Jij hebt precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Beau van Erven Dorens - Paul de Leeuw
Marc-Marie Huijbregts - Reinout Oerlemans
Bridget Maasland - Yvon Jaspers
Daphne Bunskoek - Wendy van Dijk
Er moet toch iemand met smaak zijn hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt precies het tegenovergestelde.
Beev? Je mag Bridget doen hoor... zij is toch wat stoerder dan Yvon.
Paul vind ik ook geweldig, maar Beau ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er moet toch iemand met smaak zijn he![]()
Nee Paul vind ik al jaren geweldig
Bridget en die Marc Marie vind ik alle twee overrated en Wendy is gewoon een geweldige vrouw![]()
Absoluut.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat het zo moeilijk is, is alleen maar goed natuurlijk
Wij hebben hetzelfdequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt precies het tegenovergestelde.
Yvon is hastikke stoer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
Beev? Je mag Bridget doen hoor... zij is toch wat stoerder dan Yvon.
Ah ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging mij alleen om de zendernaam
Dat ik Beau overgewaardeerd vind heb ik al eens gezegd. Drie keer raden wie daar fel tegen in ging
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:09 schreef MikeyMic het volgende:
Beau van Erven Dorens - Paul de Leeuw - Vind de reclames van Scarlet hilarischer dan het hele oeuvre van Paul
Whehe, ik dacht ik doe het onopvallend, dat "schop" elke keer is ook zo irritant.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Wat en subtiele topickicks iedere keer
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef Nory het volgende:
Wat hebben jullie met paul?![]()
Ik vind hem maar een miezerig mannetje
![]()
Tja, ik heb ook op Beau gestemd... maar als Paul door gaat is het ook goed wat mij betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |