Dat jij het niet zou gebruiken betekend niet dat er geen markt voor isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef 1-0-Ed het volgende:
Eh, filmpjes kijken? Emailen? PDF's bekijken? Sorry, ik begrijp je enthousiasme, het is kick-ass tech maar ik zou d'r geen van alle gebruik van maken. De 3D view is leuk, maar dat gaat de komende decenia niet werken hier. Japan is VEEL kleiner en dus veel gemakkelijker in kaart te brengen. Daarbij twijfel ik aan de bovenstaande view voor heel Japan.
Nog een probleem: ook al ziet de view er erg leuk uit, het is verre van overzichtelijk, je kunt geen enkele bocht of afslag vooruit zien... Zelfs de TomTom 3d view is soms iets te beperkt...
Nee, al is het kick ass, het is naar mijn mening geen navigatie wonder....
Die 3D-view is natuurlijk zo onpraktisch als de pest, ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef ericeric het volgende:
Ziet er erg mooi uit, maar in de praktijk zou het wel eens minder praktisch kunnen zijn. Ik denk dat het te veel details toont. Als je een navigatiesysteem gebruikt wil je een eenvoudige en duidelijke aanwijzingen hebben. Bovendien is het handig om een stukje vooruit te kijken. Met het navigatiesysteem op het plaatje lijkt me dat niet zo goed mogelijk. Bij de navigatiesysteem met een strakke kaart met bovenaanzicht wel. Maar we zullen zien hoe het zich in de praktijk bewijst. Misschien is het juist wel heel handig.
En dan binnenkort een verbod, zoals met de gsm.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef Klonk het volgende:
vet ding, maar wel mega afleidend denk ik, telkens kijken of een gebouw er in het echt net zo uit als op je display
zouden ze al aan het modelleren zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef Fatality het volgende:
Hoe krijgen ze ingodsernaam alles in 3d?
Zier er echt goed uit he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef Fatality het volgende:
Hoe krijgen ze ingodsernaam alles in 3d?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:21 schreef Yakult het volgende:
[..]
zouden ze al aan het modelleren zijn?
ben benieuwd hoe mijn huisje er uit gaat zien!
normale navigatie kan je geen fuck mee behalve je weg zoeken, hiermee kan je ook film/tv kijken, email lezen, internetten en en mp3 speler, dat zie ik niet nadoen op je Tomtom Mobile, daar kot bij dat inovatie gelukkig niet stilstaatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Remzz het volgende:
Wowziet er idd fantastisch uit!
Alleen of het zoveel meerwaarde heeft boven de normale navigatiesystemen.... de prijs waarschijnelijk wel
Nee heb je gelijk aan maar ik bedoel vooral het navigatie om dat te programeren zal wel erg veel tijd in zitten/moeilijk zijn dus veel geld gaan kosten. En ik zie de meerwaarde van navigatie met echte omgeving niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
normale navigatie kan je geen fuck mee behalve je weg zoeken, hiermee kan je ook film/tv kijken, email lezen, internetten en en mp3 speler, dat zie ik niet nadoen op je Tomtom Mobile, daar kot bij dat inovatie gelukkig niet stilstaat
Zo rond de $2500, valt dus nog best wel mee..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Remzz het volgende:
Wowziet er idd fantastisch uit!
Alleen of het zoveel meerwaarde heeft boven de normale navigatiesystemen.... de prijs waarschijnelijk wel
nou de mappen zijn eral, alleen nog het programmeren, en ik denk dat ze alleen de "grote"plekken in 3d gaat. net zoals in spelletjes,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk aan maar ik bedoel vooral het navigatie om dat te programeren zal wel erg veel tijd in zitten/moeilijk zijn dus veel geld gaan kosten. En ik zie de meerwaarde van navigatie met echte omgeving niet echt.
Maar idd je hebt met de rest van de functies wel gelijk die zie je verder nergens anders op.
Hèhè... daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, een PSP met navigatie software en harddisk
ophoeren met je PSP, laat ze nou maar eens een scherm maken met no dead pixel garantiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè... daar moest ik ook aan denken.Maar dit navigatiesysteem heeft wel een hogere resolutie dan de PSP.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ophoeren met je PSP, laat ze nou maar eens een scherm maken met no dead pixel garantie
das fijn voor je, heb zelf gezien hoe hele groepen pixels groen lichtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn PSP heeft geen enkel dood pixeltje.
bij me vriend niet, helaasquote:En Sony ruilt PSP's met dode pixels gewoon om.
weet jij het? kan net zo goed weer van hitachi zijn, net zoals hun monochroom lcd schermenquote:Ow, deze is ook van Sony, waar denk je dat die schermen vandaan komen?
Bij elk TFT scherm komt uitval voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das fijn voor je, heb zelf gezien hoe hele groepen pixels groen licht
Risico van importeren. Dat is bij de meeste fabrikanten zoquote:bij me m'n vriend niet, helaas
Nee, net als jij .quote:weet jij het?
Heel Nederland IS al in kaart gebracht in vrijwel dezelfde kwaliteit (overigens onbetaalbaar maar dit terzijde).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef 1-0-Ed het volgende:
De 3D view is leuk, maar dat gaat de komende decenia niet werken hier. Japan is VEEL kleiner en dus veel gemakkelijker in kaart te brengen. Daarbij twijfel ik aan de bovenstaande view voor heel Japan.
kloteproduct zeg ik danquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij elk TFT scherm komt uitval voor
als de PSP een goed product was hadden ze wel een pixelgarantiequote:Risico van importeren. Dat is bij de meeste fabrikanten zo
wat lul je danquote:Nee, net als jij .
quote:
bron?quote:daar komt bij dat dit scherm een hogere resolutie heeft
Veronderstelling op basis van niet bestaande feitenquote:en dus wel op een andere 'lopende band' is gemaakt
Hebben ze ook, behalve wanneer je 'm illegaal parallel geimporteert hebquote:als de PSP een goed product was hadden ze wel een pixelgarantienet als philips
Ongeveer net zo dom als jij met je 'hoerop met je PSP'quote:wat lul je dan![]()
Dat voorbeeld is op een heel ander schaalniveau en vanuit een ander perspectief. Daarbij zijn het enkele momentopnames in mpeg formaat. En die gevelbeelden zoals Sony ze gebruikt zijn foto's van panden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Heel Nederland IS al in kaart gebracht in vrijwel dezelfde kwaliteit (overigens onbetaalbaar maar dit terzijde).
Voorbeeld:
http://www.ahn.nl/demoanimaties.php
Toch moet ik er niet aan denken dat je tijdens het rijden die pixeloorlog op je scherm ziet. Als je rijdt wil je weten of je ,rechts, links, rechtdoor of moet keren, niet hoe hoog de gebouwen langs de weg zijn. En al helmeaal geen films kijken, dat doe je maar ergens anders in de auto.
Mjah, als een geintje direkt moet worden aangegrepen om op een agressieve manier stierepoep uit te kramen wil ik daar best een paar reply's aanwagen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:55 schreef Alfa145 het volgende:
Leuk al die replies, maar over de PSP kunnen jullie hier verder discusseren.
je hoeft natuurlijk niet heel nederland te maken... maar als je gewoon de steden ofzo alleen doet... want snelwegen en landweggetjes is een beetje doelloos....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:01 schreef pfaf het volgende:
Ben ik nu de enige die hier vrij sceptisch tegen overstaat? Lijkt me onmogelijk om heel Nederland te modelleren.....
Inderdaad, steden alleen.... Man, weet waar je het over hebt! En dan heb ik er nog neit veel aan, aangezien ik vaker in dorpen de weg kwijt ben dan die paar steden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:06 schreef spenky het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet heel nederland te maken... maar als je gewoon de steden ofzo alleen doet... want snelwegen en landweggetjes is een beetje doelloos....
doe ik ook niet voor de lol en alsik het doe, dan kijk ik wel als ze een pixelgarantie hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Moet je geen enkel TFT scherm meer kopen.
psp 480 x 272 (weet jezelf ook wel)quote:bron?
quote:Veronderstelling op basis van niet bestaande feiten
lg philips doet niet moeilijk waar je hem gekocht hebt, microsoft doet ook niet moeilijk als je een xbox importeerd en nintendo geef ook wereldwijde garantie, alleen sony niet met zijn PSPquote:Hebben ze ook, behalve wanneer je 'm illegaal parallel geimporteert heb
gelukkig ben jij hoog begaaftquote:Ongeveer net zo dom als jij met je 'hoerop met je PSP'
SCEA heeft een hele andere kijk op de spellen dan SCEE, de NV-XYZ zal wel onder SC vallen met weer andere voorwaardenquote:Dit apparaat is OOK van Sony, en derhalve zullen ze dezelfde voorwaarden hanteren als bij een PSP.
who's stupid knowquote:Ga nu maar weer lekker knikkeren stom stuk vreten
kijk dat je altijd gelijk wil hebben, dat wil ik ook, maar in dit geval heb ik het ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, als een geintje direkt moet worden aangegrepen om op een agressieve manier stierepoep uit te kramen wil ik daar best een paar reply's aanwagen.
Maar je hebt gelijk, carry on
Ah kijk NU komen we ergens. Dus NOG meer pixels welke dood kunnen gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe ik ook niet voor de lol en alsik het doe, dan kijk ik wel als ze een pixelgarantie hebben
[..]
psp 480 x 272 (weet jezelf ook wel)
sony nv-XYZ
They include a 6.5-inch thin-film transistor (TFT) touchscreen LCD display running at WVGA (800 x 480) resolution
http://linuxdevices.com/news/NS6146656870.html
en het is een touchscreen, dus alweer een heel ander product dan het PSP scherm, of moet ik dat ook gaan uitleggen
Ja en?quote:lg philips doet niet moeilijk waar je hem gekocht hebt, microsoft doet ook niet moeilijk als je een xbox importeerd en nintendo geef ook wereldwijde garantie, alleen sony niet met zijn PSP
Gelukkig weet ik "m'n" te spellen, daar heb jij nog wat moeite meequote:gelukkig ben jij hoog begaaft
'zal wel'quote:SCEA heeft een hele andere kijk op de spellen dan SCEE, de NV-XYZ zal wel onder SC vallen met weer andere voorwaarden
je bedoelt 'now' neem ik aan?quote:who's stupid know
'ophoeren met je psp' is ook ECHT een argument waarbij je 'gelijk' kan hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kijk dat je altijd gelijk wil hebben, dat wil ik ook, maar in dit geval heb ik het ook
idd, maar het blijft een ander scherm dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah kijk NU komen we ergens. Dus NOG meer pixels welke dood kunnen gaan
amerikanen konden hem ook niet inleveren toen bijd e launch bekend werd toen ze ontdekten dat er rijen dode pixels op hun kersverse PSP erbij kregenquote:Ja en?
Sony wel. Een amerikaan met een Amerikaanse PSP met dode pixels wordt gewoon omgeruild.
Sony heeft in Europa geen PSP's. Heb je als Europeaan een PSP met dode pixels moet je deze in Amerika omruilen. Misschien een logistiek verhaal, weet jij veel. In ieder geval is er gewoon garantie op dode pixels
geeft alleen maar aan dat je het op me spelling kunt gooien ipv argumenten ertegen aan te gooienquote:Gelukkig weet ik "m'n" te spellen, daar heb jij nog wat moeite mee
[..]
'zal wel'
[..]
je bedoelt 'now' neem ik aan?
dat ding met een psp vergelijken is ook ECHT een deienkletserquote:'ophoeren met je psp' is ook ECHT een argument waarbij je 'gelijk' kan hebben.
quote:Student staat er in je profiel... don't quit your day job
ach, ik ben tenminste geen loser die me leven moet delen met een weblog gemaakt door php meukquote:Laatse reply op je. Je verveelt me, je bent namelijk iets TE dom
Nou, post eens wat ' nieuws' zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:46 schreef ArmaniMania het volgende:
damn, dit is al zo oud, ze hebben het nu alleen verbeterd en eindelijk uitgebracht in Japan. Ben in dit forum eigenlijk eens aan het wachten op iets echt nieuws.
Een 3d scherm ofzo, of virtual reality zonder bril (zijn ze mee bezig om je kamer of whatever een levensechte andere wereld te maken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |