Voor de wattes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Bioslock het volgende:
Praten is voor het plebs.
precies, wij plebs verzuipen onze diepere verlangens/gevoelens gewoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Bioslock het volgende:
Praten is voor het plebs.
Aha. Op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Plebejers
Voetvolk
Gepeupel
Massa
Jan-met-de-pet
Arbeiders
ik mis de paupersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Plebejers
Voetvolk
Gepeupel
Massa
Jan-met-de-pet
Arbeiders
Wil je erover schrijven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:51 schreef Bioslock het volgende:
Ik praat nooit.
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...quote:
Gebarentaal is best te leren. Na een weekje tussen een stel doven te zitten kun je het toch best redelijk volgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...
Ik heb geen cam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...
Dat komt goed uit, ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb geen cam.
Dan zitten we toch behoorlijk op 1 lijn. Tot nu dan, hoe weinig dat ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ook niet.
Vind het hebben van msn al een erg noodzakelijk kwaad, met uiteraard de nadruk op kwaad.
Je hebt gelijk... dat verstoort het euforische gevoel enkelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Bioslock het volgende:
Laten we er niet over praten.
Op MSN waren wazige figuren rond die zeiken over webcams.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ook niet.
Vind het hebben van msn al een erg noodzakelijk kwaad, met uiteraard de nadruk op kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |