en dat maakt jouw gewenst danquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs na 3 pogingen ben je nog steeds een zwakbegaafde kutuser...
En dan te bedenken dat je vader slechts 1 poging nodig had om je te verwekken.
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijnquote:
Als jij al zoveel moeite hebt met zinnen van anderen, waarom gebruik jij dan 3 keer dezelfde woorden in een ander jasje in je zin ??quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteitquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:24 schreef vanilla het volgende:
Als jij al zoveel moeite hebt met zinnen van andere, waarom gebruik jij dan 3 keer dezelfde woorden in een ander jasje in je zin ??![]()
Niet meer doen, staat zo onzeker bij de stoere jij![]()
Ok die ik ga ik de volgende keer ook gebruiken als k fouten maakquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is geen onzekerheid, het is órginaliteit.
Kun je me nog even uitleggen welke fout ik exact maaktequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef vanilla het volgende:
[..]
Ok die ik ga ik de volgende keer ook gebruiken als k fouten maak
Thanks kasta...
maakt nisk uit, maar het komt ooit eens allemaal op zijn pootjes terechtquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoewel de zin niet echt begrijpelijk is kan ik desondanks concluderen dat het toch in ieder geval 'jou' moet zijn.
Neauqen beftekkeltje van me?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:06 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Nu moet er lang en hard gecopuleerd worden, helaasch.
desondanks, toch en in ieder geval komen in deze zin allemaal op hetzelfde neerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Énquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef vanilla het volgende:
[..]
desondanks, toch en in ieder geval komen in deze zin allemaal op hetzelfde neer
wederom erg ontopic, als zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Én.
"Poep, stront en schijt zijn vies."
OMG!!! WTF!!! RTFM!!! Foute zin! het komt allemaal op hetzelfde neer!!!!112!@!!11.
You moron.
ik zal je verder niet meer wijzen op de simpele uitspattingen van je simpele ziel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuh... Ja... Én.
"Poep, stront en schijt zijn vies."
OMG!!! WTF!!! RTFM!!! Foute zin! het komt allemaal op hetzelfde neer!!!!112!@!!11.
You moron.
Wat een beargumentatie!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:43 schreef vanilla het volgende:
ik zal je verder niet meer wijzen op de simpele uitspattingen van je simpele ziel.
Your ego has definately taken over honey![]()
Je zult het gewoon nooit leren, dat nederlands ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat een beargumentatie!.
Bis! Bis!.
Én Frans hé! Zag je dat wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef vanilla het volgende:
[..]
Je zult het gewoon nooit leren, dat nederlands ...![]()
zelfs Belgisch, wat een knappe knul ben jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |