quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef Rev- het volgende:
ok welke auto <2000 die normaal geprijsd is heeft redelijke goeie speakers
Grundig ook niet, in de smart waarin ik rijd komt bure bagger uit de speakersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Ultimora het volgende:
bose staat niet echt garant voor goed geluid hoor... maargoed smaken verschillen.
idd,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Ultimora het volgende:
bose staat niet echt garant voor goed geluid hoor... maargoed smaken verschillen.
Je kunt altijd zo'n opgefokte auto open breken midden in de nacht, daar zit vast wel wat leuks inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef Rev- het volgende:
Nou zoek ik dus tijdelijk ff redelijke goeie speakers, en ga i kdus morgen naar de sloop(niet daarvoor maargoed). Zijn er autos die standaard goeie speakers hebben zodat ik ze eruit kan slopen?
Dat zijn speakers waar geluid uit komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Desiderius het volgende:
ik weet dat de 323 ci een harman kardon installatie heeft, maar wat voor speakers dat zijn?
Dat doen de meeste speakersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zijn speakers waar geluid uit komt
PG 405/Sierra/Scorpio/Xantia/ Zijn grote autos die ik zo heb zien liggen(zijn nog veel meer ofcours). Liggen niet echt supernieuwe autos van die leeftijd moet je het zon beetje wel hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
idd,
peugeot had in een van zijn auto's infinity, klinkt toch wel eff wat beter dan bose![]()
Behalve als ze kapot zijnquote:
ga gewoon naar de winkel en koop wat goedkope speakers schooier... Voor zo'n 25 euro heb je al een betere kwaliteit als dat er in de meeste auto's standaard zit...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef Rev- het volgende:
[..]
PG 405/Sierra/Scorpio/Xantia/ Zijn grote autos die ik zo heb zien liggen(zijn nog veel meer ofcours). Liggen niet echt supernieuwe autos van die leeftijd moet je het zon beetje wel hebben
Maar zit er in een 405 niks leuks?
Die blies toch alles op ?quote:
Kun je ze toch beter jattenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ga gewoon naar de winkel en koop wat goedkope speakers schooier... Voor zo'n 25 euro heb je al een betere kwaliteit als dat er in de meeste auto's standaard zit...![]()
Als jij ze jat dan weet ik nog wel een auto waar ze inkunnenquote:
En ik maar denken dat het die fijne beierse motor wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zijn speakers waar geluid uit komt
+1 scherpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die blies toch alles op ?
(bassie en adriaan)
Die liggen idd bij HOPEN op de schrootquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik de nieuwe S40 zit ook best een puik geluidje hoor!
Mijn Calibra heeft ook wel goede 'speakers' waar een mooi geluid uit komt, weet alleen niet wat voor merk speakers daarin zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou of ze goed zijn weet ik niet, maar de Opel Manta maakt wel altijd veel herrie![]()
precies.... goede boxen standaard, toch heb ik ze vervangen voor nog betere!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:09 schreef bas-beest het volgende:
VW Golf IV
VW Polo en dan dit model
[afbeelding]
En dat logo op de grille kreeg je bij die speakers?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
precies.... goede boxen standaard, toch heb ik ze vervangen voor nog betere!!
[afbeelding]
Weer wat geleerd hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef Desiderius het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het die fijne beierse motor was
Weet het wel zeker van nietquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef Klonk het volgende:
Renault staat meestal ook bekend om goeie audio systemen en speakers af fabriek
Dat verschil zit 'm in de grootte van het decolleté?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht. Dát verschil ziet een blind paard nog wel...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |