Ligt eraan hoe je het bekijkt. Bij Qater verdient hij wel ontzettend genoeg om ook na zijn carrìere nog lekker te kunnen leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje op
* tha_dark bookmarkt post van Erwtensoepquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan mag je mij kapotschieten als hij komt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
LIT-MA-NEN WWWOOOOOOOOOOH-OOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!
Sorry, dat moest even
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Loting is 29 juli dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Het was meer een beetje een sarcastische post. Maar desalniettemin ga ik er wel vanuit dat Ajax komend seizoen een hele grote kans maakt om weer kampioen te worden (ik ga er eigenlijk wel weer vanuit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Smeichel is ook aardig lang door gegaan en goed gebleven, en een keeper kan natuurlijk een stuk langer mee dan een veldspeler dus ik denk het wel. Van der Sar heeft tot nu toe ook weinig lichamelijke klachten gekend dus hij mag van mij rond z'n 38e nog wel 2 jaar het doel van Ajax komen verdedigen of hij moet ineens ingestort zijn dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Charisteas dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand gisteren rosenberg gezien? Die gozer tjokte over het veld als een verdwaalde duitse griek...
Bij mij is dat dus precies andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Ligt er een beetje aan wie we loten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Dat kan volgens mij niet. Maar dan ben ik voor Unitedquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |