Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Als of niet te zien is wie van de 2 je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
die foto van semi contact toernooi is achtergrond ruizig gemaakt zodat ik er iets beter uitkom.. en dat je ook weet wie ik ben
maaruh je hoeft niet bang van me te zijn hoor
volgens mij zit ons eerste bij jouw eerste in de poule. of zat.. weet ik het. ben niet meer zo bij...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef Sjowhan het volgende:
Owja btw: TOP, Senioren-7, maar seizoen is afgelopen dus weet niet in welk team ik volgend jaar kom
ja weet ik veel. als je me niet kent enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als of niet te zien is wie van de 2 je bent
die freggels die alles wonnen zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij zit ons eerste bij jouw eerste in de poule. of zat.. weet ik het. ben niet meer zo bij...
wion heb nieuw team. iedereen is 18-22 ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die freggels die alles wonnen zeker
We hebben maar 1 wedstrijd gewonnen 't hele seizoen, en uitgerekend was ik er toen niet.
Waren te hoog in gedeeld. Tegen oud-1ste spelen is niet tof 2x35/2x30 spelen.
ow... 't kan best hoor, ik onthou me tegenstanders niet echtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wion heb nieuw team. iedereen is 18-22 ofzoen 2 oudere.. dat voor senioren team lekker jong maar ze doen het uitstekend... als ik verhalen mag geloven van broer die alles volgt!
ik speel al bijna 3 jaar niet meer. mmaar omdat ik 12 jaar wel heb gespeeld is het toch nog wel nog steeds me cluppiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ow... 't kan best hoor, ik onthou me tegenstanders niet echt
Dag Shermquote:
Als we dan toch fotoos van huisdieren gaan posten:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
fotootje vaan caaf. ze lag nogal lekker zo met pootjes helemaal onderuit...
Hallo Jump.quote:
volgens mij ken ik die foto van je caaf al... ik zou echt niet caaf vaarwel kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als we dan toch fotoos van huisdieren gaan posten:
Ariel, heeft tegenwoordig een nieuwe bazinnetje want de overtocht leek me wat te veel voor haar
[afbeelding]
Ik had mijn vriendin belooft dat we een kat zouden nemen en voila, Ella
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |