quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
maar dat de verhoudingen van de foto's kloppen lieg je toch wel een beetje BVO..
Uhuh, maar je moet wat als je geen photoshop hebt he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi OP trouwens, maar dat de verhoudingen van de foto's kloppen lieg je toch wel een beetje BVO..
Yeahinho de plaatjes laten maken als ie dat vriendelijk aanbiedt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar je moet wat als je geen photoshop hebt he..
Ik weet zelf pas bij sluiting van de ronde wie er door zijn, dus dan zou ' ie er 2x te veel maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yeahinho de plaatjes laten maken als ie dat vriendelijk aanbiedt bijvoorbeeld
Geen stem daar??quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
Beau van Erven Dorens - Paul de Leeuw
Marc-Marie Huijbregts - Reinout Oerlemans
Ik zal er straks een paar gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:33 schreef Yeahinho het volgende:
Welke foto's enzo heb je trouwens nodig voor de volgende ronde?
Beau, MM en Paul zijn geweldig juist.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen. Die zijn allemaal kut.
Een vrouwen-finale had het moeten zijn!!
En voor alle afvallers wil je een foto tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal er straks een paar gaan zoeken..
Post er dan wel 8, aangezien ik de halvine finales nog niet weet uiteraard..
Alleen de 4 halve finalisten is al okay.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor alle afvallers wil je een foto toch?
Ik organiseer de volgende wel Beevquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Topics in SHO zakken waay te snel..
Hup, stemmen!.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef mark_03 het volgende:
(denk dat 't DE MEESTE GEMISTE BN'er gaat worden)
Ik wil een balkje van 6 met de afvallersquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen de 4 halve finalisten is al okay..
Je gebruikt een PIquote:
Is ie dood? Nee toch?quote:
Ja, dat zou ook nog kunnen (Frank Masmeijer enzoquote:
Hm ja, gemiste BN'er hoeft natuurlijk niet per se een dode te zijn... anders wordt het lijstje niet zo héél lang.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ie dood? Nee toch?
Alleen al jaaaaaren niet op TV
Ook een beetje gemiste BN'er
Jij kunt hem ook toevoegen natuurlijkquote:
En als jij dan ook nog eens vóór hem en tegen M-M gaat stemmen helemaal.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
En als jij dan ook nog eens vóór hem en tegen M-M gaat stemmen helemaal..
Hoe, als ik zijn adres niet weet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kunt hem ook toevoegen natuurlijk
Nou ja, als z'n MSN-adres in z'n profiel had gestaan, had dat gekund hequote:
Hé, waarom ben je niet online?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Die heb ik er een tijdje terug uit gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |