Sorry, te laag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:00 schreef Roob het volgende:
50e incl
Sorry, nog te laag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:31 schreef MikePeek het volgende:
80 inclusief.
Ik kon op het web niks vinden, dus heb ik het maar opgeteld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef RonaldV het volgende:
Hoeveel is de totale speelduur?
Holy....quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik kon op het web niks vinden, dus heb ik het maar opgeteld.
Ik kom op 1034 min. voor de officele films, tot ik erachter kwam dat ik de extra's niet heb
meegerekend daar die niet bij de officiele speelduur staan.
Maar reken maar op zo'n 1500 min, wat neerkomt op ong. 25 uur.
Voor zulke oude films is dat vrij veel.
Het gaat mij eigenlijk maar om twee, misschien 3 titels. Normaal zou ik daar zo'n ¤ 50 voor kwijt zijn, max. Ik weet wel dat ik nu veel meer krijg, maar het gaat me dus niet om de extra's. En dan is het dubbele kwijt zijn dus pittigquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:40 schreef King_Nothing het volgende:
Ach kom. Nieuw issie 100 euro. Maar misschien wil ik wel een goed bod doen. Ik denk er nog heel ff over.
Ik had het niet over jou. Bij Amazon issie 100 euro. Maar ik denk er nog even over of ik nog wat geld ove heb toevallig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk maar om twee, misschien 3 titels. Normaal zou ik daar zo'n ¤ 50 voor kwijt zijn, max. Ik weet wel dat ik nu veel meer krijg, maar het gaat me dus niet om de extra's. En dan is het dubbele kwijt zijn dus pittig
Ik heb het hier in Nederland gehaald en hier kost ie nu 130 euro. Was vooheen 200quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:40 schreef King_Nothing het volgende:
Ach kom. Nieuw issie 100 euro. Maar misschien wil ik wel een goed bod doen. Ik denk er nog heel ff over.
Ik weet niet hoor maar ik zie toch een mooie foto in de openingspost staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef RC2 het volgende:
Heb je een foto met alle dvd's of lijst van titels die erop staan?
ondervoorbehoud van de titels 100 euro incl
Ik heb liever 110.00 inclusief. Dan is ie van top tot teen ingepakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef RC2 het volgende:
Heb je een foto met alle dvd's of lijst van titels die erop staan?
ondervoorbehoud van de titels 100 euro incl
105 dan? Beetje een compromis sluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:00 schreef RC2 het volgende:
De set van Hare ging voor 100 weg dus ik probeer het nog een keer met een bod van 100.
Repy onderwegquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:47 schreef RC2 het volgende:
Ok deal, ben in een goeie bui na het mooie weer van deze weekMail gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |