Okay, 5 dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Zeg, grieksepiemel, daar zit Oblivion toch wel bij of niet?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben inmiddels ook een Kameo-adept.
Sterf Roy, met je aanstekelijke enthousiastme..
Is dat van de oude Xbox versie of al van de 360quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
KAMEO
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is ontwikkeld voor de XBOX, maar komt uit op de 360.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat van de oude Xbox versie of al van de 360
Dit is de Cube versie. De 360 versie kan niet zoveel poppetjes tegelijk aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Is dat van de oude Xbox versie of al van de 360
Dat eerste weet ik ook welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is ontwikkeld voor de XBOX, maar komt uit op de 360.
Of denk je dat de XBOX zoveel poppetjes tegelijk kan laten zien?.
Waarom moet een next-gen spel er meteen 10x mooier uitzien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik ook wel
Dat tweede niet. Vind die screens er (technisch gezien) niet 'next-gen' uit zien. Dan vind ik Gears of War 10x mooier
@Roy, als jij het zegt
Dan heb jij echt geen verstand van games. Er is flink wat power nodig om zoveel bewegende poppetjes op je scherm te krijgen hoor. Power is meer dan alleen mooie graphics. Overigens zou geen van de huidige consoles dit kunnen, dus het is wel degelijk next-gen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat tweede niet. Vind die screens er (technisch gezien) niet 'next-gen' uit zien. Dan vind ik Gears of War 10x mooier
@Roy, als jij het zegt
Nee het valt erg tegen. Ik weet wel dat het eigenlijk om de gameplay gaat en dat je niet teveel mag verwachten van een 'eerste generatie' spel. Maar dit zou de XBOX ook kunnen en daar koop je je XBOX360 niet voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
@Roy, als jij het zegt
Nee, dit kan de XBOX helemaal niet. Of dacht je dat de XBOX zoveel poppetjes met zoveel detail tegelijk kon laten zien? Wat is toch die fetish dat mensen mooie graphics MOETEN hebben.. "Het ziet er niet next-gen uit, boehoehoe". Next-gen is meer dan alleen mooiere beelden hoor,quote:
Rustig Daggla.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dit kan de XBOX helemaal niet. Of dacht je dat de XBOX zoveel poppetjes met zoveel detail tegelijk kon laten zien? Wat is toch die fetish dat mensen mooie graphics MOETEN hebben.. "Het ziet er niet next-gen uit, boehoehoe". Next-gen is meer dan alleen mooiere beelden hoor,.
Hmm.. voorlopig niet veel meer. Daar wordt op ingespeeld door de fabrikanten, dan moet je ook niet zeuren als gamers daar extra op letten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Next-gen is meer dan alleen mooiere beelden hoor,.
Naja, als je dat artikeltje over AI leest wat ik een paar dagen terug had gepost dan zullen er nog vele veranderingen volgen iig. Maar bij deze game is het niet zo gek hoor, hij is immers voor de vorige XBOX ontwikkeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. voorlopig niet veel meer. Daar wordt op ingespeeld door de fabrikanten, dan moet je ook niet zeuren als gamers daar extra op letten.
Ja inderdaad..ik neem aan dat ze pas de beta devopement kits hebben gekregen en er dus nog heel veel meer gaat veranderen aan de graphics.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, als je dat artikeltje over AI leest wat ik een paar dagen terug had gepost dan zullen er nog vele veranderingen volgen iig. Maar bij deze game is het niet zo gek hoor, hij is immers voor de vorige XBOX ontwikkeld.
Ik denk dat het ook wel een andere belevenis wordt als je zelf er doorheen crossed met je paard ipv dat je een filmpje aan het kijken bentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:36 schreef Tali-banaan het volgende:
dat hoeft van mij niet, zoveel characters. ik heb er een filmpje van gezien maar echt spannend lijkt me het niett lijkt me snel saai worden als je al die tjappies moet beaten.
Ik heb ze ook al gezocht, maar vond alleen dat oude xbox screenshotjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand die vergelijkingsplaatjes nog, dat je aan de ene kant een Xbox screenshot van Kameo ziet en aan de andere kant een Xbox360 screenshot. Dat zag er toch wel indrukwekkend uit, maar ik kan ze op IGN zo 123 niet vinden.
nee om te concluderen hoe groot de sprong wel niet isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:40 schreef Tali-banaan het volgende:
Kan toch niet! Dat je het moet vergelijken met een vorige console om te concluderen dat het er mooi uit ziet :S
Ik zeg toch ook niks over de gameplay van deze gamequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende: Sowieso vind ik het een beetje krom dat juist een Zelda fan zoiets zecht.. Die games staan nou juist bekend om hun goede gameplay, niet om de mooie graphics.
Dat ligt toch helemaal aan de gameplay. Doordat er zoveel poppetjes in het scherm KUNNEN zijn zullen de mogelijkheden alleen maar groter worden. Als er niet zoveel poppetjes hoeven te zijn kan 1 poppetje weer uit meer polygonen bestaan wat de graphics weer ten goede komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over de gameplay van deze game
Grafisch vind ik het niet geweldig, iets waar dé next gen consoles toch op niveau 'fotorealisme' werden verwacht (komt mede door EA met die Madden plaatjes). Aantal poppetjes in wel indrukwekkend, maar doe mij er dan maar wat minder en dan met wat meer polygoontjes
Ach, die deceptie wordt alleen maar groter als blijkt dat de ps3 graphics bij lange na niet halen bij wat ze in die GC filmpjes lieten zien,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niks over de gameplay van deze game
Grafisch vind ik het niet geweldig, iets waar dé next gen consoles toch op niveau 'fotorealisme' werden verwacht (komt mede door EA met die Madden plaatjes). Aantal poppetjes in wel indrukwekkend, maar doe mij er dan maar wat minder en dan met wat meer polygoontjes
Die onderste is al Xboxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Xbox 360
[afbeelding]
Gamecube
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het een beetje krom dat juist een Zelda fan zoiets zecht.. Die games staan nou juist bekend om hun goede gameplay, niet om de mooie graphics.
Donders! Gemist. Komt er nog een herhaling?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:22 schreef piet_pelle het volgende:
Gister op gamekings gezien en in actie ziet het er tientallen keren zo mooi uit als op de screens.
Echt heel erg sprookjes achtig, je ziet in het zonlicht wat door een raam heen komt allemaal stofdeeltjes en bladertjes e.d. in de lucht, en die scene met die duizenden monsters is helemaal indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |