is gewoon in de winkel even snel de slagplaat erop te leggen om te kijken of de gaten overeen komen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef googoodoll het volgende:
[..]
als ik een echte Fender slagplaat haal durf jij mij te garanderen dat ie er precies op past ?

Ik zou een PodXT kopen! Dan kun je in de oefenruimte gewoon in de zanginstallatie of een versterker van daar pluggen, en thuis op de koptelefoon (vinden ouders en buren ook fijn). Je kunt er de vetste metal uithalen, als je wil, en ook voor opnemen werkt het super (ok, ik heb er net zelf ook éénquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:04 schreef Satanix het volgende:
Oke, tijd voor een wat grotere verterker!
Alles wat ik wil is gewoon lekker simpele doch snoeiharde metal maken,
ik heb vrijwel GEEN budget, dus bij 300 euro moet het nodig stoppen![]()
Ik heb al even rondgekeken maar heb er niet denderend veel verstand van dus
daarom vraag ik jullie ook nog even. Ik zit te denken aan een Behringer, die heeft
2 in mijn prijsklasse namelijk:
Behringer Gmx212 Gitaarverst
* 2x60 wat, 2x12" jense Bugera speakers
* V-Tone modelling met 3 amp models, 3 speaker models
* 24 bit effect unit met o.a. chorus, delay, flanger etc.
* 99 presets en midi control
* On board Tuner
of
Behringer V-Ampire
* 100 Watt, 12" JENSEN Speaker
* 32 versterker modellen, 15 cabinet simulaties
* 16 multi-effecten
* XLR DI-Out en hoofdtelefoon uitgang
voor welke kan ik het beste gaan? Of moet ik in een heel andere richting gaan zoeken..?
danku!![]()

quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:13 schreef Fixxxer het volgende:
Nah valt wel mee. Ik zie nu dat zo'n PODxtLive 500 euro kost. Ik dacht 300 adhv de posts hier.
Voor dat geld zou ik een GT-8 nemen want de bediening van die XT Live lijkt me live ronduit shit met zo weinig knoppen --> snel in menu's moeten duiken en dat wil je nou live net niet...
300 euro dus... ik zeg een peavey bandit, die is 320 op de site van feedback.

Tering wat een mazzelmutszquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:00 schreef Jorikjet het volgende:
Een vriend van me heeft een orginele Boss CE-1 op een rommelmarkt gekocht voor maar 2 euro. Op ebay gaan die weg voor 200 euro en meer!

Nou, dan ben ik heel benieuwd waar je die hebt beluisterd! Het zijn prima dingen, maar de PodXT is toch echt de marktleider qua amp-modelling. Smaken verschillen natuurlijk, dus het is je goed recht om het te vinden, maar ik vind de v-amp toch wat plastic klinken in vergelijking met een podXT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Waarom een xpod ?
De V-amp kost geen ruk en klinkt imho veel beter !!!!
*Ik hou van oversturing/distortion ligt dus aan wat je wil gaan spelen en zo...

jewel man, kijk maar op de site www.johnson-amp.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens een nog strakkere is de Johnson J-Station maar die wordt volgens mij niet meer gemaakt![]()

Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.ton87.tomaatnet.nl/blues_in_C_128kbs.mp3
Improvisatie die ik gisteren opgenomen heb.
Omdat er weinig ritme te bekennen is in open akkoorden met veel opdrive hoorde ik bij het soleren haast geen ritme om me aan vast te houden.

quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zou je gain een beetje dichtgooien, zonder die overdrive zou het veel vetter klinken![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |