wie waren dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Murat Yildirim jeugdspeler van het jaar vind ik redelijk armoedig, eigenlijk. Zeker als je kijkt wie hem de laatste tijd voorgingen.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Herhalen ze in Armenie een goal altijd 6x?![]()
Volgens mij Bechan en Stefano Seedorf toch?quote:
Op welke positie zie jij de Ridder spelen dan? Ik vind dat ie voor rechtsbuiten te langzaam is en voor elke positie op het middenveld heb je een speler die beter is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Kang-He het volgende:
Wederom goede prestaties van de Ridder bij Jong Oranje.. gaat hij nog ooit een kans krijgen in de basis?
En het jaar daarvoor Hedwiges...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
Rechts of linksbuiten. Hij moet alleen nog wel aan z'n voorzet werken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Op welke positie zie jij de Ridder spelen dan? Ik vind dat ie voor rechtsbuiten te langzaam is en voor elke positie op het middenveld heb je een speler die beter is...
Hij zal nooit 2 jaar verhuurd willen worden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is bruikbaar als 10, over 2 jaar.
Inderdaad, ik zou het zonde vinden als Ajax hem nu voor een klein bedrag van de hand doet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is bruikbaar als 10, over 2 jaar.
Precies, en 2 jaar op de bank zal ie ook niet prettig vinden denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij zal nooit 2 jaar verhuurd willen worden...
Misschien dat Tottenham weer een keer concreet wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Precies, en 2 jaar op de bank zal ie ook niet prettig vinden denk ik.
Of een Russische club (we moeten wel aan de club blijven denken hequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Misschien dat Tottenham weer een keer concreet wordt.
Nee dat is geen optie. Mitea mogen ze wat mij betreft wel hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |