wat jullie?quote:Here's the thing
We started out friends
It was cool, but it was all pretend
Yeah, yeah, since you been gone
Dedicated, you took the time
Wasn't long till I called you mine
And all you'd ever hear me say
Is how I picture me with you
That's all you'd ever hear me say
But since you been gone
I can breathe for the first time
I'm so movin' on, yeah yeah
Thanks to you, now I get what I want
Since you been gone
How can I put it, you put me on
I even fell for that stupid love song
How come I'd never hear you say
I just wanna be with you
Guess you never felt that way
But since you been gone
I'm so movin' on, yeah, yeah
Thanks to you, now I get, I get what I want
Since you been gone
You had your chance, you blew it
Out of sight, out of mind
Shut your mouth, I just can't take it
Again and again and again and again
Since you been gone (since you been gone)
Thanks to you (thanks to you)
Now I get, I get what I want
Thanks to you (thanks to you)
Now I get (I get)
You should know (you should know) that I get
I get what I want
Since you been gone
Since you been gone
Since you been gone
Toch doen we een nummer met onze band, toch?! Dus niet zo zeuren!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef Dezz het volgende:
Te poppy imo
haar tweede album zit dus al sinds zondagavond in mijn discman en tis helemaal niet slecht neequote:
mwah, tis wel het beste nummer van haar cd vind ik, maar tis de moeite waard. t lijkt er niet echt op...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef OMG het volgende:
Is de rest van dat album een beetje te vergelijken met dit nummer?
hmm dat zal wel even duren voordat 'ie hier uitkomt..... Since u been gone is net uit / een hit.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef Scheissbube het volgende:
Heel aardig nummer, haar nieuwe single "Behind my hazel eyes" is ook een lekker liedje
mjah, tis wel een erg fijn nummer ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef Scheissbube het volgende:
Heel aardig nummer, haar nieuwe single "Behind my hazel eyes" is ook een lekker liedje
ik vind het ook een heel leuk album, draai m meerdere keren per dagquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:15 schreef R-Mon het volgende:
Geniaal wil ik niet zeggen, maar ik vind het album wel heel erg leuk.
Die zijn er niet, tis een goed nummerquote:
Ik vind het tweede album beter, maar eerste album is ook goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het album is errug fijn ja
is haar eerste ook zo goed?
Ze reageert haar woede af en pakt hem terug voor alles wat hij haar heeft aangedaan..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef Soul79 het volgende:
Ik vind die clip behoorlijk schokkend hoor.
Je maakt het uit met je vriendje, bent er hardstikke blij mee, maar gaat dan nog wel even zijn kamer verbouwen. Mooie boodschap naar haar fans![]()
Dat ze niet wordt aangeklaagd wegens opruiing begrijp ik niet.
En het nummer is ook nog eens kut.
En wat heeft die arme stakker dan gedaan? Heeft hij haar geslagen ofzo? Welnee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze reageert haar woede af en pakt hem terug voor alles wat hij haar heeft aangedaan..
Ik zie het probleem niet?
Hij heeft een relatie met haar gehad terwijl hij niet van haar hield..I'd be pissed..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En wat heeft die arme stakker dan gedaan? Heeft hij haar geslagen ofzo? Welnee.
Hij kon haar niet geven wat zij wou, en dat moet hij bekopen met een in elkaar getrapte kamer.
Schandalig, had hij bij haar moeten doen, dan zat ie in de bak nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:38 schreef Soul79 het volgende:
kuch mijn commentaar was ook niet helemaal serieus bedoeld kuch
Het punt is dat ik denk dat er in Amerika genoeg fatsoensrakkers rondlopen die nummer en clip echt niet acceptebel vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ben door een modje wat lichtgevat vandaag en dr lopen serieus van die mierenneukers rond hier
je nummer is pas echt geslaagd als Weird Al er een parodie op maaktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef deGVR het volgende:
Deze is beter...
"Weird Al"Yankovic - "Since You've Been Gone
Since you've been gone
Well, I feel like I've been chewing on tinfoil
Since you've been gone
It's like I got a great big mouthful of cod liver oil
Oh well, I'm feelin like I stuck my hand
Inside a blender and turned it on
You know, I've been in a buttload of pain
Since you've been gone
(Since you've been gone)
I couldn't feel any worse if you dropped
A two-ton bowling ball on my toes
(Since you've been gone)
It couldn't hurt any more if you shoved
A red-hot cactus up my nose
Since you've been gone
Well, it feels like I'm getting tetanus shots every day
Since you've been gone
It's like I've got an ice cream headache that won't go away
Ever since that day you left me
I've been so miserable, my dear
I feel almost as bad as I did
When you were still here
ik had het nummer laatst de hele reis naar mijn werk op repeat..... en dat is ruim een uurquote:
Best neukbaar inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:37 schreef SureZal het volgende:
jup lekkr wijf, kelly clarkson
zeker, als haar clip langskomt moet ik kijken...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef Komakie het volgende:
ik moet zeggen dat ik het stiekem wel ok nummer vind.
zeker met de clip erbij.
Brengt goed de kracht van het nummer over en daarnaast ook nog eens een lekker wijf in beeld
daarbovenop is het ook nog een kutnummerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het maar een dertien in een dozijn popnummer.
goh, je hoeft niet te reageren in dit topicquote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef Bog het volgende:
had ik al gezegd dat ze lelijk was?
maar t mag welquote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh, je hoeft niet te reageren in dit topic
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
natuurlijk
tis trouwens wel een mooi meiske
"Breakaway" is volgens mij wel uitgebrachtquote:Op maandag 13 juni 2005 22:05 schreef Kworb het volgende:
Ik vind het jammer dat ze Breakaway hier niet als single heeft uitgebracht. Maar dit nummer, de derde single Behind These Hazel Eyes en de vierde single Because Of You zijn ook erg goed
preciesquote:Op maandag 25 juli 2005 03:33 schreef Arby het volgende:
Zij heeft echt zo'n lekker koppie. Beetje de vergeilde versie van Avril Lavigne.
idd bij totp klonk het niet en zag ze er ook niet d'r best uit... snel weer afgezet dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Schijnt live vals te zingen, maar kon dit lekkere nummer eerst niet plaatsen van wie het was.
mwa dit is dan niet altijd waar denk ik zo, mayb off day, als zij daadwerkelijk zo vals zingt had ze idols america niet gewonnen en dat is allemaal live gezongen. Sowieso heb ik eens een concert van haar bekeken, alle nummers prachtig live gezongen. Overhet album, heerlijke album, liedjes die ik eerst niet leuk vond begin ik te waarderen, behind these hazel eyes blijft het mooistquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd bij totp klonk het niet en zag ze er ook niet d'r best uit... snel weer afgezet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |