Dat valt inderdaad nog wel meequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef cultheld het volgende:
Voor twee miljoen euro nog aardig goedkoop.
Ondanks dat ie denk ik weinig zal spelen vind ik het geen slecht nieuws.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef ThomasBerge het volgende:
Vermaelen keert terug bij Ajax
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Danny Blind Thomas Vermaelen terughaalt bij Ajax. De verdediger was het afgelopen seizoen verhuurd aan RKC Waalwijk. Bij Ajax zou hij de concurrentie aan moeten gaan met Julien Escude. Hij heeft nog een contract tot 2007.
Onzin. FC Porto heeft zijn aanhangers minder verdeeld over het land, maar dat komt alleen omdat het geen hoofdstedelijke club is. Maar De Graafschap, wat een onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen heef Benfica op de landstitel nu, al eeuwenlang niks meer gewonnen en toch blijft het club nr1 en komt op verre afstand Sporting Club de Portugal en ergens achteraan waar wij De Graafschap plaatsen: FC Porto..
EEn beetje het Madrid-Barca verhaal, maar ook het PSV-Ajax verhaal komt wel overeen, ware het niet dat Porto door alle serieuze mensne vrijwel genegeerd wordt en werkelijk iedereen een voorliefde schijnt te hebben voor Benfica..
Benfica is Eusebioquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen heef Benfica op de landstitel nu, al eeuwenlang niks meer gewonnen en toch blijft het club nr1 en komt op verre afstand Sporting Club de Portugal en ergens achteraan waar wij De Graafschap plaatsen: FC Porto..
EEn beetje het Madrid-Barca verhaal, maar ook het PSV-Ajax verhaal komt wel overeen, ware het niet dat Porto door alle serieuze mensne vrijwel genegeerd wordt en werkelijk iedereen een voorliefde schijnt te hebben voor Benfica..
PSv heeft de laatste 20 jaar bewezen de strijd met Ajax best aan te kunnen, Porto is Benfica al lang voorbij geschoten wat dat betreft.
Wat is er mis met hem? Is een prima speler, die niet veel onder doet voor onze rots in de branding; Julien Escudé. RKC haalde trouwens met hem bijna Europees voetbal.quote:
Ze hadden ook een half jaar om een goede spits aan te trekken die er direct zou staanquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Nashje het volgende:
Slaat nergens op. Blind, Pronk, etc. hebben Rosenberg tig keer bekeken. Ook na het ontslag van onze vriend Ronald.
Lijkt mij toch dat er ook nog scouts of iets dergelijks hebben mee beslistquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:44 schreef Nashje het volgende:
Toen was Koeman er nog.
dat leek mij bij sikora, soetaers, sonck, anastasiou enz. ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat er ook nog scouts of iets dergelijks hebben mee beslist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |